DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SLZ Scala 1.4i nu mai trage !, NU MAI VREA!!!!

KpK1
post 9 Feb 2005, 21:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 22 April 03
From: Galati




sad.gif sunt disperat, de vreo luna am o problema, in seara asta s-a cam agravat...

Problema e urmatoarea...pornesc, bag a I-a merge ,baga a II-a incepe sa faca figuri, adica trebuie s-o accelerez f putin ca altfel se tureaza in gol,sare acu pana la 3-4000 si apoi coboara singur si se simte cum creste puterea masinii, bag a III-a ... dezastru, trage extrem de greu, cum o accelerez un pic sare acu la 4000 si masina tot nu trage sad.gif , in a IV-a nici n-am incercat ca mi-e frica. Pana in decembrie mergea foarte bine, benzina e numai de 98(mol), se poate sa fie de la frig??? desi nu cred fiindca am mers destul cu masina in oras sa se incalzeasca si tot nu trage de la a III-a in sus.Nu stiu ce sa ma mai fac, n-am timp sa duc masina in service,si ultima data cand am fost mi-a zis ca trebuie schimbat ambreiajul,asta insemnand ori sa dea cutia de viteze jos,ori motorul, asta inseamna mult timp si posibilitatea unei erori la reansamblare... sad.gif,chiar se poate sa fie de la ambreiaj?si de ce a inceput sa mearga nasol chiar de azi? Aveti vreo idee? Apreciez orice sfat!


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 9 Feb 2005, 21:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




Mai este o posibilitate, dar destul de mica, la ce spui tu ca simptome ar avea masina...catalizatorul.
Dar daca spui ca se tureaza in gol sansele de a fi ambreiajul sunt de 80%.
Daca bagi in tr I si dai drumul la ambreiaj langa o bordura mica, trage?


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KpK1
post 9 Feb 2005, 21:38
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 22 April 03
From: Galati




n-am incercat asta cu bordura,am vazut ca trage in a I-a , dar tot tre s-o duc la 3500 ca s-o pot misca cu a a II-a sad.gif( .Nu stit cat ar costa un kit ambreiaj nou?


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 9 Feb 2005, 21:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Patineaza discul de ambreiaj cu siguranta! Ma tem ca n-ai de ales, tre' data cutia jos oricum.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lolman
post 9 Feb 2005, 21:57
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 20 September 04
From: Iasi




Daca e de la ambreiaj si ai iesit din garantie, e nasol de tot. Daca ai da un search pe forum ai gasi si preturile, undeva pe la 15 mil cu tot cu manopera. Poate e de la catalizator, si astfel ai posibilitatea sa iti efectuezi reparatia pe Casco, daca ai asa ceva.


--------------------
Ex. Solenza Confort Now: Seat Leon 1M1 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KpK1
post 9 Feb 2005, 22:08
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 22 April 03
From: Galati




Masina e iesita de vreo 3-4luni din garantie,casco am ,dar nu cred ca acopera si defectele astea. Mi s-a zis mai demult ca are ceva probleme la ambreiaj dar ca nu-i grav...mama lor de hoti, in loc sa-l inlocuiasca cand aveam garantie, te pomenesti ca tre sa dau 14mil pt ambreiaj???
chiar nu se mai poate repara? sau face ceva,totusi 14mil nu-s chiar usor de obtinut...


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 9 Feb 2005, 22:26
Post #7


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Ce sa repari ma?
Ambreiajul se schimba!
Singura carpeala ar fi sa schimbi doar discul nu si placa si rulmentul (asa cum se recomanda)


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 9 Feb 2005, 22:40
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




QUOTE(lolman @ 9 Feb 2005, 23:57)
Poate e de la catalizator, si astfel ai posibilitatea sa iti efectuezi reparatia pe Casco, daca ai asa ceva.
*


Pei cine iti repara tie catalizator defect pe CASCO ... poate daca dai cu el in ceva, dar deja au cam inceput sa fie magari astia de asigurari cu catalizatoarele (exista un topic despre asta)


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 9 Feb 2005, 23:01
Post #9


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




E in jur de 9 mil un abreiaj +rulment. Daca patineaza s-au dus ferodourile. Ce treaba are cu placa, ca sa o schimbi.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 9 Feb 2005, 23:58
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Faptul ca patineaza nu inseamna neaparat ca mecanismul ambreiajului e stricat. Atit timp cit nu face zgomot suspect sint sanse mari sa fie o problema la ferodouri. Cit costa un disc de ala amarit? 100 mii?


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosdia
post 9 Feb 2005, 23:59
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 04
From: Bucharest




QUOTE(bomicabomic @ 9 Feb 2005, 23:01)
E in jur de 9 mil un abreiaj +rulment. Daca patineaza s-au dus ferodourile. Ce treaba are cu placa, ca sa o schimbi.
*


Salut,
cati km ai cu ea ?

Ce spui tu este simptomul clasic de patinaj al discului de ambreiaj! Ar mai putea fii si din placa de presiune dar ma rog, tot trebuie data cutia jos!
Succes


--------------------
Fluence Privilege 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 10 Feb 2005, 09:26
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Din momentul in care masina a iesit din garantie nu mai esti obligat sa o repari la gorilele "agreate Dacia". Sint atitea service-uri care pentru 3 milioane iti desfac orice masina in bucati, o mingiie pe interior si ti-o fac la loc. Si nici nu-ti fura ledurile din bord.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 10 Feb 2005, 09:34
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Hai sa ma bag si eu in seama desi ii clara treaba - ambreiajul. Se poate verifica si astfel. Frina de mina trasa, treapta a II de viteza si incearca sa pleci de pe loc. Daca motorul se tureaza in continuare ii clar ambreiajul. Nu? parca asa se verifica... unsure.gif


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 10 Feb 2005, 09:45
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Mai voi stiti la ce e bun catalizatorul ala? Stiti ce face? Va rog, mai intai cititi si apoi scrieti aici, va rog mult... Ca induceti oamenii in eroare...

E clar ambreiajul...

This post has been edited by Sergiu: 10 Feb 2005, 09:47


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 10 Feb 2005, 09:48
Post #15


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




discul dus de ambreiaj si poate si ceva in plus. Indiferent de cum arata schimba si rulmentul de presiune de la ambreiaj


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 10 Feb 2005, 09:51
Post #16


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Ca sa-ti dai seama singur in ce stare e ambreiajul faci urmatorul test:
Pe un drum pe care poti merge constant rulezi cu 30 - 35 kmph in viteza a doua tinand constant piciorul pe acceleratie. In timp ce tii (repet, constant) piciorul drept pe acceleratie, apesi cu stangul pedala de ambreiaj (o miscare rapida, ferma dar nu brusca). Daca in momentul in care ai dus ambreiajul la podea motorul se accelereaza puternic inseamna ca ambreiajul este ok. Daca chiar urla motorul inseamna ca e perfect. Daca nu se modifica nimic este discul crapat, uzat, sau placa de presiune sparta. Este un test 100% sigur si nu face nici un rau masinii. Poti sa rulezi si cu a III a dar nu mai mult de 40kmph. Incearca si o sa te convingi singur, dupa care te poti duce la service sa le spui exact ce se intampla.

P.S. Sa nu insisti de prea multe ori cu testul (2, 3 ori e suficient) pentru ca pe frigul asta s-ar putea sa se incinga prea tare si sa crape placa dupa ce opresti masina si e nevoita sa se raceasca brusc.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 10 Feb 2005, 10:22
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




ia uita-te si pe topicul asta :
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=16891663
se pare ca destul de multi au o problema cu ambreiajele si nu la mai mult de 3 luni dupa expirarea garantiei . eu cred ca e vorba de un viciu ascuns, ca se pare ca e la moda schimbarea ambreiajului cel putin zilele astea.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 10 Feb 2005, 10:28
Post #18


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Nu e nici un viciu ascuns. Asa sunt ele proaste! Materiale de toata jena de la Valeo.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 10 Feb 2005, 10:31
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Parca m-as hazarda sa spun ca daca e foarte frig, se contracta cablul de ambreiaj si atunci ar fi ca si cum ar fi pedala apasata? I don't know...
Iar daca e putin apasata si conduci asa, apare uzura (tineti minte ca scria si in manualul de utilizare sa nu conducem cu piciorul sprijinit pe pedala de ambreiaj).
Poate si materialul din care e facut e mai sensibil pe frig...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 10 Feb 2005, 10:33
Post #20


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Da Sergiu, dar eu mi-am luat masina sa circul i Romania, unde mai e si iarna. Nu sa circul pe Coasta de Azur sau mai stiu eu pe unde.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 10 Feb 2005, 10:46
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE(bomicabomic @ 10 Feb 2005, 12:33)
Da Sergiu, dar eu mi-am luat masina sa circul i Romania, unde mai e si iarna. Nu sa circul pe Coasta de Azur sau mai stiu eu pe unde.
*


Yeah, I know... s-a renuntat la ambreiajul hiradulic de pe DSN (pretul...) si probabil ca au trecut si la materiale din Ro sau alti furnizori care fac "sub licenta"... asta este, nasol...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Feb 2005, 11:14
Post #22


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Patineaza ambreiajul!!!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 10 Feb 2005, 12:25
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Hai mai Sergiu cit poate sa se scurteze cablul din cauza contractarii la ger.... blink.gif


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 10 Feb 2005, 12:32
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE(Slider @ 10 Feb 2005, 14:25)
Hai mai Sergiu cit poate sa se scurteze cablul din cauza contractarii la ger.... blink.gif
*


Auzi... eu am zis ca presupunere, tocmai ca sa comentati voi... Dar, de unde stii ca un reglaj facut la limita+conditii extreme?
De fapt, tot la material ma gandesc ma degraba, ca se duce prea usor...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 10 Feb 2005, 12:45
Post #25


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Sergiu, treaba e in felul urmator. Nu conteaza de la ce este, din ce material, de ce se strica. Nuuu, deloc.
Nu ma intereseaza aceste aspecte, pentru ca, nu este normal ca la 20.000 km, sa schimbi disc sau placa.
Asta in conditii de exploatare normala. Ca daca ai ramas cu ea in nameti si ai accelerat-o de a gasit-o nebuneala, e alta treaba. Si e normal sa se intimple.

Eu la Berlina am schimbat discul la 80.000. Si poate mai tinea, dar am intrat in niste coclauri noroioase si am ramas intepenit. Si ca s-o scot, am tras de ea in toate felurile de iesea fum din cauciucuri.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 10 Feb 2005, 12:51
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Ai dreptate. E pur si simplu materialul prost... Normal ca nu e normal sa pice asa devreme, am zis si eu asa, sa-mi dau cu parerea... Cum le ziceam la altii sa nu mai faca! blush.gif


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 10 Feb 2005, 13:00
Post #27


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Nemernicii astia de la Dacia au stiut ce va urma. Daca chemau la garantie pierdeau 350 euroi de masina. Asa cistiga 150 prin vinzarea pieselor.
Hotie la drumul mare.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 10 Feb 2005, 13:03
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(bomicabomic @ 10 Feb 2005, 12:28)
Nu e nici un viciu ascuns. Asa sunt ele proaste! Materiale de toata jena de la Valeo.
*


pai da tocmai asta inseamna viciu ascuns. materiale sau piese neconforme specificatiilor etc, etc. daca se imtampla la o masina era ok, la 10 era iarasi ok, insa se pare ca numai in randurile membrilor forumului sunt destui care au patit-o, si care urmeaza s-o pateasca. ce iti convine ca la 20.000 sa schimbi ambreiajul? la vechile si hulitele berline avea o asemenea problema? si cu discuri si placi made in romania srl? mie mi se pare chiar bataie de joc. astea erau discuri rebut si evident ca romanii s-au bucurat sa le foloseasca , ""ca e ieftine! "" si vindem masina la bivoli! sa fie multa si-atat!


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 10 Feb 2005, 13:19
Post #29


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(johnsws @ 10 Feb 2005, 13:03)
pai da tocmai asta inseamna viciu ascuns. materiale sau piese neconforme specificatiilor etc, etc.
*


In termeni tehnici "viciu ascuns" e cu totul altceva. Pori, fisuri etc.
Daca ei in loc de otel de arc au folosit OLC 45, e "furaciune", "iresponsabilitate".


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 10 Feb 2005, 13:32
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(bomicabomic @ 10 Feb 2005, 15:19)
In termeni tehnici "viciu ascuns" e cu totul altceva. Pori, fisuri etc.
Daca ei in loc de otel de arc au folosit OLC 45, e "furaciune", "iresponsabilitate".
*


mai bomica, tu parca chiar vrei sa schimbi din banii tai un disc sau o placa de presiune iesita la pensie la 20.000 km. si asta chiar n-ar fi o problema. dar daca totusi se intampla la toate solenzele acelasi lucru ti se pare normal? nici la trabanturi nu trebuia sa schimbi discul la atatia km, dápoi la o masina fabricata in 2003! oare o piesa care nu functioneaza corect, sau iese la pensie inainte de durata normata de functionare nu e rebut? si un ansamblu fabricat cu asemenea piese nu are un viciu ascuns?
si presupunand ca nu e vorba de viciu, si de "furaciune "sau"" iresponsbilitate "" e normal sa platesti tu pentru asta?


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 13:27
Forum Renault