probeme carburator, imi da in nas
![]() ![]() ![]() |
probeme carburator, imi da in nas
TGeorge |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|||
Rafi |
![]()
Post
#2
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
pentru inceput: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...96&hl=nivel+cnc
This post has been edited by Rafi: 23 Jan 2009, 13:58 |
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pompa de repriza/ciocul, vezi ca nu arunca.
apropos, un carburator functional nu il dai jos sa-l cureti, vezi si singur ce patesti, daca merge de ce mama naibii iti faci de lucru? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
asa e romanul...repara pana strica tot:)
ONTOPIC...daca l'ai fiert cu tot cu pompa de repriza se poate ca arcul sa isi fi pierdut proprietatile de elasticitate..daca nu l'ai fiert cu pompa montata(ceea ce cred ca nu ai facut)...verifica totusi arcul,eventual inlocuieste'l cu un altul(uneori e mai bun sa fie mai slab;moale). Asta dupa ce faci tot ce au zis baietii mai sus.Spor ! |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
ovidius max |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
Si al meu, dupa ce l-am curatat mergea ca naiba. M-am gandit ca saibele de etansare noi (cele de cupru) de la „ciocul de papagal” nu sunt OK si le-am pus din nou pe cele vechi. Carburatorul si-a revenit si nu mi-a mai facut probleme.
|
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
reglajul acela l-am facut si eu din carte am si eu cartea chiar in momentul montari m-am uitat la urmatoarea pagina unde ati arata ordinea pieselor si ciocul de papagal cu motorul oprit arunca special m-am uitat arunca drept jet puternic,idea este ca daca apuc sa o acelerez o data si o tin in sprituri mai sus de 1800 rpm merge dar daca o las sa cada la relanti si o tin asa 3 4 sec iara behaie:)
PS:L-am curata ca pe exterior era cam murdar si nu imi placea si am zis sa al fac tot daca ma apuc el saracu in interior arata bine ca l-am mai facut acu 4 luni o data dar de data aia a iesit bine nu am avut probleme,am o manie sa am tot curat la motor...sa nu fie fir de praf deh obsesia mea ma gandem ca am randament mai bun si cu el curatat acu stiti cum e dupa ce faci o baie esti fresh te simti bine ![]() ![]() eu sincer as da vina pe pompa de sprit.. Da asa e romanu ![]() ![]() This post has been edited by TGeorge: 23 Jan 2009, 14:22 |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Ia baga si o poza cu motoru' ala , sa vedem si noi cu ce te lauzi ....
![]() This post has been edited by Minel: 23 Jan 2009, 14:21 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
Da asa e romanu a zis bine cine mi-a zis nu perfectiona ce merge mai rau strici !! am fiert tot ce era metal...bine desfacut acu inclusiv arcurile ...pompa nu ca era din cauciuc ce a fost plastic am lasat afara adik t-ul pompa si nu mai stiu ce am fiert si jigloarele !! poze o sa fac ! nu am
![]() ![]() This post has been edited by TGeorge: 23 Jan 2009, 14:24 |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
peii si
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Peiii , cine se vaita ca nu functioneaza si ii da in nas ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
eu unul nu ma dau mare cunoscator dar parerea mea elementele care sunt mai de "finete" sa spun asa nu ar trebui supuse unor tratamente destul de brutale...astfel se pot obtine decalibrari.Din punctul meu de vedere CARBURATORUL se fierbe pt a desfunda canalele din interior pt ca sunt greu accesibile,pe cand un jiclor se poate curata pana si cu o scobitoare sau tinut in decarbusolv.Sunt patit pt ca am fiert si eu odata ca tine(inafara de plastice) si apoi am schimbat jicloarele.Acu sa nu intelegi ca sa iti iei noi din magazin ca sunt de proasta calitate...doar daca ai noroc sa nimeresti un set facut la brasov(singurele care au functionat la mine impecabil).
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
ahaa deci acum trebuie eu frumusel sa ma duc la magazin si sa imi iau jigloare noi
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
Mai asteapta deocamdata sa vedem ce mai zice lumea,pt ca asa e Dacia ..100 de modele 100 de probleme...poate altcineva are alta rezolvare.Am uitat totusi sa intreb...sau poate nu am fost atent.Inainte sa faci bors de carburator dadea in nas?Daca da verifica avansul.Daca nu,nu lua in considerare ultimele 2 propozitii.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
nuu
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
bun atunci...sa nu iti vina idei ca am zis de avans.rezuma'te doar la carb.mai incearca sa il gadili pana ce mai vin ceilalti cu raspunsuri.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
cred ca ajung la concluzia ...mai bine ma limitez la meseria mea de electronist si programator gsm si ma las de bagat destele in masina
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Vezi daca cele 3 canale de sub clapetaq de acceleratie nu s-au infundat. Alea is infundate si la mine si mai da in nas uneori. Se poate rezolva sa mearga si asa,cu avansul putin marit.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 12:35 |