DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme alimentare Nova GT

vlahul_2004
post 24 Dec 2008, 07:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 October 08




Buna ziua. Am o problema de alimentare, cred. In impul mersului, cam pe la 40-50, in general cand trec in treapta a treia, sau a patra, "da in nas", intrerupe la fel ca atunci cand ar trage mizerii in carburator, dar motorul nu se opreste. Jigleorul este "curat". Daca accelerez nu se tureaza cateva pedale apoi se tureaza. Si aceeasi problema cand ajung iar la 40. Am schimbat membrana pompei de sprit si la fel se manifesta. Nu sunt foarte priceput, insa ma gandesc ca ar putea fi cuiul pontou sau partea superioara a pompei de benzina? Sau alta membrana, sa fie si asta defecta?
As dori sa ma poata ajuta cineva avand in vedere ca imi trebuie masina si nu gasesc un service in zilele astea. Multumesc.

This post has been edited by vlahul_2004: 24 Dec 2008, 07:07


--------------------
Dacia Nova 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 24 Dec 2008, 08:55
Post #2


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




ia-te oleaca de delco.. s-ar putea sa fie fisurat capacul, vezi sa fie bun condensatorul, si sa fie firele stranse bine, papucii .., acolo la bobina si pe delco tongue.gif succes


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 26 Dec 2008, 15:27
Post #3


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Schimba corpul superior al pompei de benzina(ala cu stuturi si supape) cu tot cu membrana,uita-ta un pic si la nivel in CNC sau vezi daca functioneaza avansul vaccumatic.

Mai verifica si returul ca simptomele sunt cam la fel cand se ineaca

Numai bine.

This post has been edited by mike1410: 26 Dec 2008, 15:29


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlahul_2004
post 29 Dec 2008, 21:45
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 October 08




Multumesc @burtik4u si mike1410. Asadar schimbat inca o membrana de pompa de sprits, jigloare, aprindere, membrana pompa de benzina, corpul pompei de benzina si filtrul de benzina - si - surprindere: in noul filtru de benzina ( din cel simplu, nu decantor ) a aparut o bucata de mastic din ala rosu folosit la etansarea pt ulei! Dupa cateva zile de nervi, de mers sau mai bine zis de incercare de mers cu masina ( cu toate ca am facut cativa kilometrii asa, cu ea intrerupand ) am descoperit problema. Ce sa mai zic de frig? Am stat afara la -6 grade azi vreo 3 ore si ceva. Domnul care a reparat masina ajunsese azi la concluzia ca e o pb cu rezervorul, dupa ce a facut toate cele de mai sus. Se pare ca un "meserias" a izolat ceva capac la rezervor cu respectivul mastic ( care se rupe si se faramiteaza la benzina ) astfel ca mare atentie sa nu patiti asa ceva. E nu stiam de pb asta pt ca de cand am luat masina nu a umblat nimeni cu mastic pe la rezervor. Asa sarbatori: nervi, timp, bani ( nu prea multi ) din cauza unui destept ...


--------------------
Dacia Nova 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 30 Dec 2008, 09:44
Post #5


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




Eu iti recomand sa te uiti la pompa de sprit in carburator si eventual o curatare si reglare a carburatorului la Pantelimon ar f ideala!

Poate fi legat si de unul dintre jigloarele de progresiune in carburator, daca zici ca nu ai probleme la aprindere si alimentare cu bezina (pompa).

"Bucata de mastic" poate fi si guma in benzina mai sunt si gume generate de diferentele de temperatura.


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlahul_2004
post 30 Dec 2008, 23:21
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 October 08




Da @mstaniloiu, am facut asta: controlat pompa, a fost primul lucru - pt ca simptomul era o pb la pompa de sprits, insa pt ca nu mergea au fost luate pe rand: jigloarele, aprinderea ( inclusiv capacul delcoului ), membrana pompei de benzina, pompa de benzina, furtune, si a ramas rezervorul in final - dupa o suflare cu compresorul s-a rezolvat problema. Si era mastic din acela rosu-oranj, folosit la etansarea unor garnituri, l-am vazut in filtru, iar forma era aceea a unei bucati de mastic de la o etansare. Acum merge bine masina, ramane de vazut consumul ...

31 Dec 2008, 13:41:
Apropos de filtrul de benzina: am vrut sa pun unul decantor si unu simplu, insa mecanicul mi-a spus ca ingreuneaza pompa.

This post has been edited by vlahul_2004: 31 Dec 2008, 12:41


--------------------
Dacia Nova 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlahul_2004
post 14 Jan 2009, 18:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 October 08




Ultima pe care am patit-o a fost cu aeroterma. La un moment dat nu a mai functionat prima treapta a ventilatorului, apoi nu a mai mers cea de-a doua treapta, apoi pt cea de-a treia trebuia sa gasesc o anumita pozitie. Pana cand nici asta nu s-a mai putut. Asa ca intr-o seara cand a trebuit sa plec si era ger tare de ingheta parbrizu' pe interior, m-au apucat nervii si am desfacut panoul si ... surpriza! Iesise mufa de la intrerupatoru de comanda rolleyes.gif

This post has been edited by vlahul_2004: 14 Jan 2009, 18:14


--------------------
Dacia Nova 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlahul_2004
post 8 Apr 2009, 14:17
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 October 08




A schimbat cineva tobele: ansamblul intermediara+finala? Ma intereseaza pretul pieselor si al manoperei.


--------------------
Dacia Nova 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 8 Apr 2009, 15:03
Post #9


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Am schimbat eu acum 2 saptamani tot traseul de evacuare ; preturile sunt aproximative :
1 Saxofon Conex (nu am gasit de borla , nu prea se mai fabrica , am sunat al borla si au zis ca se mai face cate un lot la 2 luni si costa 44 ron) - 80 de ron (dublu ca pret fata de borla si nu se compara)
2 Intermediara- 90 ron de borla
3 Teava de legatura intre intermediara si finala -40 ron de borla
4 Finala - 110 ron de borla


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:28
Forum Renault