DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum Ridicat

buruburu
post 19 Dec 2008, 00:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 June 08




Ca ar creste consumul cu noile cauciuce de 175/65 am inteles....dar chiar in halul asta nu cred sad.gif Am facut plinul, am mers spre facultate in bucuresti, 1/3 din rezervor s-a evaporat. in interval de 130 km. Dacia mea a scos maxim, pana sa apara aceasta problema ciudata de consum ridicat, 8.6l/100 intre atat si 10l/100 e o diferenta ce nu se poate neglija sad.gif..... Am dus-o in service, si oamenii s-au uitat. pe traseu nu exista nici o fisura, nu are pe unde sa se scurga benizna afara. De supraturat nu o supra-turez deloc. pana in 3000 schimb treptele, desi stiu ca are cuplu maxim dupa valoarea aceasta.

Voi ce parere aveti? Azi, cand m-am intors acasa, de frica sa nu raman fara benzina, am pus de cat mi-au permis banii. 14 litri am pompat in ea. S-au evaporat toti pana acasa sad.gif


--------------------
Dacia Break 1410 1998 - IL ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 19 Dec 2008, 01:49
Post #2


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Retur infundat? Ar fi trebuit sa verifice oamenii de la service.
Termostatul merge???? (dar nici asta nu ar justifica un consul enorm).


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 19 Dec 2008, 13:01
Post #3


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




sigur ai retur infundat, asa am patit si eu pana ce nu am schimbat toate tevareala de retur. Poate tu ai noroc si trebuie doar suflat.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coronarian
post 19 Dec 2008, 21:52
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 4 August 08




QUOTE(buruburu @ 19 Dec 2008, 00:18)
Ca ar creste consumul cu noile cauciuce de 175/65 am inteles....dar chiar in halul asta  nu cred sad.gif Am facut plinul, am mers spre facultate in bucuresti, 1/3 din rezervor s-a evaporat. in interval de 130 km. Dacia mea a scos maxim, pana sa apara aceasta problema ciudata de consum ridicat, 8.6l/100 intre atat si 10l/100 e o diferenta ce nu se poate neglija sad.gif..... Am dus-o in service, si oamenii s-au uitat. pe traseu nu exista nici o fisura, nu are pe unde sa se scurga benizna afara. De supraturat nu o supra-turez deloc. pana in 3000 schimb treptele, desi stiu ca are cuplu maxim dupa valoarea aceasta.

Voi ce parere aveti? Azi, cand m-am intors acasa, de frica sa nu raman fara benzina, am pus de cat mi-au permis banii. 14 litri am pompat in ea. S-au evaporat toti pana acasa sad.gif
*



eu zic ca 10l/100km in oras e un consum decent si nu stiu de ce o diferenta de 1,4l e o diferenta enorma cum zici tu...la consumul de combustibil sunt multi factori care contribuie si de care trebuie sa tii cont, au mai explicat baietii pe aici.


--------------------
Renault 21 1993 Diesel, 2068 cm3 - BV xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 19 Dec 2008, 22:40
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




10l/ 100km EXTRAurban e normal?


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 19 Dec 2008, 23:24
Post #6


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




In conditii normale, nu.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buruburu
post 20 Dec 2008, 00:01
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 June 08




@coronarian : nu e vb de bucuresti. haideti sa explic mai bine. eu stau in magurele, la facultatea de fizica, si cand plec acasa, o iau pe varianta. nici vorba ca masina sa fie stresata in regim urban. acel consum de 8.6 l-am scos odata cand am incercat sa-mi testez limitele masinii si am mers cu 135+ la 3800 de ture..... si acuma cand nici 115 la ora si 3400 de ture am 10+?..

Promit ca data viitoare sa ma fac mai bine inteles.
Inca nu stiu ce are, am lasat-o in service. dupa vacanta sper sa se rezolve problema si sa o am pe Joiana iar sanatoasa wink.gif


--------------------
Dacia Break 1410 1998 - IL ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 20 Dec 2008, 22:48
Post #8


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




QUOTE(ZTV @ 19 Dec 2008, 13:01)
sigur ai retur infundat, asa am patit si eu pana ce nu am schimbat toate tevareala de retur. Poate tu ai noroc si trebuie doar suflat.
*



pai si unde se duce benzina aia daca returul este infundat? unsure.gif


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 21 Dec 2008, 03:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




In motor, imbogatind amestecul degeaba.

Daca motorul trepideaza atunci tine chestia cu returul infundat. Daca nu...cauta in alta parte problema: aprindere, avans.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 21 Dec 2008, 09:32
Post #10


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




QUOTE(Mr_Devil83 @ 21 Dec 2008, 03:03)
In motor, imbogatind amestecul degeaba.
*



sincer sa-ti spun, eu n-am autit pan' acu' de asa ceva..... sleep.gif


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Dec 2008, 21:05
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca amestecul e prea bogat, scade puterea, creste consumul. Returul are efect negativ asupra consumului, numai daca cuiul nu tine. Sunt masini si fara retur, dealtfel am mai expus eu pe undeva fenomenul cu pompa de benzina, ce se intampla cand nu e retur. pompa fiind in presiune, coada nu mai atinge cama, deci nu mai pompeaza. Arcul de la membrana, nu are putere sa preseze prea mult . In lipsa returului, o singura rectificare e necesara, reglarea nivelului, nu dupa desene si alte calcule astronomice, ci dupa nivel, ca d-aia e nivel, sa fie la jumatatea pantei de sub axa cuiului poanto.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:21
Forum Renault