DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme din prima zi!, Solenza Diesel

Abu
post 3 Feb 2005, 20:50
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Salutare fratilor! Dupa asteptarea de rigoare (2 luni), alergatura inerenta si banii dati cu duimul iata ca mi-a venit si mie randul sa intru in posesia indelung ravniteii Solenza Diesel. Toate bune si frumoase, am ridicat masina de la Campina, oamenii foarte draguti, am studiat-o cu atentie, urmand sfaturile lui Klaus, ce mai, totul parea nesperat de bine. Dupa primii 50Km iata ca lucrurile iau o intorsatura deloc dorita. Pana ajung maine cu ea in service, poate aveti vreo idee sa-mi spuneti voi, macar sa stau mai linistit. Simptomul este dupa cum urmeaza: "moare" motorul in mers, nu de tot (adica nu se opreste) ci "da in nas" insa nu brusc, nu zguduie ca sa zic asa. Deci mergi cu masina constant, sa zicem la 60Km/h intr-a IV-a si dintr-o data se decelereaza ca si cum ai face frana de motor iar asta dureaza cateva secunde, dupa care se accelereaza la loc. De oprit nu mi s-a oprit niciodata insa are meteahna asta. Si nu tine cont de viteza sau turatie, poti s-o turezi cat vrei si merge perfect insa cand o apuca pe ea face din nou. Daca ati mai auzit de asa belea spuneti si voi, stiu ca sunt putini posesori de SLZ Diesel insa nu se stie cine are vreo idee.
Multam si bafta tuturor.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 Feb 2005, 21:07
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




smile.gif nu prea....
Ma tem ca esti primul.
Si mai esti si diesel.
Greu.
La ce service o sa te duci?
Sper ca nu la Cimpina.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 3 Feb 2005, 21:35
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




QUOTE(costi @ 3 Feb 2005, 21:07)
La ce service o sa te duci?
Sper ca nu la Cimpina.
*


La Campina o sa ma duc sa le dau cu garantia in cap! In Ploiesti mai e doar Poliserv agreat iar acolo nu m-as duce nici in ruptul capului, am o cunostinta care lucreaza la ei si ce-mi povesteste ala...
Parca vad ca maine o sa mearga masina perfect si o sa-mi explice aia ca am visat sad.gif La de-astea Murphy nu doarme...


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 3 Feb 2005, 22:19
Post #4


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(Abu @ 3 Feb 2005, 21:35)
Parca vad ca maine o sa mearga masina perfect si o sa-mi explice aia ca am visat  sad.gif  La de-astea Murphy nu doarme...
*


Sa stii, e destul de frig si pina se regleaza parametrii injectiei, dureaza o perioada de timp.
Eu zic sa nu-ti faci probleme, ca n-are nimic.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 4 Feb 2005, 11:26
Post #5


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




motorina buna frate aia are...smile.gif


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 4 Feb 2005, 12:21
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




Motorina!!! Baga repede aditiv pt. iarna in ea ca altfel iti omori pompa de injectie!!


--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 4 Feb 2005, 13:02
Post #7


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




In primul rand sa ai bafta de ea, ca tot ai asteptyat atat... smile.gif

Incearca cu motorina buna cum zic baietii, si eu am patit pe ger odata nu mergea nici moarta peste 80, pana acolo toate bune si frumoase pana la 80 parca luam piciorul de pe acceleratie si mergea cu rateuri (nu la dacia ca a mea e benzina).

Sa ne spui cum o fost la service... smile.gif " n-are nimic domnu,... pana va obisnuiti..., ca dupa aia nu o sa mai simtiti... " smile.gif


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 4 Feb 2005, 13:05
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 24 May 02
From: Brasov




Am venit cu o Solenza Diesel de la Campulung Moldovenesc pana la Brasov. Avea aceleasi simptome. Cel mai "distractiv" era cand incepeau manifestarile in timpul unei depasiri. Dupa ce am trecut de Bacau s-a potolit. A doua zi, de dimineata am pornit-o si pe drum iar a inceput s afaca figuri. O explicatie primita in service a fost existenta aerului pe traseul de alimentare (nu prea imi vine sa cred).


--------------------
VW 4 roti / 5 usi -
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 4 Feb 2005, 15:12
Post #9


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Ba da!
Daca nu s-a facut amorsarea pompei de injectie e posibil dar si grav ca se uzeaza pompa.
Vezi ca ar trebui sa existe un furtun de plastic transparent inainte de pompa unde sa urmaresti existanta bulelor de aer.
E normal sa fie max 2 cm lungime dar la accelerare tre sa dispara.
Daca la acc nu dispare sau se mareste inseamna ca ai aer pe instalatie.
Trebuie facuta amorsarea.
La service si URGENT!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 4 Feb 2005, 16:26
Post #10


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




off-topic

I-auzi briul...Pai daca nu merge cu ea de unde stie? S-au asa iau spus lui vecinii si a luat-o de buna.....
Si inca o treaba, topicul asta e de probleme tehnice, nu bursa zvonurilor. Si oricum ai venit tirziu, peste 1 luna, oricum nu se mai fac. Asa ca poti sta linistit.

This post has been edited by bomicabomic: 4 Feb 2005, 16:29


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 4 Feb 2005, 16:29
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




urmareste inainte de filtrul de motorina ca e un fel de para de cauciu (plastic) cu care se umple filtrul de motorina dupa ce se schimba respectivul filtru sau, eventual pompa ...
daca dupa ce pornesti incepe sa se suga inseamna ca ai colmatat filtrul din rezervor ... cauza: ori motorina congelata ori dop de gheata ori mizerie in rezervor ...
daca nu se suge: vezi mai sus (asarban) sau, eventual, o diagnoza la service ...
mie mi s-a curata pina acuma de 3 ori rezervorul !
asa ca se poate orice !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 4 Feb 2005, 18:42
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Dragii mei, desi am crezut ca o sa imbatranesc de griji, am rezolvat problema! Dupa 4 ore de asteptare in frig i-a venit si randul masinutei mele sa intre la diagnoza. A, inainte de asta s-au uitat 2 mecanici la ea, au tras de mufele alea de am zis ca le rup, degeaba, totul parea perfect (v-am spus ca nu facea mereu). I-am rugat frumos sa puna tester-ul pe ea ca doar n-am venit degeaba atatia Km. S-au codit ei dar cred ca li s-a facut mila de mine sad.gif . Zis si facut. Se urca unul in ea s-o duca in spate (unde se afla calculatorul) cand observ ca ramasesera aprinse stopurile de frana desi masina inainta, deci omul nu mai avea piciorul pe pedala. Ii ciocan in geam si-i atrag atentia sa se uite nitel si la pedala de frana. Scrie omul pe un biletel "test injectie + pedala de frana" il lasa in bord si pleaca. Eu cand am vazut asta m-am strecurat repede langa masina ca sa vad ce-i face. In sfarsit, dupa alte 20 min apare si meseriasul cu calculatorul. Se uita pe bilet, se uita la mine si incepe sa zambeasca. Deja stia de unde e...Eu cand am auzit m-am crucit. Nenorocitul de calculator "citeste" tensiunea la pedala de frana a.i. atunci cand se aprind lampile el banuieste ca vrei sa franezi si din nu stiu ce considerente care sincer ma depasesc, taie alimentarea cu motorina. Deoarece la mine lampile ramaneau aprinse si dupa ce luai piciorul de pe pedala...ati inteles. In 5 minute mi-a strans nu stiu ce pe acolo si gata. Mi-a pus si testerul doar ca sa ma linisteasca (deoarece bineinteles ca n-am crezut) si asta a fost. A zis ca problema asta apare frecvent la papucii diesel insa la Solenza sunt primul. Na, ca sa am si eu cu ce ma mandri smile.gif
Si daca ma credeti ca n-am dormit azi noapte, ma si gandeam ca o sa patesc cum am auzit de altii pe care-i plimba luni intregi pana se descopera defectul.
Oricum, multumesc ptr. sfaturi si ptr. urari.
Offtopic - masina chiar merge superb, eu am m-ai avut 2 diesel-uri (nu Dacii) dar nici unul nou, iar diferenta (in bine) se simte.
Bafta tuturor.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 5 Feb 2005, 00:13
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Comportamentul era tipic pentru o problema in consistenta alimentarii. Am avut o problema identica la un Peugeot care tragea aer fals printr-un furtunas spart. Dar masina aia avea sute de mii pe ceas nu 50 km.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 5 Feb 2005, 20:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




Totusi , ai mare grija la motorina , eram la Cluj ,testam niste Nisan Navara Picup 4x4 , si in prima dimineata , una din ele scotea un fum de il taiai cu cutitu , il intreb eu pe instructor de ce scoate fum si explicatie : au alimentat de la Shell cu motorina si a inghetat motorina , bina ca afara erau cam -21 grade dar motorina tot proasta a ramas ........ .

Sa o stapanesti sanatos masinuta .


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 6 Feb 2005, 18:32
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




din cate stiu io slz are un sistem care taie alimentarea pt orice semnal anormal citit de computer. daca in mers se aprinde plafoniera pt ca nu fac bine contact intrerupatorul de la usa - se taie alimentarea etc. valabil pt diesel si benzina


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 6 Feb 2005, 23:33
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Hmm, curios ce zici tu. Eu am deschis o usa in timpul mersului si nu am simtit sa se fi taiat alimentarea...


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teodor
post 7 Feb 2005, 10:18
Post #17


.


Group: Members
Posts: 176
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




Si eu am o Solenza diesel, are 1400 km pe bord, urca repede in viteza ,de la a 2-a in sus mi se pare nervoasa(chiar daca pe forum se spunea ca e putoros motorul).
Am un scartiit mic in usa stg. fata, asta am observat doar cand merg in Bucuresti.


--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI SLZ 1,9 Diesel 2006 - BZ-xx-www
M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 7 Feb 2005, 13:06
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




bafta si sa stapanesti sanatos masina. si a mea a ajuns in prima saptamana in service pentru o verificare si evident mecanicii erau in pom. insa de atunci am mai facut aproape 16.000 km si in service am ajuns doar pentru revizie...sau ma rog am mai ajuns o data ca sa-mi schimbe o usa pe care mi-o traznise unul cu un tir, in rest nimic. probabil ca asa sunt facute ele ca sa te enervezi la inceput, si sa injuri ca ti-ai luat dacie, insa dupa aceea e totul ok.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 Feb 2005, 13:26
Post #19


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(BH07ATX @ 6 Feb 2005, 23:33)
Hmm, curios ce zici tu. Eu am deschis o usa in timpul mersului si nu am simtit sa se fi taiat alimentarea...
*



Da' plafoniera s-a aprins ? Vezi sa n-ai contactele din usi oxidate si sa nu se aprinda lampa, caz in care normal ca n-ai putut proba spusele lu' Aviasol. Daca s-a aprins si plafoniera: Aviasol, cine te-a minit ? smile.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 7 Feb 2005, 13:35
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Marty, trebuiau deschise usile pe ambele parti ca sa se faca curent, curent ce interfereaza cu cel din plafoniera si taie injectia. Aviasol, sigur n-ai vazut asta la vreun Boeing? tongue.gif


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 7 Feb 2005, 13:49
Post #21


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




Capota nu era bine inchisa si din cauza vitezei se tot aprindea plafoniera si dadea din avarii, dar sa-i taie alimentarea nici pomeneala ...


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonicBanG
post 7 Feb 2005, 13:53
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 23 November 04




nici vb sa intrerupa din cauza plafonierei...am deschis usa in timpul mersului, am aprins plafoniera in timpul mersului...nika


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 - BH05KID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 7 Feb 2005, 13:53
Post #23


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(Marty @ 7 Feb 2005, 13:26)
Da' plafoniera s-a aprins ? Vezi sa n-ai contactele din usi oxidate si sa nu se aprinda lampa, caz in care normal ca n-ai putut proba spusele lu' Aviasol. Daca s-a aprins si plafoniera: Aviasol, cine te-a minit ? smile.gif
*


Marty mai e situatia, cind plafoniera e pe inchis si nu se aprinde, cind deschzi usa.
O alta intrebarae mai am si eu. daca noaptea cind merg, trebuie sa citesc ceva pe o harta si aprind plafoniera ce se intimpla? laugh.gif


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 7 Feb 2005, 14:07
Post #24


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




Pai daca nu ai atentie distributiva suficient de bine dezvoltata risti sa o ia drumul la dreapta si tu nu smile.gif


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 7 Feb 2005, 17:31
Post #25


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




QUOTE(bomicabomic @ 7 Feb 2005, 13:53)
Marty mai e situatia, cind plafoniera e pe inchis si nu se aprinde, cind deschzi usa.
O alta intrebarae mai am si eu. daca noaptea cind merg, trebuie sa citesc ceva pe o harta si aprind plafoniera ce se intimpla? laugh.gif
*


ti se aprinde becu ... 168.gif


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 7 Feb 2005, 21:10
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Pana la urma tot n-am inteles! Care-i rostul gaselnitei asteia cu taiatul alimentarii la franare? Oare o fi mai eficienta frana de motor? Caci am inteles ca se practica si la "masini" - ex. Passat.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 7 Feb 2005, 21:22
Post #27


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




MAC-urile teoretic odata pornite nu se mai opresc decat la epuizarea combustibilului, nu au nevoie de scanteie sau altceva.
Pt economie de combustibil, euro II, III bla bla bla s-a adoptat solutia taierii alimentarii in frana de motor, franare...alea alea...


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 7 Feb 2005, 21:59
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Asa e, mai ales ca frina de motor la diesel e mai anemica, pentru ca nu are clapeta de acceleratie.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 8 Feb 2005, 10:18
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




asta-i buna, de unde frana de motor anemica la MAC?! ohmy.gif
la compresia pe care o are, nici vorba de anemie bachiar din contra!
taierea injectiei in frana de motor se face si la MAS, tot pentru economie de combustibil..exact cum zicea Andrei..bla, bla


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th June 2025 - 19:33
Forum Renault