DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ce mufa din dsn e asta? ce rol are?, vezi poza atasata

ionel
post 1 Feb 2005, 17:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 26 September 02
From: cluj




salut!
dupa curatarea motorasului pas cu pas se pare ca imi porneste mai bine dimineata... totusi mai am surprize uneori sa nu porneasca....

Am miscat intamplator, apoi am repetat alte 3-4 ture cu probleme, o mufa si dupa ce o misc pare a porni.Dar habar nu am ce mufa e, mai ales ca apoi daca opresc motorul, scot mufa de tot si pornesc asa porneste si fara ea conectata....

totusi, intamplator sau nu, dupa ce o misc pare a porni ...nu am explicatiii...

am fost azi la un test cu calculatorul, singurul indiciu ce mi l-a dat a fost posbila problema la releul injectie ...l-am curatat azi si pe ala...

le-am zis si de mufa cu pricina dar ei zic ca nu are legatura ABSOLUT de loc cu aprinderea....

Va rog mult cei care aveti habar sa imi dati un sfat ....

Mentionez ca mufa la intrarea pe plastic vibreaza destul de tare, deci se misca (nu la contact) ci la intrarea in plastic...pare a fi pe galerie dar nu sunt sigur...

Iata poza:
(nu o misc la locul indicat de sageata ci un pic mai jos, la intrarea MUFEI MAMA IN PLASTIC).

Merci,
Ionel.


Attached thumbnail(s)
pozaionel1.jpg ( Size: 13.19k ) Number of downloads: 527


--------------------
supernova clima
ionel (cj)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 1 Feb 2005, 20:01
Post #2


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Aia este mufa senzorului de oxigen sau de temperatura (nu am stiut niciodata care este cu precizie smile.gif) din galeria de admisie si, intr-adevar, nu are nici o legatura cu pornirea smile.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 2 Feb 2005, 08:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Este mufa senzorului de temperatura a aerului... Eu am scos mufa de la cel de presiune si porneste mai greu, iar relanti-ul nu scade la 750 ci sta tot timpul undeva mai sus. Deci, cel putin cel de presiune are treaba cu pornirea...
Dar, Ionel, probabil ca problema ta nu e de acolo. Totusi, pentru siguranta, se poate face un test simplu: scoti mufa la UCE injectie si masori rezistenta pe circuitul acelui senzor (cu un ohm-metru). Rogi pe cineva sa miste de mufa senzorului cum faci tu, daca variaza valoarea - e o problema acolo, daca nu, nu. Nu stiu care sunt pinii, asta trebuie cautat (ma uit si revin).

Later edit: cica pin 77 si pin 49 la mufa UCE injectie...

This post has been edited by Sergiu: 2 Feb 2005, 08:20


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenbe
post 2 Feb 2005, 13:41
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 February 05




este mufa sonda lambda fiind scoasa creste consumul cu pana la 25%


--------------------
DSN clima - B 57 DGR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 2 Feb 2005, 14:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE(eugenbe @ 2 Feb 2005, 15:41)
este mufa sonda lambda fiind scoasa creste consumul cu pana la 25%
*



Esti sigur? Mufa sonda lambda este pe teava de esapament, care nu e nicidecum langa vasul de expansiune... Cel putin la mine.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Feb 2005, 14:24
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(eugenbe @ 2 Feb 2005, 13:41)
este mufa sonda lambda fiind scoasa creste consumul cu pana la 25%
Sa-mi permit sa atrag atentia ca vorbesti in balarii? Vreau sa zic in balarii rau de tot.
Eu am un principiu aici pe forum, daca nu stiu tac din gura...
Sonda lambda este pe evacuare, inainte de catalizator (sonda lambda amonte) si in cazul in care ai motor cu euro 3, mai exista si o sonda lambda dupa catalizator (sonda lambda aval)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 12:04
Forum Renault