DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> picura la carburator

zari
post 2 Feb 2009, 15:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 2 March 08




salut!
am o problema cu carburatorul si as avea nevoie de ajutor.
dupa ce opresc motorul la cateva momente dupa incepe sa imi picure benzina pe la tija care actioneaza pompa de sprit (aceea care se gaseste sub CNC in exterior). pe acolo picura, dar nu stiu de unde apare.
cum as putea sa opresc acest picurat pentru ca la cateva minute incepe sa miroase si in masina?
Am schimbat tot ce se putea in carb (jiglere, membrana, garnituri), l-am spalat si apoi l-am suflat.
raspuns, va rog.

This post has been edited by zari: 2 Feb 2009, 15:22


--------------------
dacia berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wizkid
post 2 Feb 2009, 15:33
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 1 February 09




si mie imi picura..vezi cu plutitorul..dak ai luat din comert vreun cui pontou sau plutitor s-ar pute sa fi luat teapa..unele mai raman blocate si de aceea iti picura (parerea mea) smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1976/berlina - vn-01-fgd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 2 Feb 2009, 16:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Sunt doua cazuri, tu nu ai spus clar. Curge de la pompa de sprit, sau pe la axa clapetei de acceleratie?

Daca e sub locasul pompei de sprit, schimba membrana. Sa cumperi o membrana, cu arcul tare, aproape de cel original. Daca-i moale, se comprima arcul, in loc sa pompeze.
Daca e pe la axa,e din cauza cuiului poanto, care nu inchide bine, si inunda. Ai pornire grea la cald, consum mare, putere mica, mers balbait al motorului. Schimba cuiul si, daca ai joc mare la axa, pune-i bucsile de teflon, ca s-ar putea sa se fi uzat , incat poate sa si lipseasca.

2 Feb 2009, 16:48:
Unde plutitorul balangane tare in lateral, strangeti cu un patent urechile plutitorului, in scopul de a reduce gaurile in care intra boltul, iar la capac, urechea care e spintecata, o puteti strange in asa fel, incat boltul sa nu mai cada, cand e intors capacul. Asta, pentru sa plutitorul sa nu se sprijine de peretii camerei, sa ramana blocat .Nu le strangeti sa mearga greu. Dupa asta , reglati din nou nivelul. Va fi mai etabil.

This post has been edited by PH-06-BOA: 2 Feb 2009, 16:48


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 2 Feb 2009, 16:50
Post #4


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Si dupa ce schimbi membrana de la pompa de sprit , ia capacul de la pompa de sprit si planeazal. Iei un smirghel il pui pe un geam ca sa fie drept si dai cu capacu pe smirghel.
Si inca ceva , nu strangeti tare suruburile de la capacul carburatorului sau la capacul pompei de sprit , o sa le deformati.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zari
post 2 Feb 2009, 19:06
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 2 March 08




ok!
va multumesc de sfaturi.


--------------------
dacia berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 11:31
Forum Renault