DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DIAGNOZA, DIAGNOZA DACIA MONOPUNCT

halciulivendu
post 3 Mar 2009, 18:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 March 09




SALUT! MA POATE AJUTA CINEVA SA MA INVETE CUM SA CITESC CODURILE DE DEFECT LA DACIA MONOINJECTOR? STIE CINEVA CU CE INTERFATA SI CU CARE SOFT?


--------------------
DACIA NOVA DACIA NOVA 2000/MONOINJECTOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan007
post 7 Mar 2009, 02:17
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 March 07




sal! nu stiu sa-ti raspund exact dar stiu ca e pe net un program pt asa ceva de diagnoza.iti trebuie si un leptop ceva ca sa faci ceva de genul.sper sa te ajute ceva din ce ti-am zis.o sa ma interesez si eu wink.gif


--------------------
Dacia nova nova gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 18 Mar 2009, 16:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Fiind vorba de un conector pe 2 fire, nu poate fi decat un protocol serial. Mai trebuie si un adaptor (hardware) care sa permita cel putin receptia (presupun ca daca rezistenta intre cele 2 fire scade sub o anumita valoare dar nu mai jos de o a doua - astea sunt datele pe care trebuie sa le aflam - ECU trimite un tren de impulsuri care e interpretat de programelul adecvat (softul ala?) ca un cod ce descrie "durerea" din sistem. Nu cred ca e necesara transmiterea spre ECU a vreunui semnal - lucrurile simple sunt in general mai sigure. (O constructie asemanatoare am gasit pentru iesirile de comanda a celor 2 relee, pe care am dorit sa la inlocuiesc cu "altceva"; sub 80 de ohmi sau peste 500 de ohmi, nu mai aparea semnal la iesire. Valorile insa cred ca sunt mai sus pentru portul de comunicatie)
Adaptorul cred ca e destul de simplu si ieftin (portul serial e de obicei RS232, dar poate merge si pe un pin la portul paralel, compatibil cu logica 0-5 Volti, folosita si in ECU? Desi cred ca e mai probabil un semnal 0-12volti, care insa se poate limita...Electronistii stiu cum) Chiar si programul cred ca e realizabil de un cunoscator de programare (C? java? ) singura chestie fiind tabelul de echivalente intre coduri si defect
Mai inteligent mi s-a parut sistemul de la alte marci, care clipeste lampa de "avarie" transmitand astfel codurile fara alte complicatii.

Toate cele bune!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 22:33
Forum Renault