DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Sa Fie Bateria oare ?, Sau poate vreun scurt ?

Lawrence38
post 17 Feb 2009, 18:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 31 October 08




sad.gif Ah, probleme cu rabla din nou....
M-am pus s-o pornesc azi dimineata, mersesem cu ea zilele trecute, nu avea nici o problema, dau sa pornesc dar canci ! Nu se invarte electromotorul, nimic...

De ce suspectez sa fie vreun scurt ? Pentru ca dupa ce am incercat s-o pornesc am dat sa aprind farurile, sa pornesc semnalizatoarele si in loc sa mearga semnalizarea si sa se auda tic-tacul normal incepe sa zbarnaie tare de zici ca se invarte vrun motoras prin caseta volanului wacko.gif

Bateria n-am avut cum s-o testez sau incerc alta deocamdata ca va dati seama ca e blocata in fata blocului si nu pot s-o pornesc... dry.gif Daca fac rost de o baterie zilele astea de la cineva o sa incerc cu aia...

Am verificat si cablurile putin dar nu pot sa-mi dau seama daca e vreunul impuscat, sigurantele de asemenea, am desfacut cutia de sigurante si nu pare sa fie vreuna arsa...

Bateria nu are mai mult de 1 an, cam atat a trecut de cand am cumparat-o si ma gandesc ca nu avea de ce sa moara asa repede, si dintr-o data...

Poate aveti vreo idee, in special poate a-ti patit sa faca zgomote de genul zbarnaitului de care vorbeam, poate imi dau seama ce are, sa stiu daca cumpar baterie sau daca trebuie s-o remorchez pana la un atelier auto.

Mersi, numai bine ! victorie.gif



L.E. a , si inca un detaliu, acum cand am mai incercat in seara asta, in momentul cand pun contactul nu mai da nici un semn de viata ca ar avea curent...

Am curatat si contactele de la baterii pentru ca mai patisem odata cand n-aveam curent dar si-a revenit imediat dupa ce am curatat putin contactele bateriei...si atunci nu facea probleme la aprins farurile sau alte alea, ca acum...

This post has been edited by Lawrence38: 17 Feb 2009, 18:04


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Feb 2009, 19:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




releu cirie cind are tensiune mica, pare ca ai bat descarcata, poate ai uitat vreun consumator. Masoara totusi tens bat direct pe bornele de plumb cu ceva pornit(poz de ex) daca ai tens si totusi consumatoru nu merge = contact prost. nu te grabi sa cumperi baterie , un acumulator auto se poate incarca usor

17 Feb 2009, 20:36:
nu trebe lasata bat descarcata in ger

This post has been edited by krapcarasu: 17 Feb 2009, 19:36


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Feb 2009, 19:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu am patit urmatorul fenomen acum ceva timp , am oprit masina (motorul) pentru a ma duce la un magazin, dupa 5 minute invirt de cheie si nimic nu se aprindea nimic , a fost cablul de minus de la baterie la electromotor nu facea bine contact am miscat un pic de el si a pornit , mai tirziu am pus o saiba plata

fa rost de un aparat de masura si masoara direct pe baterie vezi ce tensiune ai , apoi o iei din aproape in aproape sa vezi unde e problema
daca pe baterie ai sub 11,5 o pui la incarcat mai ales ca are 1 an eu am lasat farurile aprinse 3 zile , aveam 3V pe baterie , am incarcat-o si am mai mers cu ea 2 ani , ea avind 3


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 17 Feb 2009, 20:04
Post #4


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




Imi cer scuze initiatorului topicului.
Care stie de ce mi se incalzeste borna "-" a bateriei. Acum 2 zile ochiul magic era negru iar bateria indica 12.5V.
Am dat de doua ori la automat si invartea greu tare(era si frig afara). Borna "-" si o parte din cablul acesteia erau calde. Dupa ce am pornit-o impinsa nu au mai fost probleme.

This post has been edited by mishujkl: 17 Feb 2009, 20:10


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Feb 2009, 20:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ochi negru= baterie descarcata. Curata si srtinge bine borna - da si + preventiv daca ai timp


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Feb 2009, 21:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




din cauza conrtactelor imperfecte se incalzeste


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 17 Feb 2009, 21:10
Post #7


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




multam fain.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lawrence38
post 18 Feb 2009, 12:23
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 31 October 08




Deci trebuie sa ma uit la "ochiul" acela , trebuie sa fie verde, daca e negru inseamna ca bateria e moarta/descarcata ?


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 18 Feb 2009, 12:44
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




verde=bine
negru= bat descarcata
alb=completeaza cu apa distilata
*asta la rombat

f imp - nu se lasa bat descarcate in ger


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lawrence38
post 19 Feb 2009, 16:06
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 31 October 08




Hm...indicatorul este VERDE

Deci ce-ar putea sa fie ? Scurt in instalatie ?

Mentionez ca acum nu functioneaza nimic, nimic...nici macar nu se aprind farurile...

This post has been edited by Lawrence38: 19 Feb 2009, 16:07


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Feb 2009, 19:40
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ia-o babeste la baterie vin 3 cabluri 2 groase , la electromotor si unul mai subtire care se duce de la baterie la alternator apoi la blocul de lumini surub de acolo la cheia de contact si in instalatie


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdw
post 19 Feb 2009, 19:44
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 31 October 05
From: Iasi




Daca indicatorul e verde si nu se aprinde nicio o lumina e posibil sa fie bateria incarcata, dar sa nu ajunga curent la consumatori. Daca nu ai cu ce sa masori tensiunea, ia macar un bec si 2 fire si pune-le direct pe bornele bateriei sa vezi daca se aprinde normal.


--------------------
- - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sriw
post 20 Feb 2009, 09:43
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 21 February 08




Eu am avut o problema foarte enervanta cu bateria,de fapt problema era de la castofonul din masina.Avea o memorie fenomenala casetofonul ala,in doua zile reusea sa descarce bateria complet.N-am stiut ca ala e buba si am luat toate firele la controlat,am izolat tot ce era fir,de la haion din spate pana sub capota(cu ocazia aia mi-am facut si semnalizarile laterale).Problema a ramas si dupa ce am terminat cu revizia instalatiei electrice,ajunsesem sa cred ca e bateria de vina,era noua,cumparata de doua luni.Intr-o zi vine un var pe la mine si ii explic problema.Mi-a spus sa opresc toti consumatorii la masina,sa desfac borna + de la baterie si sa ating usor borna de plusul bateriei,iar daca face scanteie,cat de mica,inseamna ca undeva am consumator la masina.Cand am desfacut casetofonul nu mai facea scanteie deloc,asa mi-am dat seama unde-i consumatorul.


--------------------
dacia break hhuygyt 1997 - gyuy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Feb 2009, 00:34
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu asa se face controlul , daca cautai gaseai, explicatia o gasesti aici scinteia era de la condesatorul electrolitic de pe alimentarea aparatului

This post has been edited by bygy007: 21 Feb 2009, 00:34


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 05:36
Forum Renault