Probleme din prima zi!, Solenza Diesel
![]() ![]() ![]() |
Probleme din prima zi!, Solenza Diesel
Abu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|||
costi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() Ma tem ca esti primul. Si mai esti si diesel. Greu. La ce service o sa te duci? Sper ca nu la Cimpina. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Abu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(costi @ 3 Feb 2005, 21:07) La Campina o sa ma duc sa le dau cu garantia in cap! In Ploiesti mai e doar Poliserv agreat iar acolo nu m-as duce nici in ruptul capului, am o cunostinta care lucreaza la ei si ce-mi povesteste ala... Parca vad ca maine o sa mearga masina perfect si o sa-mi explice aia ca am visat ![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#4
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
|
--------------------
x
x
- x
|
|
Cib |
![]()
Post
#5
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
motorina buna frate aia are...
![]() |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
13nov |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 7 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Motorina!!! Baga repede aditiv pt. iarna in ea ca altfel iti omori pompa de injectie!!
|
--------------------
OPEL
ASTRA GTC 1.9 CDTI
2008 Clio III 1.5 dci Privilege
|
|
driver |
![]()
Post
#7
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
In primul rand sa ai bafta de ea, ca tot ai asteptyat atat...
![]() Incearca cu motorina buna cum zic baietii, si eu am patit pe ger odata nu mergea nici moarta peste 80, pana acolo toate bune si frumoase pana la 80 parca luam piciorul de pe acceleratie si mergea cu rateuri (nu la dacia ca a mea e benzina). Sa ne spui cum o fost la service... ![]() ![]() |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
BBC |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Am venit cu o Solenza Diesel de la Campulung Moldovenesc pana la Brasov. Avea aceleasi simptome. Cel mai "distractiv" era cand incepeau manifestarile in timpul unei depasiri. Dupa ce am trecut de Bacau s-a potolit. A doua zi, de dimineata am pornit-o si pe drum iar a inceput s afaca figuri. O explicatie primita in service a fost existenta aerului pe traseul de alimentare (nu prea imi vine sa cred).
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
asarban |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Ba da!
Daca nu s-a facut amorsarea pompei de injectie e posibil dar si grav ca se uzeaza pompa. Vezi ca ar trebui sa existe un furtun de plastic transparent inainte de pompa unde sa urmaresti existanta bulelor de aer. E normal sa fie max 2 cm lungime dar la accelerare tre sa dispara. Daca la acc nu dispare sau se mareste inseamna ca ai aer pe instalatie. Trebuie facuta amorsarea. La service si URGENT! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#10
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
off-topic
I-auzi briul...Pai daca nu merge cu ea de unde stie? S-au asa iau spus lui vecinii si a luat-o de buna..... Si inca o treaba, topicul asta e de probleme tehnice, nu bursa zvonurilor. Si oricum ai venit tirziu, peste 1 luna, oricum nu se mai fac. Asa ca poti sta linistit. This post has been edited by bomicabomic: 4 Feb 2005, 16:29 |
--------------------
x
x
- x
|
|
ache2 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
urmareste inainte de filtrul de motorina ca e un fel de para de cauciu (plastic) cu care se umple filtrul de motorina dupa ce se schimba respectivul filtru sau, eventual pompa ...
daca dupa ce pornesti incepe sa se suga inseamna ca ai colmatat filtrul din rezervor ... cauza: ori motorina congelata ori dop de gheata ori mizerie in rezervor ... daca nu se suge: vezi mai sus (asarban) sau, eventual, o diagnoza la service ... mie mi s-a curata pina acuma de 3 ori rezervorul ! asa ca se poate orice ! |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
Abu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Dragii mei, desi am crezut ca o sa imbatranesc de griji, am rezolvat problema! Dupa 4 ore de asteptare in frig i-a venit si randul masinutei mele sa intre la diagnoza. A, inainte de asta s-au uitat 2 mecanici la ea, au tras de mufele alea de am zis ca le rup, degeaba, totul parea perfect (v-am spus ca nu facea mereu). I-am rugat frumos sa puna tester-ul pe ea ca doar n-am venit degeaba atatia Km. S-au codit ei dar cred ca li s-a facut mila de mine
![]() ![]() Si daca ma credeti ca n-am dormit azi noapte, ma si gandeam ca o sa patesc cum am auzit de altii pe care-i plimba luni intregi pana se descopera defectul. Oricum, multumesc ptr. sfaturi si ptr. urari. Offtopic - masina chiar merge superb, eu am m-ai avut 2 diesel-uri (nu Dacii) dar nici unul nou, iar diferenta (in bine) se simte. Bafta tuturor. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Comportamentul era tipic pentru o problema in consistenta alimentarii. Am avut o problema identica la un Peugeot care tragea aer fals printr-un furtunas spart. Dar masina aia avea sute de mii pe ceas nu 50 km.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Totusi , ai mare grija la motorina , eram la Cluj ,testam niste Nisan Navara Picup 4x4 , si in prima dimineata , una din ele scotea un fum de il taiai cu cutitu , il intreb eu pe instructor de ce scoate fum si explicatie : au alimentat de la Shell cu motorina si a inghetat motorina , bina ca afara erau cam -21 grade dar motorina tot proasta a ramas ........ .
Sa o stapanesti sanatos masinuta . |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
aviasol |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
din cate stiu io slz are un sistem care taie alimentarea pt orice semnal anormal citit de computer. daca in mers se aprinde plafoniera pt ca nu fac bine contact intrerupatorul de la usa - se taie alimentarea etc. valabil pt diesel si benzina
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Hmm, curios ce zici tu. Eu am deschis o usa in timpul mersului si nu am simtit sa se fi taiat alimentarea...
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
teodor |
![]()
Post
#17
|
. Group: Members Posts: 176 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am o Solenza diesel, are 1400 km pe bord, urca repede in viteza ,de la a 2-a in sus mi se pare nervoasa(chiar daca pe forum se spunea ca e putoros motorul).
Am un scartiit mic in usa stg. fata, asta am observat doar cand merg in Bucuresti. |
--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI
SLZ 1,9 Diesel
2006
- BZ-xx-www M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
|
|
johnsws |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
bafta si sa stapanesti sanatos masina. si a mea a ajuns in prima saptamana in service pentru o verificare si evident mecanicii erau in pom. insa de atunci am mai facut aproape 16.000 km si in service am ajuns doar pentru revizie...sau ma rog am mai ajuns o data ca sa-mi schimbe o usa pe care mi-o traznise unul cu un tir, in rest nimic. probabil ca asa sunt facute ele ca sa te enervezi la inceput, si sa injuri ca ti-ai luat dacie, insa dupa aceea e totul ok.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Marty |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(BH07ATX @ 6 Feb 2005, 23:33) Hmm, curios ce zici tu. Eu am deschis o usa in timpul mersului si nu am simtit sa se fi taiat alimentarea... Da' plafoniera s-a aprins ? Vezi sa n-ai contactele din usi oxidate si sa nu se aprinda lampa, caz in care normal ca n-ai putut proba spusele lu' Aviasol. Daca s-a aprins si plafoniera: Aviasol, cine te-a minit ? ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Manuel |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Marty, trebuiau deschise usile pe ambele parti ca sa se faca curent, curent ce interfereaza cu cel din plafoniera si taie injectia. Aviasol, sigur n-ai vazut asta la vreun Boeing?
![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Ant |
![]()
Post
#21
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Capota nu era bine inchisa si din cauza vitezei se tot aprindea plafoniera si dadea din avarii, dar sa-i taie alimentarea nici pomeneala ...
|
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
sonicBanG |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 23 November 04 ![]() |
nici vb sa intrerupa din cauza plafonierei...am deschis usa in timpul mersului, am aprins plafoniera in timpul mersului...nika
|
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4
- BH05KID
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#23
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(Marty @ 7 Feb 2005, 13:26) Da' plafoniera s-a aprins ? Vezi sa n-ai contactele din usi oxidate si sa nu se aprinda lampa, caz in care normal ca n-ai putut proba spusele lu' Aviasol. Daca s-a aprins si plafoniera: Aviasol, cine te-a minit ? ![]() Marty mai e situatia, cind plafoniera e pe inchis si nu se aprinde, cind deschzi usa. O alta intrebarae mai am si eu. daca noaptea cind merg, trebuie sa citesc ceva pe o harta si aprind plafoniera ce se intimpla? ![]() |
--------------------
x
x
- x
|
|
Ant |
![]()
Post
#24
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca nu ai atentie distributiva suficient de bine dezvoltata risti sa o ia drumul la dreapta si tu nu
![]() |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#25
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
|
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
Abu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Pana la urma tot n-am inteles! Care-i rostul gaselnitei asteia cu taiatul alimentarii la franare? Oare o fi mai eficienta frana de motor? Caci am inteles ca se practica si la "masini" - ex. Passat.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
asarban |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
MAC-urile teoretic odata pornite nu se mai opresc decat la epuizarea combustibilului, nu au nevoie de scanteie sau altceva.
Pt economie de combustibil, euro II, III bla bla bla s-a adoptat solutia taierii alimentarii in frana de motor, franare...alea alea... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Asa e, mai ales ca frina de motor la diesel e mai anemica, pentru ca nu are clapeta de acceleratie.
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
johnsws |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
asta-i buna, de unde frana de motor anemica la MAC?!
![]() la compresia pe care o are, nici vorba de anemie bachiar din contra! taierea injectiei in frana de motor se face si la MAS, tot pentru economie de combustibil..exact cum zicea Andrei..bla, bla |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th June 2025 - 19:33 |