agata la schimbarea dintr-a 4-a intr-a 3-a, Mai nou agata la schimbarea dintr-a 4-a
![]() ![]() ![]() |
agata la schimbarea dintr-a 4-a intr-a 3-a, Mai nou agata la schimbarea dintr-a 4-a
robert.s |
![]()
Post
#1
|
||
De la munte Group: Members Posts: 125 Joined: 19 April 04 From: Campulung Muscel ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
|
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#2
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Normal nu e. Daca e ceva bun pe masina, printre alea e si cutia. Merge impecabil. Daca agata poate fi intr-adevar sincronul de vina, dar la fel de bine poate fi si timoneria (caz in care agarata in cam toate treptele). Cam devreme totusi sa se duca un sincron.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
xman2000 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 6 October 03 ![]() |
Eu patesc chestia asta de cind e masina(nov. 2003). Le-am explicat celor din service ca nu conteaza anotimpul (ziceau ca iarna face asa din cauza uleiului mai gros) . N-au vrut sa priceapa ca imi agata cutia la retrogradarea din IV in III.
A venit vara si le-am zis ca tot asa face. La mine se simte ca si cum s-ar poticni tija in ceva.... Si culmea : nu face tot timpul. Inclin sa cred ca e timoneria reglata aiurea. Alte pareri? |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#4
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Si mie mi se mai intimpla la a III-a, dar parca de la 2 la 3. Nu mai stiu, ca se intimpla rar. Probabil, nu apas ambreiajul pina la fund.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
michimaus |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 7 October 04 ![]() |
si la mine agata a treia.ideea e ca daca bag usor de tot face ca si cand n-ar fi apasat ambreiajul la fund.adica haraie.nu e de la ambreiaj.am strans cablul de tot dar tot facea.asa ca l-am lasat cam la jumate.cateodata agata si la marsarier
|
-------------------- |
|
alex_axn |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
la mine agata in a I-a. uneori intra f bine alteori ma supar si plec cu a doua de pe loc (decat sa ma chinui sa o gaseasc pe a I a). si pe la marsharriere mai face figuri uneori (eu zic ca ai intrat.. culmea ca se aprinde si becul de spate) dar e pe liber
cam ciudat.. |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
robert.s |
![]()
Post
#7
|
De la munte Group: Members Posts: 125 Joined: 19 April 04 From: Campulung Muscel ![]() |
QUOTE(xman2000 @ 11 Feb 2005, 19:23) Eu patesc chestia asta de cind e masina(nov. 2003). Le-am explicat celor din service ca nu conteaza anotimpul (ziceau ca iarna face asa din cauza uleiului mai gros) . N-au vrut sa priceapa ca imi agata cutia la retrogradarea din IV in III. A venit vara si le-am zis ca tot asa face. La mine se simte ca si cum s-ar poticni tija in ceva.... Si culmea : nu face tot timpul. Inclin sa cred ca e timoneria reglata aiurea. Alte pareri? Da asa este seamana cu o poticnire , si intr-adevar nu face tot timpul ... Ar fi bine sa fie din timonerie pentru ca asta se poate regla destulde usor fata de o interventie la cutie ... De la ambreiaj nu e sigur , am testat la toate nivelurile de apasare si face la fel . A fost primul lucru pe care l-am facut cand am intalnit problema ... |
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#8
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
si la mine face cam la fel. puteti sa dati mai multe amanunte despre reglatul timoneriei? a facut-o cineva? preturi ? poate da cineva mai mult detalii as fi recunoscator e o problema enervanta si as vrea sa o rezolv.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
Geo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 9 January 03 From: Brasov ![]() |
Si la mine face ocazional, la retrogradare din IV in III... insa am observat ca este mai pregnant socul (parca ar "agata" putin manerul, asa se simte) in momentul in care fac treaba asta pentru frana de motor. Initial am crezut ca nu calc ambreiajul pana la fund, cand ma grabeam sa-i dau frana de motor, dar de fapt am ajuns la concluzia ca agata putin.
Nu mi se pare o problema mare... adica nu caraie, nu agata puternic (cine e cu mine in masina nu-si da seama, simt doar eu in schimbator, de auzit nu se aude nimic), intra bine in treapta I, in marsarier aproape mereu ![]() |
--------------------
Chevrolet
Aveo
2006, Platinum Drive safe !
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
si la mine agata uneori la retrogradarea dintr-a 4-a intr-a 3-a si am observat ca are loc numai cand motorul este rece, dar oricum nu mereu, deci deocamdata nu o consider o problema. sper sa nici nu fie cazul..
![]() |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
meserie2006 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 August 05 ![]() |
eu am avut asa ceva, cand aveam 5.000 km , si mi-au schimbat pinioanele si sincroanele in service. Noroc ca era in garantie. Oricum pe deviz am vazut vreo 8 ore de manopera etc. Cei din service au facut o proba , au plecat cu masina pe drumul public, fara mine !!! si fara sa ma anunte si in 1-2 saptamani (pana au venit piesele etc) mi-au reparat-o (se putea si mai bine), desi era prima oara cand cei de la service -ul autorizat desfaceau o cutie de solenza
|
--------------------
dacia solenza
solenza disel
2003
- s
|
|
miocrl |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 12 April 05 From: Timisoara ![]() |
Si eu am problema cu schimbatul 4 - > 3.
Tre sa merg sa las masina vre-o 2 zile cica. E in garantzie inca. Oare trebuie sa platesc ceva? Am fost sa rezolve apa din porbagaj, zgomot clima(au pus ulei si freon) si nu am platit nimic nimic. |
--------------------
Solenza
Scala
- acum am nr TM 10 BNT
|
|
ionutcc |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 January 04 From: BRASOV ![]() |
Si a mea face aceeasi chestie, dar la peste 45-50 km/h. Mi-au zis in service ca treb desfacuta cutia, nu stiu cate ore de manopera, totul ajunge la aprox 5 mil
Solutia: in momentul schimbarii din a IV-a in a III-a apas usor acceleratia si intra perfect, mai greu e atunci cand treb sa actionez in acelasi timp si frana, dar deja m-am obisnuit. INCEARCA ASTA! |
-------------------- Kia Cee'd 1.4
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#14
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
La mine nu agata in nici o treapta, cu atat mai putin din a 4-a in a 3-a, manevra pe care o execut destul de des, fie ca la 40-50km/h sau la 80-90km/h
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
IgorChisinau |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 14 ![]() |
Salut,
Am si eu acceas problema si cred ca e de la sicron la viteza mai mare sau cind retrogradez din a 4 in a 3 imi cirie mai ales daca am viteza mai mare de 40km/h, si aceasta sa inceput dupa schimbul de ulei in cutie, pina atunci nu avea asa ceva cu toate ca uleiul cel vechi probabil nu a fost schimbat nici o data, si nici nu avea nivelul. O fi oare din cauza ca uleiului asta nou. Poate trebuie alta viscozitate. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa
|
|
i96nds |
![]()
Post
#16
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Igor, eu zic sa mai schimbi inca o data uleiul acela. Nu stiu acum de ce l-ai schimbat - ca acest ulei de cutie e garantat pe viata. E posibil sa fi pus ulei contrafacut. Vezi in cartea masinii ce vascozitate tb pt cutie, parca 75w80 ? Cred ca gasesti info si pe forum aici.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
maru |
![]()
Post
#17
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
nu cred ca e garantat pe viata deoarece o solenza poate depasi si 400k fara sa umbli in motor si cutie (si sa functioneze o cutie cu un ulei 15-20 de ani nu prea cred ca e in regula) dar din cate imi amintesc se schimba la revizia generala de 60k (cantitate 3.5l de ulei 75w80)
referitor la intrebarea lui igor, daca acea problema a aparut dupa ce ai schimbat uleiul se poate ca el sa fie cauza p.s: nu vreau sa te jignesc dar s`au mai intamplat cazuri cand au desfacut alt buson si au bagat ulei in alta parte (de ex au dat drumul la uleiul de la cutie si au bagat la motor sau invers) asa ca te sfatuiesc sa mai verifici nivelul uleiului din motor si cutie |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#18
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Si eu inclin sa cred ca uleiul este de vina. A fost caz pe forum chiar in sectiunea Solenza in care ulei 75w90 provoca intrarea greoaie in viteze: aici.Alti colegi au scapat de "agatatul" in diverse trepte de viteza dupa schimbarea uleiului vechi din cutie.
@maru are dreptate, uleiul se schimba totusi la intervale regulate. Eu unul am schimbat uleiul la 82.000 km, de nevoie. Era negru-negru si cam ciorba, cu ceva particule metalice pe fundul recipientului in care l-am colectat. Tranself 75w80 este un compromis bun intre pret si calitate. |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
IgorChisinau |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 14 ![]() |
Uleiul vechi era negru, masina are 160 mii si nu era nivelul,
uleiul schimbat este full sintetic ma costat in jur de 100 roni 3 litri si ceva si l-a schimbat un mecanic de incredere prieten de-al meu dar la prima solenza, ca nu mai sint la noi, nu mai tin minte ce viscozitate, o sa intreb, daca e alta de cit 75w80 atunci o sa il schimb cu toate ca costa ceva. <span class='edit'>16 Aug 2014, 15:29:</span> Deci uleiul nou e 75w80, schimbat dupa catalog, si mecanicul imi zice ca e de la sincron, dar zice ca pot sa merg si asa numai atent, sa schimb in a 3 la viteza nu mai mare de 40, si o sa ma tina mult si bine, sau sa tin un pic mai mult apasat ambreiajul sa reuseasca sa incetineasca cutia cind pun a 3. Sincron pentru cutia asta nush daca gasesc la Chisinau, apropo in RO cit ar costa sincronul, pe saituri de piese nu am vazut la vinzare sincron. si in total daca stie cineva cit ar costa reparatia asta daca cunoaste cineva. Multumesc anticipat. This post has been edited by IgorChisinau: 16 Aug 2014, 15:30 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa
|
|
corbex |
![]()
Post
#20
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Intre schimbarea vitezelor faci 1-2 secunde pauza in punctul mort.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
IgorChisinau |
![]() ![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 14 ![]() |
Dupa mai mult de jumate de an de cind am schimbat uleiul si cam la vreo 9 mii de km, nu mai agata asa la schimbarea din a 4 in a 3, se simte un pic in schimbator cind am viteza mai mare de 40 si schimb in a 3 dar foarte putin, acum cred ca s-a mai uzat uleiul si sau impuritatile sau lasat la fund:)
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:46 |