vine iarna, nu baga caldura...
![]() ![]() ![]() |
vine iarna, nu baga caldura...
cannis88 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|||
Onyx |
![]()
Post
#2
|
![]() :) Group: Members Posts: 1.511 Joined: 29 June 08 ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra Bertone
2001
- Bucuresti EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi |
|
cannis88 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(Onyx @ 7 Nov 2008, 23:32) probabil ca s-a defectat ceva din reglajele alea si nu mai merg cum trebuie...si iti baga aer direct de afara ![]() nu baga de afara, ca am inchis clapeta si sta destul de bine inchisa.acum am observat ca daca reglez sa bage pe la picioare si prin bord, tinde sa mai dea drumu' la caldura. insa daca reglez sa bage pe la parbriz, nici vorba. am mai acut in minte varianta sa nu intre apa deloc in calorifer, insa am pus mana pe conductele care duc la calorifer si sunt calde. acum am gandesc ca, avand probleme cu caloriferul, punandu-i pulbere stop leak, pt k imi picura, ma gandesc sa nu se fi depus pe canalele caloriferului si sa nu circule apa prin calorifer... astept opinii. |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#4
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
ai airist calumea, si vezi sa nu fie de la cmutatoru din bord caldura rece
|
--------------------
fiat
uno
1997
- CT-07-VKP Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
docuzdan |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 21 February 08 ![]() |
am pus si eu STOP LEAK pulbere ca mi curgea radiatorul mare si lam infundat pe ala de caldura , a trebuit sa l schimb si nici nu stii cata durere la schimbat asa ceva,greu tare
sau poti avea parghiile de la caldura dizlocate, da jos parteaa din dreapta a panoului ( in partea dreapta a soferului) si misca de controlul de caldura si vezi ce se intampla cu parghiile daca se miscaca cea de caldura este pusa pe o rotita poate nu mai sta pe ea. daca dai jos plasticul o s vezi despre ce este vb inaite sa dai jos intereseazate de tamburusi aia din plastic( care tin plasticul ) ca nu mai sunt buni aia |
--------------------
renault
clio 2
2001
|
|
costinu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
eu mi-am pus antigel G12 in weekend (si am rupt radiatorul in dreptul surubului de golire, dar asta e alta poveste) si de atunci temperatura la apa e mai scazuta (suficient de scazuta incat sa nu mai bage caldura in masina cum mi-as dori).
|
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(costinu @ 12 Nov 2008, 10:37) eu mi-am pus antigel G12 in weekend (si am rupt radiatorul in dreptul surubului de golire, dar asta e alta poveste) si de atunci temperatura la apa e mai scazuta (suficient de scazuta incat sa nu mai bage caldura in masina cum mi-as dori). sa fie oare si din antigel?!? cand am cumparat masina era primavara, si avea apa in loc de antigel.toamna, cand am bagat antigel am observat ca imi picura pe la calorifer si atunci am apelat la cea ma simpla solutie( stop leak ).sincer nu mai stiu ce antigel am bagat insa stiu ca de atunci nu l-am schimbat deloc, cu toate ca anul asta ar fi trebui schimbat( e a treia iarna cu el).Ce mi se pare ciudat este ca in prima iarna imi bäga caldura foarte bine.in primavara am reglat comutatorul ala cu rosu si albastru pe albastru, ca sa nu mai intre apa in calorifer.si in toamna trecuta cand am comutat iar pe rosu, m-am trezit cu problema asta.mai ciudat e ca daca e putin cald afara, si dau drumu la aeroterma, imediat baga caldura.insa in noptile friguroase cand rebuie cu adevarat sa bage, nici vorba... |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE in primavara am reglat comutatorul ala cu rosu si albastru pe albastru, ca sa nu mai intre apa in calorifer. Apa circula prin calorifer atat iarna cat si vara, indiferent de pozitia acelui buton de reglaj. Butonul actioneaza o clapeta care deviaza fluxul de aer din exterior(sau din masina,daca ventilatia este pe recirculare) in asa fel incat acesta(aerul) este incalzit partial, "total"(in mare parte) sau deloc(teoretic). Pentru lipsa de caldura(sau caldura insuficienta)poti inspecta starea cablurilor/cremalierei de reglaj(pe corpul aerotermei). Este posibil ca din cauza frigului, angrenajul care misca acea clapeta sa se gripeze, implicit clapeta sa se blocheze pe "aer rece" sau pe o pozitie intermediara. QUOTE cand am bagat antigel am observat ca imi picura pe la calorifer si atunci am apelat la cea ma simpla solutie( stop leak ). O alta posibilitate este o aerisire incompleta/incorecta a sistemului de racire al motorului(aer in instalatie) sau calorifer partial infundat(de mizerie, poate chiar si de stop-leak). Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
O alta posibilitate este o aerisire incompleta/incorecta a sistemului de racire al motorului(aer in instalatie) sau calorifer partial infundat(de mizerie, poate chiar si de stop-leak). Spor la reparatii! Numai bine. [/quote] pai si cum pot aerisi complet/corect sistemul de racire si cum as putea sa-l curat?!? |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=53939&hl=fierbe
Foloseste cu incredere si functia SEARCH, fiindca s-a discutat indelung pe tema asta. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#11
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
o alta posibilitate este sa nu ai termostat.. si pe vremea asta nu prea are cum sa creasca temperatura mai ales daca mergi de ici-colo..
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
gti98 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Din experienta mea:
Nova nu are robinet la radiatorul de clima, ci o clapeta "alege" aerul care a trecut prin radiator sau pe alaturi. Stop leak-ul NU INFUNDA nimic (mizeria insa...) Am folosit de mai multe ori, odata chiar cu doza dubla si nu am avut nici o problema!!!! De remarcat insa ca radiatorul e cam mic!!! RECOMANDARE: verificare si remediere mecanism clapete de dirijare (in numar de 2, ca a 3-a, clapeta fresh/recirculare se poate vedea cu capota motorului ridicata!) E nasol, e jos, e un sistem ultra-tampit, cu butonii aia care nu se mai potrivesc inapoi de nici o culoare - daca nu s-au rupt la demontat! De cele mai multe ori nu e nevoie de demontat cutia, dar daca trebuie umblat si acolo... nu va invidiez!! Bafta!! (o sa aveti nevoie!!) |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 20:58 |