DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probeme carburator, imi da in nas

TGeorge
post 23 Jan 2009, 13:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 December 08




Salut,ieri am scos caruratorul functional sa al curat,si am facut o ciorba din el am pus detergent de vase smile.gif l-am tinut la fiert 2 ore am mai completat cu apa,dupa ce lam scos nu prea mia placut cum la scos ciorba si am zis sa al inabusesc si in decarbusol 3 ore am suflat pe canale am montat tot ce am scos in aceasi ordine cum le-am scos reglat tot ....tin sa anunt ca nu e prima data cand curat carburator (e prima data cand al fierb) am facut operatiunea asta cu acelas de cateva ori, de data asta nu stiu ce are, al pun pe masina al reglez la temperatura optima de functionare, sta la relanti ckiar bine dar.....in momentul cand o sprituiesc puternic apas rapid pe aceleratie da sa behaie 2 3 sec ca si cum s-ar ineca si dupaia se acelereaza ....daca o iau incet apas liniar pe aceleratie incet se acelereaza normal daca vreau sa ma dau la ea imi da in nas se ingatuie ckiar scade si putin turatia de la 900 la 750 dupaia greu greu se acelereaza,am incercat diferite reglaje la amestec si la relanti surub clapeta nimik tot la fel.Aveti vreo idee de la ce ar putea fi.
Multumesc anticipat


--------------------
DACIA 1310 1998
B 16 NSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 23 Jan 2009, 13:58
Post #2


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.204
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




pentru inceput: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...96&hl=nivel+cnc

This post has been edited by Rafi: 23 Jan 2009, 13:58


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Jan 2009, 13:59
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pompa de repriza/ciocul, vezi ca nu arunca.

apropos, un carburator functional nu il dai jos sa-l cureti, vezi si singur ce patesti, daca merge de ce mama naibii iti faci de lucru?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 23 Jan 2009, 14:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




asa e romanul...repara pana strica tot:)
ONTOPIC...daca l'ai fiert cu tot cu pompa de repriza se poate ca arcul sa isi fi pierdut proprietatile de elasticitate..daca nu l'ai fiert cu pompa montata(ceea ce cred ca nu ai facut)...verifica totusi arcul,eventual inlocuieste'l cu un altul(uneori e mai bun sa fie mai slab;moale).
Asta dupa ce faci tot ce au zis baietii mai sus.Spor !


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidius max
post 23 Jan 2009, 14:14
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 21 December 07
From: Iasi




Si al meu, dupa ce l-am curatat mergea ca naiba. M-am gandit ca saibele de etansare noi (cele de cupru) de la „ciocul de papagal” nu sunt OK si le-am pus din nou pe cele vechi. Carburatorul si-a revenit si nu mi-a mai facut probleme.


--------------------
Dacia 1300 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TGeorge
post 23 Jan 2009, 14:17
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 December 08




reglajul acela l-am facut si eu din carte am si eu cartea chiar in momentul montari m-am uitat la urmatoarea pagina unde ati arata ordinea pieselor si ciocul de papagal cu motorul oprit arunca special m-am uitat arunca drept jet puternic,idea este ca daca apuc sa o acelerez o data si o tin in sprituri mai sus de 1800 rpm merge dar daca o las sa cada la relanti si o tin asa 3 4 sec iara behaie:)
PS:L-am curata ca pe exterior era cam murdar si nu imi placea si am zis sa al fac tot daca ma apuc el saracu in interior arata bine ca l-am mai facut acu 4 luni o data dar de data aia a iesit bine nu am avut probleme,am o manie sa am tot curat la motor...sa nu fie fir de praf deh obsesia mea ma gandem ca am randament mai bun si cu el curatat acu stiti cum e dupa ce faci o baie esti fresh te simti bine biggrin.gif smile.gif)
eu sincer as da vina pe pompa de sprit..

Da asa e romanu radmasa.gif a zis bine cine mi-a zis nu perfectiona ce merge mai rau strici !! am fiert tot ce era metal...bine desfacut acu inclusiv arcurile ...pompa nu ca era din cauciuc smile.gif ce a fost plastic am lasat afara adik t-ul pompa si nu mai stiu ce am fiert si jigloarele !!

This post has been edited by TGeorge: 23 Jan 2009, 14:22


--------------------
DACIA 1310 1998
B 16 NSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 23 Jan 2009, 14:21
Post #7


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Ia baga si o poza cu motoru' ala , sa vedem si noi cu ce te lauzi .... happy.gif

This post has been edited by Minel: 23 Jan 2009, 14:21


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TGeorge
post 23 Jan 2009, 14:23
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 December 08




Da asa e romanu a zis bine cine mi-a zis nu perfectiona ce merge mai rau strici !! am fiert tot ce era metal...bine desfacut acu inclusiv arcurile ...pompa nu ca era din cauciuc ce a fost plastic am lasat afara adik t-ul pompa si nu mai stiu ce am fiert si jigloarele !! poze o sa fac ! nu am biggrin.gif:) sa va arat cool.gif

This post has been edited by TGeorge: 23 Jan 2009, 14:24


--------------------
DACIA 1310 1998
B 16 NSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 23 Jan 2009, 14:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




smile.gif)bravo nene...smile.gif)esti belea...data viitoare inainte sa faci ceva ce nu esti sigur intreaba ca de asta suntem aici...sa bagam omul in ceata:Pglumeam..da serios data viitoare intreaba...


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TGeorge
post 23 Jan 2009, 14:31
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 December 08




peii si biggrin.gif ce am facut adik ce am stricat


--------------------
DACIA 1310 1998
B 16 NSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 23 Jan 2009, 14:39
Post #11


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Peiii , cine se vaita ca nu functioneaza si ii da in nas .... nedumerire.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 23 Jan 2009, 14:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




eu unul nu ma dau mare cunoscator dar parerea mea elementele care sunt mai de "finete" sa spun asa nu ar trebui supuse unor tratamente destul de brutale...astfel se pot obtine decalibrari.Din punctul meu de vedere CARBURATORUL se fierbe pt a desfunda canalele din interior pt ca sunt greu accesibile,pe cand un jiclor se poate curata pana si cu o scobitoare sau tinut in decarbusolv.Sunt patit pt ca am fiert si eu odata ca tine(inafara de plastice) si apoi am schimbat jicloarele.Acu sa nu intelegi ca sa iti iei noi din magazin ca sunt de proasta calitate...doar daca ai noroc sa nimeresti un set facut la brasov(singurele care au functionat la mine impecabil).


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TGeorge
post 23 Jan 2009, 14:44
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 December 08




ahaa deci acum trebuie eu frumusel sa ma duc la magazin si sa imi iau jigloare noi biggrin.gif si arculete ...nu dami-as 20 de palme


--------------------
DACIA 1310 1998
B 16 NSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 23 Jan 2009, 14:47
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




Mai asteapta deocamdata sa vedem ce mai zice lumea,pt ca asa e Dacia ..100 de modele 100 de probleme...poate altcineva are alta rezolvare.Am uitat totusi sa intreb...sau poate nu am fost atent.Inainte sa faci bors de carburator dadea in nas?Daca da verifica avansul.Daca nu,nu lua in considerare ultimele 2 propozitii.


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TGeorge
post 23 Jan 2009, 14:55
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 December 08




nuu biggrin.gif biggrin.gif tocmai "nu perfectiona ce merge ca mai rau strici" mergea dar am zis sa al spal si pe el ca e murdarel !


--------------------
DACIA 1310 1998
B 16 NSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 23 Jan 2009, 14:59
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




bun atunci...sa nu iti vina idei ca am zis de avans.rezuma'te doar la carb.mai incearca sa il gadili pana ce mai vin ceilalti cu raspunsuri.


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TGeorge
post 23 Jan 2009, 17:09
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 December 08




cred ca ajung la concluzia ...mai bine ma limitez la meseria mea de electronist si programator gsm si ma las de bagat destele in masina smile.gif) radmasa.gif ca vad ca, cat m-as cultiva toot degeaba nu imi iese nimic n-am talent laugh.gif blink.gif wacko.gif nu reusesc sa o reglez deloc parca mai ciudat face parca vad masina ca ma scuipa laugh.gif ceva gen pleaca ma de aici ca nu ma gadili unde trebuie !!


--------------------
DACIA 1310 1998
B 16 NSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 23 Jan 2009, 18:55
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Vezi daca cele 3 canale de sub clapetaq de acceleratie nu s-au infundat. Alea is infundate si la mine si mai da in nas uneori. Se poate rezolva sa mearga si asa,cu avansul putin marit.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 12:35
Forum Renault