DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> aeroterma Dacia

deceneu32
post 30 Jan 2009, 19:23
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Este vreo diferenta intre aeroterma de climatizare pentru1300 si 1310?Am vazut ca unele au palele mai rare,altele mai dese si unite intre ele.De asemenea,unele au palele verticale,altele inclinate.Care sunt de 1300 si care de 1310?Care este mai eficienta ci ce recomandati?Am trecut astazi pe la un magazin si am vazut ca o aeroterma costa cam 65 de lei.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 30 Jan 2009, 23:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




normal ar fi ca aia cu pale mai multe sa dea un debit mai mare de aer. Dar nu am avut una pentru teste, adica am avut dar erau terminate bucsele aerotermei alea cu mai multe pale si n-am putut sa imi dau seama daca e mai eficienta.

Oricum, daca etansezi bine pe la grilele alea de la calorifer o sa ai caldura pe saturate cu oricare din ele.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 31 Jan 2009, 00:07
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




La care grile te referi?Alea din afara care capteaza aerul?Sau vrei sa spui ca trebuie izolat foarte bine caloriferul?


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 31 Jan 2009, 00:20
Post #4


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




oF, al drk SEARCH!!!!!!!!!!

da, trebuie etansat caloriferul sus si jos, si in spate. etansezi peretele n jurul gaurilor spe habitaclu. altfel trece aer rece pe sub/deasupra lui.

caloriferul cel mai bun cel de Cu cu lamele rare.

modelul nou de aeroterma, respectiv cu palalele curbate si mai multe baga curent muult mai bine ca modelul vechi cu palele drepte, rare.

de asemenea trebuie voletul ala curbat la iesirea de la aeroterma din compartimentu calorifer,ca aerul sa fie dirijat spre calorifer

trebuie perdeaua aceea. stat pe loc trebuie sa stea inchisa, altfel iese aerul dat de aeroterma!




--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 31 Jan 2009, 00:36
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




deci ala cu 30 de pale baga mult mai mult aer in masina da?

Se simte briza de aer calumea?

La asta cu 17 pale se simte foarte slab, dar caldura baga decent.

La mine baga in functie de cat de mult antigel si apa bag in ea pentru ca am radiatorul spart(asta e mai noua).


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 10:27
Forum Renault