DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> presiune in instalatia de racire

ionutz831
post 26 Feb 2009, 21:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 February 09




cine imi poate spune va rog de ce se creaza presiune in instalatia de racire la dsn.o am de 2 ani si nu mi-a facut probleme pana acum.va mutumesc..


--------------------
daci super nova confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Feb 2009, 21:55
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pentru că așa este normal.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzone
post 26 Feb 2009, 22:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 24 May 06
From: Bucuresti




e foarte normal.la presiune mai mare apa fierbe la o temp mai mare. detaliaza problema putin.

This post has been edited by mitzone: 26 Feb 2009, 22:01


--------------------
Renault Laguna III GT 4Control 2009 - -- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi87
post 26 Feb 2009, 22:02
Post #4


fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii


Group: Members
Posts: 507
Joined: 2 May 08




este normal....la dsn, instalatia de racire este sub presiune.daca vei desface capacul acela de la borcan, vei descoperi k are un arc si o supapa...se deschide singur knd face presiune prea mare...


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16v 82Kw 2007 - Unknown..yet
[COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 27 Feb 2009, 04:57
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




QUOTE(ionutz831 @ 26 Feb 2009, 21:50)
cine imi poate spune va rog de ce se creaza presiune in instalatia de racire
*

la fel stiam si eu, punctul de fierbere al "apei" este mai ridicat datorita presiunii si in plus sa ai caldura in habitaclu, mai exact sa nu se "descarce" caloriferul de "apa"

PS: mai stiu ca acel buson se verifica periodic deoarece cand acesta se infunda, iti plesnesc furtunele.... ehe, cate d'astea am vazut pe autostrada.... ohmy.gif


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi87
post 27 Feb 2009, 07:35
Post #6


fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii


Group: Members
Posts: 507
Joined: 2 May 08




ar fi bn sa fie schimbat cu un capac de logan sau slz...


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16v 82Kw 2007 - Unknown..yet
[COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonypardaf
post 27 Feb 2009, 08:14
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08
From: Ianca Braila




QUOTE(Loganel_AG @ 27 Feb 2009, 04:57)
la fel stiam si eu, punctul de fierbere al "apei" este mai ridicat datorita presiunii si in plus sa ai caldura in habitaclu, mai exact sa nu se "descarce" caloriferul de "apa"

PS: mai stiu ca acel buson se verifica periodic deoarece cand acesta se infunda, iti plesnesc furtunele.... ehe, cate d'astea am vazut pe autostrada.... ohmy.gif
*


acel buson la mine e de cand e masina ,supapa de pe el functioneaza cand presiunea lichidului de racire este foarte mare si automat cand creste temperatura peste limita normala .Furtunurile care ai vazut tu ca plesnesc e din cauza ca le fierbea motoarele la baietii aia pe autostrada ca ii dadeau jar la masini fara sa mai arunce un ochi pe ceasul indicator de temperatura,si deci probabil nu mergea supapa aia de vas,presiunea trebuind sa iasa pe undeva. smile.gif


--------------------
Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 27 Feb 2009, 14:01
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(Tonypardaf @ 27 Feb 2009, 07:14)
acel buson la mine e de cand e masina ,supapa de pe el functioneaza cand presiunea lichidului de racire este foarte mare si automat cand creste temperatura peste limita normala .Furtunurile care ai vazut tu ca plesnesc e din cauza ca le fierbea motoarele la baietii aia pe autostrada ca ii dadeau jar la masini fara sa mai arunce un ochi pe ceasul indicator de temperatura,si deci probabil nu mergea supapa aia de vas,presiunea trebuind sa iasa pe undeva. smile.gif
*



wacko.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz831
post 27 Feb 2009, 16:38
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 February 09




ati avut dreptate.supapa de la buson era infundata.va mutumesc
ps:ma speriasem destul de tare


--------------------
daci super nova confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonypardaf
post 27 Feb 2009, 20:00
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08
From: Ianca Braila




QUOTE(costi @ 27 Feb 2009, 14:01)
wacko.gif
*


ce nu e clar?


--------------------
Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 21:07
Forum Renault