se tureaza, nu se accelereaza
![]() ![]() ![]() |
se tureaza, nu se accelereaza
lopi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 22 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
1992
|
|||
CandyMan13 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
![]() problema apare din cauza patinarii ambreiajului: 1.verifica cursa cablului de ambreiaj 2.daca nu apare mereu,sunt sigur ca la RECE merge bine,iar dupa ce se incalzeste,abia atunci incepe sa patineze(ferodou slefuit) 3.daca ai schimbat doar ferodourile,e cam nasol,pt ca in majoritatea cazurilor nu prea obtii efectul scontat(sunt patit) 4.nu prea iti poti da seama 100%decat dand jos partea de ambreaij(+cutia) Imi pare rau pt vestile proaste,dar asta e,se mai intampla Spor! |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#3
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Corect,regleaza intai cursa ambreiajului.Pedala unde "tine"?Daca tine jos si patineaza te apuci de demontat!Daca tine sus si patineaza refaci cursa cablului,cu alte cuvinte unde e furca ambreiajului acolo mai desfaci din piulite,slabind cablul(desfaci putin,testezi,iara desfaci,etc).
NU slabi prea mult pentru ca atunci va exista riscul ca debreierea sa nu se faca complet. Cum adica sta cutia a fost montata stramb?Asa ceva nu exista,cutia trebuie sa se aseze pe traversa si sa se nimereasca si cu gaurile de care vine prinsa de motor.Ai vreun tampon rupt? This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 4 Mar 2009, 17:23 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
ATM |
![]()
Post
#4
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Imi aduc aminte de bancul ala cu "2% din politisti sunt destepti, restul de 98% puternici si foarte puternici". Andrei, daca mecanicul e suficient de puternic sunt convins ca ii monta cutia si longitudinal daca voia, romanul e inventiv la nevoie.
Acuma serios, pentru initiatorul topicului, sa iti stea cutia stramba e o problema. Si da, uzeaza puternic din disc (si planetarele, la o adica). Logic si simplist daca e s-o gandim: discul de ambreiaj sta pe motor. Placa de presiune sta pe cutie. Prin constructie, placa trebe sa calce direct pe ambreiaj, fara unghiuri de atac. Daca cutia-i stramba placa probabil calca stramb pe disc-----suprafata mai mica de contact----uzura prematura, patinari. Acuma, daca ai facut 15.000 km cu ea, probabil ca unghiul ala nu o fi el mare, ca daca era de mult ramaneai cu masina in drum. Dar orisicat... Verifica si cablul, sa nu fie prea strans, trebuie sa ai un mic joc al cablului la furca de ambreiaj. Nu are nici absolut nici o treaba socul cu problema asta. This post has been edited by ATM: 5 Mar 2009, 01:03 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
edymutu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 5 December 08 From: campina ![]() |
are reptate candyman. verifica ambreiajul daca nu trebuie sa-l schimbi. am avut si eu cava probleme asemanatoare si dupa ce am schimbat discul, rulmentul si placa de presiune a fost rezolvata problema
|
--------------------
dacia
1300
1980 berlina
- PH05UKC
|
|
TM 03 MUY |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 4 March 07 ![]() |
QUOTE Logic si simplist daca e s-o gandim: discul de ambreiaj sta pe motor. Placa de presiune sta pe cutie. Prin constructie, placa trebe sa calce direct pe ambreiaj, fara unghiuri de atac. Daca cutia-i stramba placa probabil calca stramb pe disc-----suprafata mai mica de contact----uzura prematura, patinari. Acuma, daca ai facut 15.000 km cu ea, probabil ca unghiul ala nu o fi el mare, ca daca era de mult ramaneai cu masina in drum. Dar orisicat... Nu ma prea pricem eu la mecanica dar din cate stiu eu, placa de presiune sta pe volanta. Cutia nu are cum sa stea stramba fata de motor, poate sta stramb si motorul impreuna cu cutia, si atunci is afectate numai planetarele. Poate ii rupt vreun tampon la motor. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- TM 03 MUY
|
|
lopi |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 22 April 08 ![]() |
Am mai mers cu masina:
- in viteza 1-a, a 4-a si a 5-a nu patineaza niciodata, oricum as merge turat, normal, foarte lejer. Pot sa pornesc brusc cu 1-a de pe loc, prinde foarte bine ! - viteza a 2-a si a 3-a - patineaza cam in 75% din situatii. De exemplu, de abia am schimbat viteza a 3-a, am ridicat piciorul complet de pe ambreiaj, initial prinde, dupa care scapa, patineaza si isi revine mai tarziu. - nu conteaza daca motorul e cald sau rece, la fel face ! - nu miroase a ferodou ! - pedala de ambreiaj tine la mijloc, nu se aude nici un zgomot, huruit sau altceva. - eventual sa incerc sa schimb cablul de ambreiaj (nu am schimbat niciodata), dar in rest, ma cam depasesc problemele. Cred ca ajung la mecanic ![]() Revin cu ce a avut. |
--------------------
dacia
1410
1992
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Mamaaaa, e bine p-acolo ? P-aici nu se mai poate!
De ce spui prostii, cu placa pe cutie ? Da' ce, tu esti maistru , sa sti? Urca-te - manca-la-r mama - in masina, porneste motorul, baga a 4-a, tureaza la vreo 3000 si da drumul la ambreiaj, ca si cum ai vrea sa pleci cu a patra de pe loc. daca se opreste motorul, e bine. Daca se tureaza si nu pleaca, e ambreiajul. Nu o tine mult, ca arzi semeringul de la priza. Verifica intai cablul. 8 Mar 2009, 20:36: Vezi ca si Tiberiu a zis ceva bun mai sus, cu pozitia pedalei. This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Mar 2009, 20:36 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.269 Joined: 6 August 08 ![]() |
Salut!Sursa mea la o defectiune de acelasi fel au fost semeringurile adica cel de palier si cel de la priza cutiei...le-am inlocuit, desigur si discul de ambreiaj ca se imbibase in ulei si nu prea mai ai ce face cu el...Asa a fost la mine....oricum tu verifica cele spuse de colegii de pe forum si daca nu ai gasit buba o sa cam ai de munca ...adica jos cutia si inlocuirea semeringurilor...oricum bafta!
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
SSilent |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
daca era discu imbibat in ulei patina in toate vitezele... ceva nu e in ordine aici... nu imi dau seama cum poate sa patineze numai in vitezele 2 si 3
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
simplu, cu a 2-a pleaca de pe loc, da repede a 2-a unde accelereaza putin si motorul devine foarte zgomotos si el are impresia ca patineaza.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
lopi |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 22 April 08 ![]() |
S-a rezolvat problema.
Cum s-a scris - era doar cablul de ambreiaj (spre norocul meu). Eu m-am obisnuit cu ambreiajul asa si nu mi-am dat seama cum trebuie sa fie normal. Pedala de ambreiaj cu cablul vechi era foarte dura si scartia mereu. Erau rupte niste fire la ambele capete ale cablului. Acum merge excelent, nu patineaza deloc. Pedala este foarte moala, nu mai scartie. La cutia de viteze - poate nu m-am exprimat corect - este mai spre sofer cutia. A fost mai dificil cand a trebuit montata pe masina. Totusi a fost facuta la mecanic, despre care stiu ca lucreaza bine, cred ca stie ce a facut acolo. @ Mr_Devil83 - pornesc cu a 1-a de pe loc si masina chiar patina. Asa am vazut eu lucrurile, ca ar patina doar a 2-a si a 3-a. Cunosc destul de bine masina. In fine, nu asta conteaza. Multumesc pentru raspunsuri ! |
--------------------
dacia
1410
1992
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Asta inseamna ca nu cunosti masina. Pedala de ambreaj la dacie este destul de moale, la fel si pedala franei. Daca se apasa greu inseamna ca ai probleme serioase acolo.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
hyena |
![]()
Post
#14
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
La mine pedala de ambreaj este destul de tare (fata de ce am vazut la alte masini) cat despre cea de frana e moale atat timp cat iti merge servofrana
ma bucur ca ai rezolvat si ca nu a fost cine stie ce |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
daca e prea tare chiar daca ai si cablul bun si reglat bine ma gandesc ca acel "soare" si'a pierdut din elasticitate(debraiaza brusc,cand pleci oricat de usor de pe loc la un mom cupleaza deodata?)
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
Hacker |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Bun, vin si eu cu o intrebare. Acum aproximativ 3 luni am schimbat chitul de ambreiaj datorita faptului ca la plecarea de pe loc tremura. Schimbat chit intradevar nu cu unu de origine Dacia. Faza e ca am acelasi tremurat si acum, si se agraveaza parca din ce in ce mai mult. Mai adaug si ca datorita tremuratului mi sa dus si planetara dreapta. Singurul lucru din chitul actual original dacia este rulmentul presiune.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 14:38 |