DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> EURONCAP introduce si protectia la impact din spate, Incepand cu feb. 2009

klaus
post 2 Dec 2008, 23:25
Post #1


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




EuroNcap va introduce din feb. 2009 in noua grila de notare si o nota pentru impactul din spate.

EuroNcap atrage atentia producatorilor auto asupra acestui aspect concomitent cu publicarea unor rezultate din prima serie de teste cu accidente din spate facuta pe diferite scaune, pe 25 de automobile.
Rezultatele arata clar ca multi constructori nu ofera o protectie suficienta in cazul unor astfel de socuri contra leziunilor cervicale.
Doar 5 modele din 25 au obtinut o notare "buna/verde" (Volvo XC60, Alfa Romeo Mito, VW Golf VI, Audi A4 si Opel Insignia).
8 modele au fost notate "mediocru/rosu" (Daihatsu Cuore, Citroen Berlingo, Hyundai I10, Citroen C5, Ford Kuga, Daihatsu Terios, Peugeot 308 CC si Suzuki Splash)

Masuratorile sunt efectuate pe un car pe care e fixat scaunul si se testeaza cu 3 intesnsitati diferite, reprezentand un larg evantai de cazuri de accidente.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 2 Dec 2008, 23:50
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




mda au facut luna trecuta primele teste.....

ciudat este insa ca in europa aceste teste au fost introduse abia acum...in state se folosesc de vreo 5-10 ani....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hornedfiend
post 4 Dec 2008, 14:54
Post #3


nimeni


Group: Members
Posts: 249
Joined: 26 May 07




Pai noi suntem mai de la tara asa si de-aia probabil tongue.gif


--------------------
Renault Clio 3 1.6 16V 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 4 Dec 2008, 16:47
Post #4


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Care noi ca-i vorba de toata Europa...
Eu zic ca-i un lucru bun ca masinile vor fi testate si la impact din spate.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thanatos
post 4 Dec 2008, 18:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 22 July 08




Impactul din spate este o chestie care produce putin damage daca ai tetiere si scaunul ancorat bine in podea.

Eu am fost lovit in spate de o toanti care butona casetofonul cand am fost eu obligat sa opresc din scurt. Mi-a tras-o pe la 40 km/h si am avut senzatia ca a explodat o bomba cu hidrogen in portbagaj. Asa de puternic a fost socul si de tare bubuitura.

Recensamant:

Eu nimic.
Prietena mea pe locul din dreapta statea aiurea pe scaun si s-a ales cu o durere la coloana in zona lombara
Pasagerul de pe locurile din spate speriat de moarte si pentru ca nu a avut tetiera o durere cervicala care l-a tinut vreo saptamana.

In schimb soferita care m-a lovit a fost bine tinuta de centura de siguranta iar capul s-a dus inainte si s-a lovit singura cu barbia in stern. Acuza dureri groaznice cervicale, a plecat de acolo pe targa in salvare si salvarea daduse drumu la sirene.

Impactul a fost la viteza mica si nu s-a deschis airbagul soferitei. Daca se deschidea, probabil ca nu mai isi luxa gatul in halul ala. A fost prinsa si relaxata. Nu a vazut impactul venind sa se incordeze si ea. Pur si simplu butona casetofonul si bum.

This post has been edited by Thanatos: 4 Dec 2008, 18:05


--------------------
Renault Scenic RXE 1.6 16V 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 31 Jan 2014, 20:08
Post #6


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE
Five Indian cars fail global crash tests – Nano, Alto 800, i10, Polo & Figo

Tata Nano scores zero stars in Global NCAP crash tests


India Suzuki Maruti Alto 800 scores zero stars in Global NCAP crash tests


India Hyundai i10 scores zero stars in Global NCAP crash tests


India version of VW Polo sold without airbags scores zero stars in Global NCAP crash tests


India Ford Figo scores zero stars in Global NCAP crash tests


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 31 Jan 2014, 21:28
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




dar vai.. fauve , hyundai si ford dau gherle asa de naspa la protectia la impact?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 1 Feb 2014, 09:01
Post #8


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




asta denota faptul ca e greu sa faci dintr-o masina de gama superioara, una low-cost


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Feb 2014, 09:15
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(aphophis @ 31 Jan 2014, 22:28)
dar vai.. fauve , hyundai si ford dau gherle asa de naspa la protectia la impact?
*



Postezi su tu sa te afli in treaba, ai citit ca nu au airbaguri? De aia au primit notarea respectiva, caroseria se comporta bine si la VW si la Ford, Loganul ar fi primit -1 stea daca ar fi testat-o fara airbaguri. Daca nici airbaguri nu are, si la 5800 de euro cat costa Polo Trendline in India, nu are nici ABS, ESP, centuri pirotehnice..toate astea conteaza la scor. Asa ca data viitoare gandeste inainte sa mai scoti cate o cugetare de genul celei de mai sus.

This post has been edited by argon: 1 Feb 2014, 09:26


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Feb 2014, 11:08
Post #10


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




De unde stii ca punctajul mic e cauzat exclusiv de lipsa airbagurilor? smile.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 1 Feb 2014, 11:15
Post #11


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




La prima vedere, caroseria intr-adevar pare sa se comporte bine. Daca va uitati la crashtestul facut de EuroNCAP cu Polo 2009, caroseria pare sa se comporte la fel, evident apreciind ochiometric. Lipsa airbagurilor si a centurilor pretensionate fac ca manechinul sa se loveasca de volan si probabil si de partea de jos a bordului.



E posibil sa lipseasca si alte elemente de protectie, dar caroseria pare sa se fi deformat asa cum trebuie.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 1 Feb 2014, 12:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




Ssilviu, scrie în comunicat.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Feb 2014, 15:07
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ssilviu @ 1 Feb 2014, 12:08)
De unde stii ca punctajul mic e cauzat exclusiv de lipsa airbagurilor? smile.gif
*



Nu am zis exclusiv, toate elementele de securitate lipsa, nu doar airbaguri, ESP, ABS, lipsa Isofix, centuri pretensionate, Samd. La 5800 de euro cat imi iese transformat din rupii , au scos tot ce nu e 'necesar' .

This post has been edited by argon: 1 Feb 2014, 15:13


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 4 Feb 2014, 01:27
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




pt. ca indienii se trantesc cam mult deolalta smile.gif)


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 4 Feb 2014, 01:44
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




E interesant ca de dragul de vinde pe piata din India, firme precum Ford, VW, Hyundai au riscat sa-si strice bunul renume facand masinile atat de nesigure.


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 4 Feb 2014, 01:54
Post #16


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Pentru indieni sunt superok.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 4 Feb 2014, 02:08
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Corect. Avand in vedere cum sunt obisnuiti indienii sa circule cu trenul, masinile astea sunt chiar foarte sigure smile.gif

https://www.youtube.com/watch?v=PHelulhKe08


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 4 Feb 2014, 16:11
Post #18


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




Masina e aproximativ aceeasi ca pentru tarile cu apa calda.
E doar adaptata la nivelul de pret acceptabil din India, au fost scoase sistemele de siguranta care nu sunt obligatorii.
Acu vreo 10 ani era si pe la noi Polo Happy fara ABS, doar cu 2 airbaguri parca, deci s-a mai vazut.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Feb 2014, 16:33
Post #19


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Acu' vreo 5 ani era treaba asta.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Feb 2014, 18:50
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(dizzy @ 4 Feb 2014, 17:11)
Masina e aproximativ aceeasi ca pentru tarile cu apa calda.
E doar adaptata la nivelul de pret acceptabil din India, au fost scoase sistemele de siguranta care nu sunt obligatorii.
Acu vreo 10 ani era si pe la noi Polo Happy fara ABS, doar cu 2 airbaguri parca, deci s-a mai vazut.
*



Adica vreo 7 ani, ca acum 5 ani era obligatoriu ABS-ul si la noi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Feb 2014, 19:31
Post #21


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Din 12.2008 e cotetu' de polo despre care vobeam eu.

This post has been edited by R19/16v: 4 Feb 2014, 20:23


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 27 Feb 2014, 16:45
Post #22


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!






--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 19:44
Forum Renault