DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pata calda, problema?

cristicipaian
post 31 Jan 2009, 23:11
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




Am vazut undeva pe aici o pata calda (talpa de sub carburator) modelul cu 3 stuturi cum am si eu.Aceea avea un orificiu la al 3-lea stut, de 3 mm pt aerul care vine de la T-ul carburatorului.
Eu am verificat cu o surubelnita subtire daca eu am acel orificiu in stut , dar nu a trecut surubelnita.
Intrebarea mea este cum ar afecta functionarea motorului, daca as da acea gaura, pt ca in acel furtun, mereu mi se aduna apa?


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 31 Jan 2009, 23:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




NU e normal sa stranga apa acolo.

Din cate stiu eu, acea pata calda e calibrata la 1mm. In loc de surubelnita incearca sa bagi o agrafa sau o sarmulita, si vezi daca trece.

Incearca sa nu scapi sarma in carburator!



--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 1 Feb 2009, 00:00
Post #3


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Va rezulta un amestec prea sarac.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 1 Feb 2009, 00:57
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




am uitat sa spun ca am si suflat in futrun, dar e etans locul in care ar trebui sa fie gaura.
sa dau o gaura?


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 1 Feb 2009, 18:41
Post #5


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(cristicipaian @ 1 Feb 2009, 00:57)
am uitat sa spun ca am si suflat in futrun, dar e etans locul in care ar trebui sa fie gaura.
sa dau  o gaura?
*



salut,
pe furtunul ala care vine de la T tre sa ai o duza calibrata adica bila cu gaura deci pe furtunul ala tre sa treaca aer nu tre sa fie infundat si obligatoriu tre sa ai duza acolo astfel nu sta la ralantii cand e calda.apa de acolo e din condensul de pe epurator. Din cate zici tu mai sus: ai duza infundata sau e pozitionata corect.
Galeria aia incalzeste carburatorul pentru o mai buma vaporizare a combustibilului, previne jivrajul instantaneu, Gaura aia asigura surplusul de aer pt mersul la ralantii si mai recupereaza si gaze de pe sub capacul motorului.


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 1 Feb 2009, 19:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




in momentul de fata, masinuta mea functioneaza OK, dar am vazut apa aceea in furtun si nu m-i sa parut in regula. Sa dau gaura si sa cumpar acea diuza (acum nu am pe furtun)?


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 1 Feb 2009, 19:38
Post #7


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




pai tre sai ei, ca acum iarna e condes mult si sa suturi si mai rau ingheata..
punei si un colier mic acolo pe galerie
spor la treaba!!


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 1 Feb 2009, 20:44
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




furtunul nu merge la galerie ci in al trei-lea stut la pata calda


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 1 Feb 2009, 21:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Ce patesc eu azi....

Pornesc la prima cheie... las sa se incalzeasca putin motoru.. apas pe acceleratie dupa 1 minut dupa ce am pornit-o, sa se incalzeasca mai rpd... ajung la 3500 de ture... o tin acolo si dupa ce las de acceleratie se opreste masina... (ajunge la 1000 de ture... sare la 800 tremura masina iar revine la 1000 de ture si dupa aceea se opreste)

A 2-a oara.. pornesc... merge 10 secunde la 1300 ture... si apoi cade iar la 800-900 de ture si iar se opreste...
A3-a oara am pornit, am accelerat... am tinut-o vreo 10 secunde la 4000 de ture iar o las, iar imi cade la 1300 de ture si iar incepe sa tremure cu mine si dupa un timp se opreste.
A4-a oara am luat tramvaiu smile.gif)

Ce e de vina?!Care sunt cauzele?Ce sa fac? Problema asta mi se intampla rar... azi s-a intamplat probabil ca de ce azi-noapte a fost putin mai frig,a nins, masina n-a mai fost pornita de 48 de ore.

This post has been edited by bylexus: 1 Feb 2009, 21:17


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 1 Feb 2009, 22:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Curata si tu carburatorul ala.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Feb 2009, 08:23
Post #11


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(bylexus @ 1 Feb 2009, 21:16)
Ce patesc eu azi....

Pornesc la prima cheie... las sa se incalzeasca putin motoru.. apas pe acceleratie dupa 1 minut dupa ce am pornit-o, sa se incalzeasca mai rpd... ajung la 3500 de ture... o tin acolo


A3-a oara am pornit, am accelerat... am tinut-o vreo 10 secunde la 4000 de ture iar o las,
*




Mai nene , tu la 3500-4000 de ture incalzesti motoru ...... wacko.gif ,apropo in cat maxim un an vrei sa faci setu' cu asemenea ritualuri de incalzire ...... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 2 Feb 2009, 22:01
Post #12


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(cristicipaian @ 1 Feb 2009, 20:44)
furtunul nu merge la galerie ci in al trei-lea stut la pata calda
*


salut,
da ma acolo...
spor la treaba!!


QUOTE(Minel @ 2 Feb 2009, 08:23)
Mai nene , tu la 3500-4000 de ture incalzesti motoru ...... wacko.gif  ,apropo in cat maxim un an vrei sa faci setu' cu asemenea ritualuri de incalzire ...... dry.gif
*


radmasa.gif :ad sub masa buna asta!!




--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 Feb 2009, 08:45
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(cristicipaian @ 1 Feb 2009, 20:44)
furtunul nu merge la galerie ci in al trei-lea stut la pata calda

Fa proba cu sirmulita sau agrafa si vezi daca ai gaura de 2 mm (atit e la 1400) in fundul stutului nr. 3. Daca e, o defunzi, daca nu, trebuie sa scoti flansa calda (pata calda e o bucata din galerie) si sa faci gaura cu un burghiu de 2 mm.
Pe acel furtun in cazul flansei cu 3 stuturi nu trebuie montata duza din plastic, gaura de 2 mm are rol de duza. Daca cumva gaura aia nu e facuta, dupa ce o faci, refaci reglajele de carburatie la relanti.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 3 Feb 2009, 09:18
Post #14


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(diaconuliviu @ 3 Feb 2009, 08:45)
Fa proba cu sirmulita sau agrafa si vezi daca ai gaura de 2 mm (atit e la 1400) in fundul stutului nr. 3.
*




Subscriu ce a scris Liviu mai sus ,la stutul cu nr. 3 trebuie sa aibe o gaura calibrata de 2mm (masurat inainte de a manufactura UIS-ul ), masurata cu burghiu de phi 2 .


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 3 Feb 2009, 18:33
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




Multumesc pt ajutor, am desfundat deja cu o sarmulita, dar nu am observat nici o diferenta. poate ca da in nas la pornire. Mai vad maine dimineata.


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 4 Feb 2009, 21:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




am mai reglat astazi putin amestecul si e ok , multumesc pt ajutor.


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 5 Feb 2009, 08:50
Post #17


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Problema rezolvata, topic inchis, sau se poate inchide ... happy.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 5 Feb 2009, 18:23
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




se poate inchide!


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avianord
post 6 Feb 2009, 15:40
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 24 May 07




Cat de tare trebuie sa se incalzeasca pata calda? La mine nu prea se incalzeste! Am desfacut cele doua furtune, am suflat pe ele si e ok! Nu pare infundata! Se incalzeste mai mult furtunul dinspre chiuloasa decat cel dinspre pompa! Furtunele de la aerisitor sunt fierbinti dar cel dinpre pata calda este muuult mai rece! Si nici pata calda nu prea se incalzeste in ritmul in care se incalzeste apa din instalatie! Ce sa fac?


--------------------
Dacia break Dacia break 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Feb 2009, 18:50
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ar tebui sa fie la aceiasi temp cu lichidu de racire. eu am renuntat si la garnitura de plastic dinspre carb, am una normala


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:23
Forum Renault