Iara probleme la cutie!, Nu functioneaza tr 3 4 5
![]() ![]() ![]() |
Iara probleme la cutie!, Nu functioneaza tr 3 4 5
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|||
Onyx |
![]()
Post
#2
|
![]() :) Group: Members Posts: 1.511 Joined: 29 June 08 ![]() |
nici cu motorul oprit nu intra?
|
--------------------
Opel
Astra Bertone
2001
- Bucuresti EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi |
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Cu motorul pornit o perioada intra doar in vit 5 acu nici in tr 5 nu mai intra. In rest la fel
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Cutia are ulei in ea? Cu motorul oprit, pe loc, intra in viteze?
|
--------------------
renault
espace
2.2
- bulgariax4
|
|
B 31 BRE |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 24 November 08 From: Bucuresti-Vitan ![]() |
Asa imi face si a mea,intra mai greu in R.De la ce o fi
![]() |
--------------------
Dacia
Nova
1999 1.6 gti
- B 31 BRE
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
schimbati ambreajul cand este cazul si eventual tot kitul , disc rulment si placa de presiune.
si in cazul de fata pentru probleme la intratea in R recomand o schimbare sau macar in control vizula la timonerie , bucsa aceea de plastic (doua la numar ) fara ele sau cu ele crate , sparte intre extrem de greu in R ps ... mai verificati si strangerea cablului de ambreaj ... un cablu slabit creaza probleme mari. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Discul de ambreiaj l-am schimbat recent.......cablul de ambreiaj zic ca e bine reglat.......ulei exista in cutie.
E posibil sa nu intre in viteze din cauza rulmentului de presiune?Sau ceva de la ambreiaj?Desi intra in tr 1 si 2 si R fara probleme! |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
gti98 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Chiar daca se aud zgomote "suplimentare" din zona ambreiajului, din descriere nu pare a fi de la ambreiaj, deoarece: 1) daca nu ar decupla, ar intra greu in orice treapta si 2) ar intra cu motorul oprit.
Cum nu intra altfel cu motorul pornit decat cu el oprit, as inclina spre probleme de timonerie. Si eu am un joc mare in mecanism (s-a uzat bucsa de ghidare a tijei "oarbe", care a capatat un joc radial); desi "celebrele" bucse din plastic sunt noi, jocul marit a condus la "pierderea" treptei a 5-a (prin oras nu prea am nevoie, mersul inapoi e mult mai important!) Astept timp mai cald (in plus la socrii mei, "la tzara", unde am canal, momentan nu am acces pe motiv de santuri pentru conducte), si sa-i schimb bucsa aia. Cel mai delicat la constructie si reglare mi s-a parut mecanismul de comanda a vitezelor (ceea ce actionam miscand levierul din habitacol si conduce la cuplarea, decuplarea si schimbarea treptelor de viteza)(O anumita uzura a cuplajului tijei furcii pentru 1-2 face ca la trecerea din 2 in 3 sa fie utila o miscare specifica a levierului, care a eliminat dificultatile trecerii 2 in 3; m-am "prins" de chestie doar vazand mecanismul in cutia desfacuta. Partea "buna" e ca schimbarea vitezelor e "codificata" sa conduc numai eu masina asta!) Bafta in sesiune! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
G I M |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Am si eu de vreo 3-4 luni o problema legata de mecanismul de schimbare a vitezelor. Imi intra foarte greu in tr I si R ;am schimbat bucsile de la timoniera ,am mai desfacut cele 2 suruburi impreuna cu tabla care formeaza un fel de colier (strange levierul de comanda de tija care se duce spre cutie)...nu stiu cum sa explic,cine stie cunoaste.Si am reusit sa-l reglez .Intra foarte frumos in toate vitezele,inclusiv in R dar a aparut o problema.De ex daca vreau sa fac o frana de motor din a tr II in tr I nu pot sa o fac pana cand masina nu se opreste sau are viteza foarte mica . Uneori este chiar enervant in oras . Deci mai pe scurt ,tr I de viteza nu intra atunci cand masina se afla in miscare. Ce sa ii mai fac ca am reglat-o in toate felurile .Probleme cu ambreiajul sau cutia nu am . Merge ireprosabil
This post has been edited by Neagu Ionut: 5 Feb 2009, 15:48 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
ms pt sfaturi o sa ma duc sa verific vineri pe sub masina sa vad care e treaba(acolo ultima oara am pus niste saibe de fier ca sa stea cat mai fix)deci elimn problemele la saibe de plastic.Sper sa nu fie prea grav.........oricum cutia va fi iar data jos......sper sa o rezolv definitiv macar sa ma mai tina un an doi.Proaste cutii au pus astia pe nova.
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#11
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
e uzura din cutie dar din cate am invatat tr 1 nu se foloseste decat pentru plecarea de pe loc asa imi face si mie plus ca mie imi sare din tr5 in frana de motor de la 95-80km/h dar daca o tii cu mana merge
|
--------------------
fiat
uno
1997
- CT-07-VKP Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
S-a rezolvat problema.Se blocase axul vitezei 3-4 din cauza unei improvizatii facute de mine dupa ce am avut probleme cu tr "R".....nu dau mai multe detalii.Cu ocazia asta am pus cutia la punct am schimbat un inel sincron la vit 5(Care e identic cu cel de dacia 1310 si costa 11 lei) plus furca si axul vitezei 5 care au costat 73 lei.Toate vitezele merg foarte usor si lin.Ma bucur ca am rezolvat masina in sfarsit .....iar acel zgomot nu era de la ambreiaj ci erau rulmentii de la pompa de apa.Urmeaza sa rezolv si aceasta problema.
Apropo acu vreo 8 luni am pus in locul aceolor saibe de plastic de la timonerie niste saibe de fier iar cand am verificat acu ......am avut placerea sa constat ca nu exista nici un joc.Se poate inchide topicul. This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 15 Feb 2009, 19:19 |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:26 |