Scurgere apa pe sub diuzele de spalat parbrizul, se scurge apa in compartimentul motor
![]() ![]() ![]() |
Scurgere apa pe sub diuzele de spalat parbrizul, se scurge apa in compartimentul motor
catavencu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
tudorika13 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
cumpara un tub de silicon rezistent la temperaturi ridicate (eu am cumparat un silicon de culoare rosie) si da pe langa diuze (pe partea interioara a capotei); eu asa am rezolvat problema;
succes |
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
silviu_79 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 1.252 Joined: 27 June 06 ![]() |
nu au nicio etansare, vezi totusi sa nu ai furtunele crapate in portiunea unde se mufeaza pe diuze.
totusi, daca picura apa pe capacul de la filtru, care este problema? o sa ai motorul mai curat ![]() PS: mi-a placut faza cu " ...ma-ntorc la masina sa vad daca-i totul ok...". ![]() |
--------------------
mazda
3
2007 ...::zoom - zoom::...
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nici la mine nu-s crapate furtunele (si sint cele "originale" de... 2,5ani).
Curge apa/lichid de spalare printre 'duze' si capota. La diesel curge chiar pe dopul pe unde se pune uleiul de motor!!! Mare atentie sa nu se "inmulteasca" cantitatea de ulei. |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
coyote |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru inferior Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 05 ![]() |
cred ca asa curge la toate. am tot diesel, am in permaneta urme de scurgere de apa pe protectia aia de plastic, da oricum, la cata caldura e pe acolo in timpul mersului, nu cred ca sta prea mult apa in dopul cela
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2006 1.5dCi
- DJ 07 xxx
|
|
catavencu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
s-a rezolvat cu silicon
This post has been edited by catavencu: 13 Dec 2008, 18:42 |
-------------------- |
|
noo_yd |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 14 May 08 ![]() |
am observat ca si la mine se intampla asta,dar as vrea sa va intreb ce silicon ati pus pe acolo sa fie rezistent la temperatura ? dar eu as vrea unul fara "otet-ul" ala in el ca am inteles ca silicoanele alea cam ataca metalul ...exista si rezistent la temperatura si fara "otet" ?
|
--------------------
dacia
logan laureate
2007
- OT-23-XXX Cu cat cauti sa placi la toata lumea, cu atat esti in primejdie sa nu fii respectat de nimeni
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Problema cu scurgerea de apa la diesel este ca ajunge la injectorul de la cilindrul nr 4 (linga distributie) si daca trebuie demontat este foarte dificil Solutia cu silicon sau o etansare de orice fel e foarte buna macar la duza din dreapta
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
Cocojambo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 795 Joined: 4 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am observat de mai mult timp chesti asta, dar nu m-am gandit ca ar fi atat de grava, pt diesel ma refer. Am vazut ca se scurge pe capacul unde se pune uleiul dar nu am crezut ca e mare treaba.
Si daca e naspa, cam in cat timp e afectat motorul? injectorul ala de spuneti acolo, eu ma masina de 2 ani si sincer folosesc destul de mult stropitoarele alea... Mi-am facut de treaba diseara... sa lipesc cu ceva furtunasele alea ... |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dci
2006
- B-86-... -
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Nu afecteaza motorul functional ,afecteaza mecanicul care lucreaza la injectorul respectiv
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
Cocojambo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 795 Joined: 4 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai si acum sa spunem ca s-a scurs ceva apa pe acolo cu timpul, pot sa mai fac ceva (in afara de izolarea furtunasului) pentru a evita viitoare defectiuni/ neplaceri?
Ce sa curat/ verific? - daca s-o putea ceva.... sau sa o las asa si doar sa izolez dracia? |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dci
2006
- B-86-... -
|
|
catavencu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
Salut,
@Cocojambo: nu faptul ca utilizezi sau nu stropitorile este aici in discutie. Lichidul de spalat parbrizul nu "rateaza", sa zic asa, diuzele, nu curge pe langa diuza si furtunas. Merge pe parbriz fara doar si poate. Problema e mult mai "grosolana", as zice. Mai precis, apa de ploaie intra pe langa suportii de plastic si se prelinge pe motor. Cum zicea si Creanga: "nu stiu alte marci cum sunt, dar cand ma gandesc ca la asamblare se putea aplica putin silicon..." @noo_yd: am cumparat niste silicon cu un grad de toleranta la caldura mai mare, insa...ulterior m-am gandit "oare ce temperatura ar putea fi la nivelul diuzelor, sub capota?" Cred ca nu prea mare, ganditi-va ca s-ar topi si diuzele (mai precis, suportii aceia de plastic), si furtunasele. La mine sunt furtunasele intacte (repet, in 20.000 km inca mai am putin din bidonul cu lichid original. Asta pentru ca parbrizul mi l-am sters babeste - si temeinic - cu o solutie pentru geamuri si cu hartie. Da, de fiecare data mi-am gasit timp pentru operatiunea asta, am o satisfactie mai mare cand fac asta). La ce "otet" te referi? E un amarat de silicon, nu-ti face probleme in privinta tablei. A mea este alba si m-am gandit initial sa-i dau cu un spray cu vopsea alba in zona unde am aplicat silicon. Dar...de ce sa arunc banii pe sprayuri, cand este o chestie pe interior. Si chiar si la vanzarea masinii ar fi un plus in favoarea cumparatorului, anume ca a avut grija de masina. Cred ca merge pus orice fel de silicon (ma refer la temperaturi), cantitatea este infima. Este o deficienta minora dpdv al producatorului, poate; insa imi pare un dezavantaj major dpdv al exploatarii, deci al posesorului. Oricum, cred ca nu multi posesori au tins a ridica capota pe vreme de ploaie - de-aici si numarul redus de raportari in sensul acesta. Un exemplu sunt chiar eu - stau sa ma gandesc, acum, la 20.000 km, in timpul cator ploi oare oi fi ridicat capota? This post has been edited by catavencu: 18 Dec 2008, 11:15 |
-------------------- |
|
mariuscond |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
@catavencu, te inseli... nu e vorba numai de apa de ploaie.
De multe ori am "șprițat" parbrizul vara cind nu ploua cu saptaminile si sub capota existau acele scurgeri. Cert este ca intra apa (nu conteaza de care apa...) printre plasticele/duzele alea si tabla capotei. |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
Victorine |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am si eu o ”problema tehnica” legata de duzele alea de la instalatia de spalat parbrizul. Am inlocuit furtunele originale pentru ca se crapau foarte des în zona ștuțurilor și teului. Am folosit furtune din cauciuc siliconic de acelasi diametru, putin mai elastice, transparente. Am observat ca instalatia nu mai tine presiune, in sensul ca prima oara cand actionez maneta pentru a stropi parbrizul imi arunca foarte puțin lichid de spalare. de altfel se și vede acum ca pe furtune e mult aer. La o a doua, a treia acționare jetul e normal. Ma gandeam sa nu fie ceva legat de pompa (nu stiu care e principiul, daca are o mebrana, sau cum e construita) de lasă lichidul să se întoarcă în rezervor...A mai experimentat cineva problema asta?
This post has been edited by Victorine: 18 Dec 2008, 14:06 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
vijelie |
![]()
Post
#15
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
O parte din presiune se pierde din cauza elasticitatii mai mari a materialului prin care trece lichidul.
Partea buna e ca e un material insensibil la temperaturile la care este expus deasupra motorului. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#16
|
![]() - Group: Members Posts: 22.609 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
La mine furtunele de acvariu rezista foarte bine de ~2ani.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DMP |
![]()
Post
#17
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine se scurge apa pe la diuze. A format si usoare depuneri in jurul diuzelor pe partea dinspre motor a capotei.
Ma gandesc sa sterg depunerile alea si sa aplic niste silicon. Problema e care silicon ar fi mai indicat tinand cont ca am citit pe aici ca unele ataca vopseaua/metalul ... |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
daciafan |
![]()
Post
#18
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
dupa ce am citit despre problemele cu furtunasele fisurate prematur am mai aruncat si eu cate o ocheada pe acolo insa surpriza, furtunasele rezista
|
--------------------
/
/
/
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
...sa aplic niste silicon...
Oare nu ar merge niste mastic? |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
DMP |
![]()
Post
#20
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
habar n-am.
ar fi binevenita o idee in privinta a ceea ce sa punem acolo astfel incat: - sa aiba aderenta; - sa impiedice scurgerea apei; - compozitia a ceea ce punem sa reziste la apa; - sa nu atace vopseaua/metalul; - sa reziste la temperaturile dezvoltate in zona respectiva. Vroiam sa ma apuc sa dau cu ceva silicon in weekend-ul asta. M-am apucat sa caut pe google despre domeniul asta. Si am gasit postul asta scris de klaus. Insa nu am gasit daca siliconul ala de la Den Braven (ELAST-O-RUB) rezista sau nu la apa ... |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
NicuEne |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 2 May 05 From: Curtea de Arges ![]() |
eu personal am scos duzele si am pus sub ele niste garnituri pe care le-am facut din banda siliconica pe forma duzei(grosimea benzii aprox. 0,2 mm) s-a rezolvat!
|
--------------------
dacia
Logan Laureate
2008
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am pus astazi mastic intre duze si capota!
![]() Rezultat - au disparut "scurgerile" in compartimentul motor! |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
catavencu |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
Salutare,
Intr-adevar, se pare ca scurgerea de apa s-a oprit. De curiozitate, m-am uitat si la alte marci de masina. Multe dintre ele au respectivele diuze incastrate nu in capota, ci la baza parbrizului. @nicuene: cred ca solutia ta este cea mai buna dpdv tehnic si estetic. Cam asta ar fi trebuit sa fi facut fabrica. Eh, oricum, n-o fi prea estetica aplicarea de mastic/silicon pe interiorul capotei in zona diuzelor, dar vad ca este eficienta. This post has been edited by catavencu: 28 Dec 2008, 13:49 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:05 |