DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de Carpati pe Pegas, Va rog, ajutor!

DAVIDK
post 31 Jan 2005, 13:21
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Am un motor de Carpati de 67cmc, cred eu, in stare "aproape" perfecta.
L-am pus pe o semicursiera Pegas, dar nu prea are putere. Platina e buna, benzina are,... ce-o fi?
Cine se pricepe bine la asa ceva, il rog sa ma ajute sa scot din el tot ce poate. Nu ma intereseaza, totusi, sa ating viteze mai mari de 40-45km/h cu bicicleta, dar mi-as dori sa obtin un consum mic.
Va rog sa nu fiti off-topic (cel putin pentru inceput) si sa imi dati sfaturi despre cum sa scot ceva putere din el. Adica, il pornesc, si chiar cand accelerez brusc in gol, se tureaza mai greu, iar in sarcina moare.
I-am facut reglajul la platina si cred ca acolo e ok, dar nu stiu daca e reglat si carburatorul. Daca are cineva manuale de service de mobra sau carpati, ma intereseaza!
Mentionez ca inca nu ma pricep sa il reglez inca, dar la vara sper sa vin la intalnire "calare"


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 31 Jan 2005, 13:25
Post #2


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.510
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




sa nu ai probleme la aprindere. Are un magnetou (parca asa ii zice) si ala ii furnizeaza curentul necesar. Mai multe detalii nu stiu, ca n-am pus mana pe asa ceva, dar am avut un vecin care avea asa ceva (adica un carpati cu totu') si cascam ochii pe langa el cand eram mic.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 31 Jan 2005, 14:32
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Pe semicursiera? Nu ii prea fragila pentru motorul asta?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luxcor
post 31 Jan 2005, 14:36
Post #4


Acaru' Păuna


Group: Members
Posts: 272
Joined: 18 February 03
From: Bucuresti - Dorobantzi




nu ca la pus pe spate ca la Fiat 850 ...


--------------------
Hyundai TUCSON 2,7 V6 AT 190 CP GLS 4WD Premium - 2007 - B 07 LUS
Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 31 Jan 2005, 14:54
Post #5


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




mama ce distractie o da fie in bucuresti cand o sa fie gata pegasul asta smile.gif


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 31 Jan 2005, 17:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Nu e magnetoul, caci am incercat si cu o baterie de 12V.
Hai, va rog, poate are cineva ceva carti de motociclete vechi... sau poate chiar pdf-uri de motoare vechi.
Nu sunt si "motoristi" pe-aici?


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 1 Feb 2005, 00:54
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Ai facut reglajul la platina, dar dupa ce criterii? cauta si tu pe net ca tre sa gasesti un forum de motociclisti, sau macar cum se regleaza motorul in 2 timpi. Vezi ca avansul se regleaza prin invartirea platoului cu platina spre stanga sau dreapta, in functie de cum itzi trebuie. Nu mai retin prea multe ca nu am mai mesterit un motor de motoreta de vreo 6 ani.
Carburatorul ar trebui sa aiba doar 2 elemente de reglare: unul de relati cu arc pe el, si unul de aer. Incearca sa strangi jiglorul de aer pana la capat si apoi il desfiletezi 2 ture jumate. Apoi reglezi relantiul sa mearga cat mai rotund. Asta e reglajul de la motoarele rusesti de 125cc.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 1 Feb 2005, 02:45
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




Uite aici site-ul unui tip - Demostene, specialist in socialiste (MZ, IJ, Simson, Ural, CZ, Dnepr) care tind sa cred ca iti poate da niste sfaturi si in problema ta; gasesti acolo si un formular si adresa lui de mail.

Mai poti posta un topic si pe site-ul asta, in forumul lor.

inteleg ca tu vrei sa faci un fel de moped, dintr-o bicla si un motor de carpati... daca iti iese, si iti urez bafta, macar vei avea un backup daca ramai fara benzina, sau ai probleme cu motorasul: pedalele.... smile.gif


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 1 Feb 2005, 12:02
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Multumesc, Bzip2! O sa studiez link-urile alea.
Da, intr-adevar vreau sa fac un moped. Ideea e ca vreau sa FAC unul, nu sa CUMPAR. De-aia ma chinui cu asta.


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:49
Forum Renault