soc blocat? sau asa face toate?
![]() ![]() ![]() |
soc blocat? sau asa face toate?
nairam |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|||
Alan25r |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 29 December 04 From: Craiova ![]() |
felicitari ...
![]() O sa pot sa iti raspund la intrebare abia peste 2 saptamani cand si eu voi fi fericitul posesor al ultimei Dacii Solenza de pe raza jud Dolj ![]() |
--------------------
Solenza 1.4 MPI
Oltcit Club 11 RL
- DJ-XX-XXX
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
pai la prima nu inseamna 500rpm??? si a doua 1000?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
nairam |
![]()
Post
#4
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
are 2 liniute mici inainte de aia mare de 1000 rpm si mie imi sta acul la relanti pe a doua nu stiu cat inseamna (sper ca nu sunt paranoic)
|
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
E foarte bine. Relantiul e ceva gen 750 (sau 850?) si nu este afisat genial de turometru. Daca nu-ti vibreaza in draci atunci e foarte bine. Socul automat e pe on doar atunci cind vezi ca sta la 1200-1100 ture. La doua liniutze sub 1000 s-a oprit de mult.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
La verificarea de 10 mii cand s-a facut testul cu computerul, 800 era la ralanti. Si e exact a doua liniuta mica inaintea celei de 1000 rpm.
Nu iti mai fa probleme. Cat despre necesitatea de a-i da benzina.... e.... asta e cu totul alta problema. Toti ne confruntam cu ea. Si bine ar fi sa nu mai avem aceasta problema. ![]() |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#7
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
E la a doua, e 800, ce mai vrei. Baga-i benzina si dai forja. N-are nimic, e foarte bine.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
nairam |
![]()
Post
#8
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
m-am linistit... Credeam ca e vreo problema cu socu nu de alta da consuma mult (10-11 /100 km, consum urban Bucuresti, dar despre asta pe alt topic) si ziceam sa nu fie de la soc. In rest mai scartie, mai pacane, mai alea alea (ca e noua si e dacie
![]() Merci de informatii... |
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
RIon |
![]()
Post
#9
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Pai 10-11 urbam e ok, ca esti in rodaj, dupa va mai scadea.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
asm |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 3 January 05 From: Baia Mare ![]() |
QUOTE(nairam @ 15 Feb 2005, 23:03) m-am linistit... Credeam ca e vreo problema cu socu nu de alta da consuma mult (10-11 /100 km, consum urban Bucuresti, dar despre asta pe alt topic) si ziceam sa nu fie de la soc. In rest mai scartie, mai pacane, mai alea alea (ca e noua si e dacie ![]() Merci de informatii... Condu linistit, frate ca nu are nimic masina! La motoarele cu control electronic al injectiei (cum ie toate Solenzele, ca doar MPI inseamna Multi Point Injection) nu exista o turatie fixa la relanti. Unitatea electronica de injectie regleaza turatia de multe ori intr-o secunda, tinand cont de mai multi parametri (temperatura motor, pozitie pedala de acceleratie, presiune aer la admisie, putere absorbita de consumatorii electrici etc.) Daca esti atent, la pornirea motorului rece, turometrul sare pana spre 2000 uneori, apoi se stabilizeaza pe la 1200-1600 in functie de cat considera calculatorul ca e necesar ca motorul sa mearga lin. Pe masura ce creste nivelul indicatorului de temperatura lichid de racire (adica se incalzeste motorul) poti sa observi ca turatia la relanti scade incet spre un 800, dar niciodata nu va sta constanta mult timp decat daca stai in conditii constante. Apropo, s-o folosesti sanatos! |
--------------------
Dacia
Logan
2009 Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 18:31 |