DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> tremura, se scutura sunt disperat, ajutoooor

harbulet
post 31 Jan 2005, 14:28
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




odata cu zapada a mai venit o noua problema

tremura, termura si iar tremura

dupa ce am reusit sa o pronesc ieri dupa 2-3 ore de munca si inghetat langa ea acum tremura

are platinile curatate reglate
capac delcou nou
bujile arese curata reglate
fise noi

tot tremura

ce ar trebui sa-i mai fac nu am nici o idee


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
disaster
post 31 Jan 2005, 14:42
Post #2


Membru cu detector de radar


Group: Members
Posts: 367
Joined: 31 May 04
From: UE - Bucharest




tine-o turata biggrin.gif .glumeam.stai linistit toate daciile fac asa la rece.daca si la cald face la fel s-ar putea sa ai un tampon rupt.parerea mea mea de nemecanic.


--------------------
Renault Latitude 2011
Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 31 Jan 2005, 14:48
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




face si la rece si la cald

tampoanele sunt schimbate de mine de 2.5 luni cand am terminat de mesterit la ea dupa cumparare

nu cred ca s-au rupt in fata blocului



multumesc de raspuns disaster


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 31 Jan 2005, 14:48
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Mie imi tremura ingrozitor motorul daca trag mai tare socul sau o pornesc la rece fara sa il trag deloc. Da prea multa benzina sau prea putina carburatorul si motorul fiind rece se scutura de-i sar capacele. Bineanteles ca are si o cota pe soc la care merge rotund si frumos inca de la pornire.
Daca zici ca ai reglat aprinderea ar mai putea fi (doamne fereste pe frigul asta) supapele una sau mai multe arse.
Eu de exemplu am gaura in platina , e puscata super urat si merg cu ea asa in sila dar motorul nu se supara, merge rotund .
Mai incearca si misca delcoul ala nitel. Vezi ca daca ii reduci din avans vei obtine un motor mai tacut , mai silentios nu numai reducerea turatie plus ca dispar si eventualele detonatii , pentru cine le are.
Ai verificat sa nu fie cumva din cauza benzinei prea proaste.

Cat consuma?
Poate merge inecata.
Sau poate chiar nu ii vine suficienta benzina.

This post has been edited by Pedro: 31 Jan 2005, 14:51


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytt
post 31 Jan 2005, 17:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 584
Joined: 14 December 04




am si eu aceeasi problema dar la mine este de la o supapa care nu mai inchide bine...pentru a vedea daca este vreo supapa dusa poti pune un servetel la teava de esapament..daca observi ca la un moment dat ti-l trage inseamna ca este de la o supapa..


--------------------
DACIA 1400 TLX 1999 - AG-03-UNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytt
post 31 Jan 2005, 17:38
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 584
Joined: 14 December 04




a mea face la fel dar la mine stiu ca este dusa o supapa... pt a verifica daca ai vreo supapa "busita" pune un servetel la teava esapamentului.. si vezi daca ti-l trage ..daca da inseamna ca ai o supapa dusa..


--------------------
DACIA 1400 TLX 1999 - AG-03-UNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 31 Jan 2005, 19:23
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




A mea facea la fel si era din cauza givrajului si a apei din benzina. Degeaba ajunge motorul la temperatura optima de functionare. De exemplu apa era la 80 si ceva de grade si in carburator aveam bucatele de gheata si motorul mergea ca naiba, tremura si se oprea. Trebuia sa merg ceva kilometri pana isi revenea, se incalzea si carburatorul si se topea gheata respectiva. Mai nou am pus alcool tehnic in rezervor si parca e mai bine. Nu stiu daca asta e problema ta (sper sa nu fie ceva mai grav)


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 1 Feb 2005, 00:41
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




am avut si eu aceeasi problema...cum incercam sa o pornesc turba...nu mai zic si la drum... cand se incalzea binisor spre 80 se mai calma... mecanicul care ma ajuta la ea mi`a zis ca nu trec iarna fara sa ii fac motorul si a avut dreptate! nu zic ca am schimbat in cateva luni cel putin 6-7 seturi de bujii vreo 4 capace de delcou 2 seturi de fise platini tot ce se putea schimba smile.gif plus reglaje...avans carburator etc! mergea ce mergea si incepea! si acum i`am facut o segmentare i`am schimbat pompa de ulei cu una cu debit marit si tin sa va spun ca e alta viata...merita verificata si uzura motorului! poate sa fie o cauza !


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 1 Feb 2005, 09:24
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




azi am mai descoperit ceva
la semafor motor cald se misca acul de la presiunea de ulei
daca o turez sta constant

mai incerc sambata sa curat carburatorul ma gandesc ca a luat ceva gunoaie
fostul proprietar a zis ca a facut motorul de cca 3000-3500 km

si la facut pt el nu se gandea sa o vanda atunci

cred ca-i apa din benzina sau gunoi

poata sa imi spuna cineva cum se regleaza carburatorul




--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 1 Feb 2005, 09:50
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Verificati existenta/infundarea duzei de pe furtunul care merge de la carburator la galeria de admisie!


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 1 Feb 2005, 09:51
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




cauta pe forum......
oricum....... in principiu..cam asa:
reglezi avansul pana obtii cea mai mare turatie...
strangi surubu de aer pana se opreste apoi da 2 ture jumate inapoi...
si apoi reglezi clapeta de acceleratie...


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabriel Paduraru
post 1 Feb 2005, 20:04
Post #12


Qubik


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 December 04
From: Iasi




E posibil sa fie maselotele de la avansul centrifugal. Acul de la presiunea de ulei joaca din cauza ca e defecta sonda.


--------------------
Toyota Yaris 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 1 Feb 2005, 21:01
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Inainte sa verifici supapele verifica lantul de distributie, intinzatorul, sau pinionul sa nu aiba joc. Iar faza cu motorul facut nou ... asta e vrajeala oricarui vanzator de dacii. Si a mea avea motorul facut nou, da omu nu a zis ca mi-a pus cuzineti turcesti si pt ca erau intre cote aia au bagat si staniol sa ii aduca la cota.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 2 Feb 2005, 11:16
Post #14


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




QUOTE(harbulet @ 1 Feb 2005, 10:24)

fostul proprietar a zis ca a facut motorul de cca 3000-3500 km

si la facut pt el nu se gandea sa o vanda atunci
*


Si eu asa ma zis cand am vandut vechea masina biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 2 Feb 2005, 11:24
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




texte texte biggrin.gif eu zic sa crezi ce vezi biggrin.gif despoaie motorul si ai sa vezi cum arata un motor facut sau nefacut! teoretic sa ai si un mecanic langa practic la fel biggrin.gif


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 2 Feb 2005, 11:53
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Bre,bre cam multi cu acelasi defectsi bag seama ca rezultatul este nul
harbulet- verifica fiecare bujie in parte, adica scoti pe rind fisele de la bujie cu motorul pornit, incepind de la 1, la bujia care se constata ca nu are loc nicio modificare de turatie in momentul scoaterii fisei , se va inlocui.De constatat , am constatat ca nu prea le ai cu reglajele, recomandarea mea este sa nu mai chinui motorul si galopeaza iute la un mecanic ( de preferat service) sa-ti regleze aprinderea, si nivel benzina carb ,amestec


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 2 Feb 2005, 14:06
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




QUOTE(Dyda @ 2 Feb 2005, 11:53)
Bre,bre cam multi cu acelasi defectsi bag seama ca rezultatul este nul
harbulet- verifica fiecare bujie in parte, adica scoti pe rind fisele de la bujie cu motorul pornit, incepind de la 1, la bujia care se constata ca nu are loc nicio modificare de turatie in momentul scoaterii fisei , se va inlocui.De constatat , am constatat ca nu prea le ai cu reglajele, recomandarea mea este sa nu mai chinui motorul si galopeaza iute la un mecanic ( de preferat service) sa-ti regleze aprinderea, si nivel benzina carb ,amestec
*



la mecanic am fost
a schimbat furtunele de la etriere - rezultat aer in sistem de am facut aerisitre timp de 2 saptamani la fiecare doua zile

reglat tacheti aprindere carburator - reglaje facuta la ureche

platit o galagie de bani, de' am zis, masina trebuie reglata la un services bun


mergea bine


am fost la ITP cica noxele nus' bune trebuie reglat motorul - a umblat mesterul lu' peste si nu-i mai dau de cap de atunci

la ce a umblat nu stiu ca eram la casa asa platesc, cred ca ma duc la el pana la urma si il intreb ce i-a facut

cand zic ca am terminat, trebuie sa o iau de la capat si nu am timp de ea ajung numai noapte acasa

am tot citit prin diferite cartulii dar numeni nu da chestiuni de genul 2.5 ture aer si restul benzina

si cam asteptm eu sa mi se spuna aici
sa am o chestie de plecare


la ruptor am gasit pe form cum se face si l-am reglat la avansul initial, e OK - scot fisa se schimba motorul, misc delco la fel - cred ca buba este din carburator


multumesc

This post has been edited by harbulet: 2 Feb 2005, 14:16


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 3 Feb 2005, 08:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Am incercat si eu ieri cu "servetelul" la teava de esapament (de fapt cu o punga caci servetelul s-ar fi facut zdrente imediat). Rezultatul e trist, masina mea respira si inpira pe teava de esapament deci sa inteleg ca am dusa una sau mai multe supape?

Later edit: Si iata ca mi-a spus un mecanic ca nu este obligatoriu ca daca pe teava se mai si trage aer sa fie de la supape. Deci suntem meseriasi sau nu ???

This post has been edited by Pedro: 3 Feb 2005, 10:09


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 3 Feb 2005, 10:29
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




am suraubarit iar harbuletu'

proba cu servetelu, il trage in cand in cand nu mereu odata cu intreruperea

am citit cartile si sunt mai optimist, eu cred ca tacheti nu sunt reglati bine, cand i-a reglat mecanicu lu peste, reglajul la facut la mina "cica are scaunele uzate si nu se poate regla cu lera" cred ca-i o gogoasa

uite asa am platit o munca facuta prost

si eu am crezut, am mai invatat ceva


CRED CA MA FAC MECANIC CU ATELIER CU TOT IN CURAND DACA MAI STAU MULT PE LANGA HARBULET



--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 3 Feb 2005, 11:23
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




are careva vreo carte tehnica pentru DACIA 1310 ?


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 3 Feb 2005, 11:44
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Am eu "autoturismul dacia 1300" ce doresti sa afli?


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SANDRINO
post 4 Feb 2005, 08:48
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(adostar @ 3 Feb 2005, 11:23)
are careva vreo carte tehnica pentru DACIA 1310 ?
*




am eu e pentru toate modelele de dacia- berlina break , papuc, liberta ,, bla bla !!

e de prin '99-'00



--------------------
RENAULT Kadjar Intens 1.3 140 EDC GPF - 2019 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SANDRINO
post 4 Feb 2005, 09:03
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Am si eu o mare problema cu vibratiile ! Reglajele la supape au fost facute acum o luna ! Brusc, de cateva zile a inceput sa vibreze in draci ! Hirbu' e din 2002 , injectie catalizator, gaz (face la fel si pe benzina). POate sa fie din cauza ca s-a faramat toba de mijloc(detenta) ????


NEED HELP !!!


--------------------
RENAULT Kadjar Intens 1.3 140 EDC GPF - 2019 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 10:44
Forum Renault