umezeala si bujiile, trucuri de supravietuie?
![]() ![]() ![]() |
umezeala si bujiile, trucuri de supravietuie?
tatuci |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tatuci @ 30 Jan 2009, 09:14) Salut! Zilele trecute am facut un drum de cca 40 de km, la dus toate bune si frumoase, motorul torcea frumos, masina statea in parametrii (presiune, temperatura, baterie...) dar la intors teroare.... Dupa aproximativ 10 ore de stationare in fata unei case de pe malul lacului si cu ploaie marunta cand sa pornesc nu ma mai intelegeam cu ea...aveam 1-2 bujii umezite ca mi-a luat 15 minute doar sa nu se mai opreasca la relati. Pe drum intreruperile s-au mai diminuat dar tot nu tragea asa cum trebuie, nu si-a revenit nici pana acasa (40km) chiar daca devenise-ra mai putin sesizabile. Acum vine intrebarea.....este doar vina umezelii datorate lacului din apropiere sau se intampla si altceva? si daca este doar umezeala excesiva de acolo ce se poate face sa nu se mai intample? Mai mult ca sigur te v ajuta asta http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627496187 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627496186 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tatuci |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
![]() din pacate oprirea motorului si repornirea lui nu m-a ajutat foarte mult (am stat cu el sa se incalzeasca (fara sa-i dau pedale ca nebunul) si pana am reusit sa intorc masina in curte s-a oprit de vreo doua ori. la mine acasa cand o pornesc in parcare porneste la prima cheie si dupa o noapte cu -10 grade celsius si o data incalzit motorul toarce frumos si nu face galagie am suspectat umiditate la bujie pentru ca acasa nu mi-a facut asa nicipana atunci si nici de atunci in coace |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai fisele in ce stare sunt? ia unele tesla sa scapi de o grija,apoi capac si rotor delco:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Capac si rotor cumpara originale,ELECTOPRECIZIA-Sacele,dintre cele autohtone.Nu recomand METAPLAST si alte facaturi.Dintre cele straine:DUCELLIER,BOSCH,BERU etc.Nu lua turcisme si chinezisme.
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Jivrajul se produce dupa o distanta de cativa Km parcursi, in care clapeta de acceleratie e cat de cat deschisa, se formeaza gheata in jurul centratorului pana la obturare si , se opreste motorul . Dupa doua minute de asteptare, poti plecaiar, si in 2 Km iar se intampla, datorita umiditatii ridicate din aer, dar numai daca flansa pata-calda nu este incalzita normal(e infundat traseul), nu ai termostat, sau e de temperatura scazuta (pune-i carton in fata). De retinut mai usor , e ca, in zona clapetei (unde cuprinde si orificiul de ralanti) , la -5 grade afara, acolo sunt -20 . Cum sa nu inghete? Solutia e sa ai motorul cat mai cald( 90 de grade), si vei avea si caldura. Dar la tine, inteleg ca nu asta a fost. Ai lasat masina in curent de aer umed pe parcursul celor 10 ore, si pe capac, pe fise si bujii, s-a depus condens, iar la pornire, a facut si el ce-a stiut. Daca speli capacul cu benzina, il usuci, cu o carpa cu putin ulei spoiesti tot interiorul, stergi fisele si, daca prezervativu' ala de la capatul fisei care imbraca bujia , e carbonizat formand un inel dur, taie putin din el, de acolo de unde e cauciuc moale, pentru ca partea carbonizata, fura.
Temperatura ridicata la oprirea motorului, in curent deschis si umed, ingreuneaza pornirea, daca nu vei lua masuri de evitare a producerii condensului, cum am zis mai sus, si parcheaz-o cu fata drept un perete. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#7
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 30 Jan 2009, 16:26) Capac si rotor cumpara originale,ELECTOPRECIZIA-Sacele,dintre cele autohtone.Nu recomand METAPLAST si alte facaturi.Dintre cele straine:DUCELLIER,BOSCH,BERU etc.Nu lua turcisme si chinezisme. fisele TESLA (cele albastre) facute in Cehia cu cablu de USA cum ti-se par? capac si pipa DODUCO (Beru Germany) - se vede ca materialul din care sunt fabricate acestea contine bachelita de calitate. ![]() |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Foarte,foarte bune!
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Ma sa stiti ca sunt foarte bune si cele in ambalaj de origine si is vreo 17 lei parca. Mie nici o data nu mi-au dat bataie de cap fisele.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Adica FERITE-Urziceni pentru fise si SINTEROM pentru bujii.
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
da de unde, bujiile de origine sunt Eyquem, iar fisele Tesla sunt de 3 ori mai bune decat alea de Urziceni.(nu-si maresc rezistenta in timp, si nu se fac beton iarna)
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
G I M |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Asta imi place la fisele Tesla ,ca sunt moi.Cele de Urziceni iarna se fac beton ... dar as minti sa spun ca am avut probleme cu fisele de Urziceni.Au mers pe masina 10 ani si acum o luna (cand am achizitionat si aprinderea AT011) le-am dat jos ca sa pun Tesla ,dar nu s-a simtit nicio diferenta la mersul motorului (cu fisele astea noi) .
This post has been edited by Neagu Ionut: 31 Jan 2009, 10:34 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
tovarashi....
la dus a mers bine(5km), la intoarcere am facut o oprire de 10 min.....si mai ramanea 1,5 km pana acasa s-a apucat sa mearga in suturi...ralantiu si turarea in gol nu aveau probleme.... tot de la condens e? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
tatuci |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Am curatat capacul de la delco desi nu prea f afectar dar in schimb erau cam ciufulite capetele fiselor care intra pe bujie...acum ii mai bag o tura in locatia cu pricina sa vad cum se comporta (un set de fise tesla intra pe lista cu achizitii ca astea vechi iarna se fac beton si vara li se coace cauciucul)
@cristitranca: la mine a mers cu scapari de cand i-am dat cheie, dupa ce s-a incalzit si vreo 30-40 de km. O sa pun cartonul in fata carburatorului sa vad diferenta (in oras nu am simtit nicio diferenta si l-am dat jos). |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 14:14 |