tremura, se scutura sunt disperat, ajutoooor
![]() ![]() ![]() |
tremura, se scutura sunt disperat, ajutoooor
harbulet |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|||
disaster |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
tine-o turata
![]() |
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
harbulet |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
face si la rece si la cald
tampoanele sunt schimbate de mine de 2.5 luni cand am terminat de mesterit la ea dupa cumparare nu cred ca s-au rupt in fata blocului multumesc de raspuns disaster |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
Pedro |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Mie imi tremura ingrozitor motorul daca trag mai tare socul sau o pornesc la rece fara sa il trag deloc. Da prea multa benzina sau prea putina carburatorul si motorul fiind rece se scutura de-i sar capacele. Bineanteles ca are si o cota pe soc la care merge rotund si frumos inca de la pornire.
Daca zici ca ai reglat aprinderea ar mai putea fi (doamne fereste pe frigul asta) supapele una sau mai multe arse. Eu de exemplu am gaura in platina , e puscata super urat si merg cu ea asa in sila dar motorul nu se supara, merge rotund . Mai incearca si misca delcoul ala nitel. Vezi ca daca ii reduci din avans vei obtine un motor mai tacut , mai silentios nu numai reducerea turatie plus ca dispar si eventualele detonatii , pentru cine le are. Ai verificat sa nu fie cumva din cauza benzinei prea proaste. Cat consuma? Poate merge inecata. Sau poate chiar nu ii vine suficienta benzina. This post has been edited by Pedro: 31 Jan 2005, 14:51 |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
adytt |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 14 December 04 ![]() |
am si eu aceeasi problema dar la mine este de la o supapa care nu mai inchide bine...pentru a vedea daca este vreo supapa dusa poti pune un servetel la teava de esapament..daca observi ca la un moment dat ti-l trage inseamna ca este de la o supapa..
|
--------------------
DACIA
1400 TLX
1999
- AG-03-UNP
|
|
adytt |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 14 December 04 ![]() |
a mea face la fel dar la mine stiu ca este dusa o supapa... pt a verifica daca ai vreo supapa "busita" pune un servetel la teava esapamentului.. si vezi daca ti-l trage ..daca da inseamna ca ai o supapa dusa..
|
--------------------
DACIA
1400 TLX
1999
- AG-03-UNP
|
|
Floppy76 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
A mea facea la fel si era din cauza givrajului si a apei din benzina. Degeaba ajunge motorul la temperatura optima de functionare. De exemplu apa era la 80 si ceva de grade si in carburator aveam bucatele de gheata si motorul mergea ca naiba, tremura si se oprea. Trebuia sa merg ceva kilometri pana isi revenea, se incalzea si carburatorul si se topea gheata respectiva. Mai nou am pus alcool tehnic in rezervor si parca e mai bine. Nu stiu daca asta e problema ta (sper sa nu fie ceva mai grav)
|
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
SOR |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
am avut si eu aceeasi problema...cum incercam sa o pornesc turba...nu mai zic si la drum... cand se incalzea binisor spre 80 se mai calma... mecanicul care ma ajuta la ea mi`a zis ca nu trec iarna fara sa ii fac motorul si a avut dreptate! nu zic ca am schimbat in cateva luni cel putin 6-7 seturi de bujii vreo 4 capace de delcou 2 seturi de fise platini tot ce se putea schimba
![]() |
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
harbulet |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
azi am mai descoperit ceva
la semafor motor cald se misca acul de la presiunea de ulei daca o turez sta constant mai incerc sambata sa curat carburatorul ma gandesc ca a luat ceva gunoaie fostul proprietar a zis ca a facut motorul de cca 3000-3500 km si la facut pt el nu se gandea sa o vanda atunci cred ca-i apa din benzina sau gunoi poata sa imi spuna cineva cum se regleaza carburatorul |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
Slider |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Verificati existenta/infundarea duzei de pe furtunul care merge de la carburator la galeria de admisie!
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
cauta pe forum......
oricum....... in principiu..cam asa: reglezi avansul pana obtii cea mai mare turatie... strangi surubu de aer pana se opreste apoi da 2 ture jumate inapoi... si apoi reglezi clapeta de acceleratie... |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
Gabriel Paduraru |
![]()
Post
#12
|
![]() Qubik Group: Members Posts: 50 Joined: 19 December 04 From: Iasi ![]() |
E posibil sa fie maselotele de la avansul centrifugal. Acul de la presiunea de ulei joaca din cauza ca e defecta sonda.
|
--------------------
Toyota
Yaris
2005
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
Inainte sa verifici supapele verifica lantul de distributie, intinzatorul, sau pinionul sa nu aiba joc. Iar faza cu motorul facut nou ... asta e vrajeala oricarui vanzator de dacii. Si a mea avea motorul facut nou, da omu nu a zis ca mi-a pus cuzineti turcesti si pt ca erau intre cote aia au bagat si staniol sa ii aduca la cota.
|
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
romulus |
![]()
Post
#14
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
SOR |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
texte texte
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
Dyda |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Bre,bre cam multi cu acelasi defectsi bag seama ca rezultatul este nul
harbulet- verifica fiecare bujie in parte, adica scoti pe rind fisele de la bujie cu motorul pornit, incepind de la 1, la bujia care se constata ca nu are loc nicio modificare de turatie in momentul scoaterii fisei , se va inlocui.De constatat , am constatat ca nu prea le ai cu reglajele, recomandarea mea este sa nu mai chinui motorul si galopeaza iute la un mecanic ( de preferat service) sa-ti regleze aprinderea, si nivel benzina carb ,amestec |
-------------------- Kox
|
|
harbulet |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
QUOTE(Dyda @ 2 Feb 2005, 11:53) Bre,bre cam multi cu acelasi defectsi bag seama ca rezultatul este nul harbulet- verifica fiecare bujie in parte, adica scoti pe rind fisele de la bujie cu motorul pornit, incepind de la 1, la bujia care se constata ca nu are loc nicio modificare de turatie in momentul scoaterii fisei , se va inlocui.De constatat , am constatat ca nu prea le ai cu reglajele, recomandarea mea este sa nu mai chinui motorul si galopeaza iute la un mecanic ( de preferat service) sa-ti regleze aprinderea, si nivel benzina carb ,amestec la mecanic am fost a schimbat furtunele de la etriere - rezultat aer in sistem de am facut aerisitre timp de 2 saptamani la fiecare doua zile reglat tacheti aprindere carburator - reglaje facuta la ureche platit o galagie de bani, de' am zis, masina trebuie reglata la un services bun mergea bine am fost la ITP cica noxele nus' bune trebuie reglat motorul - a umblat mesterul lu' peste si nu-i mai dau de cap de atunci la ce a umblat nu stiu ca eram la casa asa platesc, cred ca ma duc la el pana la urma si il intreb ce i-a facut cand zic ca am terminat, trebuie sa o iau de la capat si nu am timp de ea ajung numai noapte acasa am tot citit prin diferite cartulii dar numeni nu da chestiuni de genul 2.5 ture aer si restul benzina si cam asteptm eu sa mi se spuna aici sa am o chestie de plecare la ruptor am gasit pe form cum se face si l-am reglat la avansul initial, e OK - scot fisa se schimba motorul, misc delco la fel - cred ca buba este din carburator multumesc This post has been edited by harbulet: 2 Feb 2005, 14:16 |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
Pedro |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat si eu ieri cu "servetelul" la teava de esapament (de fapt cu o punga caci servetelul s-ar fi facut zdrente imediat). Rezultatul e trist, masina mea respira si inpira pe teava de esapament deci sa inteleg ca am dusa una sau mai multe supape?
Later edit: Si iata ca mi-a spus un mecanic ca nu este obligatoriu ca daca pe teava se mai si trage aer sa fie de la supape. Deci suntem meseriasi sau nu ??? This post has been edited by Pedro: 3 Feb 2005, 10:09 |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
harbulet |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
am suraubarit iar harbuletu'
proba cu servetelu, il trage in cand in cand nu mereu odata cu intreruperea am citit cartile si sunt mai optimist, eu cred ca tacheti nu sunt reglati bine, cand i-a reglat mecanicu lu peste, reglajul la facut la mina "cica are scaunele uzate si nu se poate regla cu lera" cred ca-i o gogoasa uite asa am platit o munca facuta prost si eu am crezut, am mai invatat ceva CRED CA MA FAC MECANIC CU ATELIER CU TOT IN CURAND DACA MAI STAU MULT PE LANGA HARBULET |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
adostar |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
are careva vreo carte tehnica pentru DACIA 1310 ?
|
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
Pedro |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Am eu "autoturismul dacia 1300" ce doresti sa afli?
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
SANDRINO |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
RENAULT
Kadjar
Intens 1.3 140 EDC GPF - 2019
- B
|
|
SANDRINO |
![]() ![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o mare problema cu vibratiile ! Reglajele la supape au fost facute acum o luna ! Brusc, de cateva zile a inceput sa vibreze in draci ! Hirbu' e din 2002 , injectie catalizator, gaz (face la fel si pe benzina). POate sa fie din cauza ca s-a faramat toba de mijloc(detenta) ????
NEED HELP !!! |
--------------------
RENAULT
Kadjar
Intens 1.3 140 EDC GPF - 2019
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 10:44 |