DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SOLENZA...probleme?

sebbarom
post 3 Jul 2003, 09:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 July 03
From: Tel.0745022163




Salut sunt nou si am deja 4000km cu Solenza mea.Probleme am ca de ...si vreau sa le discut.Toba mea uncepe usor usotr sa cedeze si sa huruie mau precis cica s-au spart niste site si cred ca la revizie o sa mi-o schimbe?A...Si cu rulmentul de presiune am probleme...VOU NU?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 3 Jul 2003, 10:37
Post #2


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Parca si la mine se aude un usor harait de toba sparta. Nu mi se pare ca e prea reusita.... Ramane de vazut. Tu ai intrebat la service si ti-au zis ca o vor schimba ? Cum ai vazut ca sunt site sparte ?
La mine, ca si la altii, parca se aude acest harait doar la anumite turatii, nu tot timpul.

Despre rulmentul de presiune... poti sa dai detalii ?

Eu am mai sesizat ieri ca daca stau la semafor, nici un picior pe pedale, apoi apas repede pedala de frana, atunci face un zgomot asemanator cu cel pe care il auzeam cand eram copil.... Mai precis, atunci cand joci fotbal cu o minge sparta. Cand dai cu piciorul se aude un fis... ca si cum s-ar fi spart vreun burduf pe acolo si iese aerul cand apas pedala. La voi e la fel ? Sau sunt eu maniac ? smile.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 3 Jul 2003, 10:44
Post #3


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




- Toba haraie si la mine, mai tot timpul. La relanti se aude un uruit infundat.
- Rulmentul de presiune se aude doar cind calci ambreiajul! Daca haraie ceva cind nu ai ambreiajul calcat, aia sunt rulmentii din cutie. Zice lumea ca e normal sa se auda asa....
- Daca fisaitul de la frina persista si (eventual) motorul merge neregulat, e clar ca s-a spart o membrana (ori de la servofrina ori de prin bord). Daca se aude scurt, doar cind calci frina, e ok!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 3 Jul 2003, 12:10
Post #4


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Sper sa fie cum zici tu, Marty, adica fasaitul ala de besica sparta sa fie normal , tinand cont ca nu se aude decat scurt.

Se pare ca sunt cam multe chestii care ma enerveaza.... Mai ales scaunele...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cli(S)ma
post 11 Feb 2005, 11:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 9 February 05




Nu va mai faceti probleme cu toba.... cred ca s-a mai discutat in alt topic...
A mea, pe la acelasi 1800 - 2000 face ca (si nu k) un HARLEY, never mind. Oricum acuma e in service cu urmatoarele: Toba (cica gaura aia acolo e "by default", Croncaneala (n-au bucse pe stoc, dar ma cheama ei cand aduc), Cutia de viteze - Agatza I, II, iar inapoi vrea numa de 8 ori din 10 (Cica e OK numa ca nu m-am obisnuit io cu ea ---n-oi fi avut timp in 17k), AC-ul face ca o drujba (cica sa trec la vara), Toate plasticele de pe ea durduie (cica sa fiu serios), Curenteaza cand opresc motoru si cobor din ea (asta chiar (si nu kiar) l-a enervat pe gagiu), scartaie (si nu scartzaie) in viraje dreapta (ca cica( si nu kcica) o sa vada dar nu o mai vazut), si in utlimul rand Conducta de inalta presiune plesnita (Asta fiind singura interventie ( si nu interventzie) pe care au facut-o baietii (si nu baietzii) ). Restul fiind NEFONDATE, sunt chemat (si nu kemat) azi sa o iau acasa si nu acas

Deci... stati (si nu statzi) linistiti (si nu linistitzi), sunt altii (si nu altzii) mai necajiti ( si nu necajitzi) ca (si nu k) voi laugh.gif


Editat de Gabi:
Data viitaore nu iti mai editez posturile cu limbaj mirc le sterg direct si iti ridic avertismentul


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 11 Feb 2005, 11:41
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Regulament intern: d) Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj tip "mirc" (daka, k, lol etc.) si nici a scrierii cu sh, tz, k etc. "
Daca tii seama de asta o ai viata linistita pe forum. Daca nu....

Zgomotul la 2000 rpm intra in cat. asa face toate (la mine face si la 4000). Cutia la fel (mai putin agatatul in aII-a). Aerul conditionat : vezi sa nu ai ceva in turbina. La plastice ce sa-ti faca ? E nevoie de munca patriotica din partea ta is citit pe forum pt solutii. Electricitatea statica chiar ca-i de ris. Nu mai umbla cu plastice pe tine sau schimba-ti husele. Nu stim ce-ti scirtie in viraj poate esti mai precis.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 11 Feb 2005, 11:42
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 529
Joined: 19 October 04




QUOTE(Marty @ 3 Jul 2003, 10:44)
- Toba haraie si la mine, mai tot timpul. La relanti se aude un uruit infundat.
- Rulmentul de presiune se aude doar cind calci ambreiajul! Daca haraie ceva cind nu ai ambreiajul calcat, aia sunt rulmentii din cutie. Zice lumea ca e normal sa se auda asa....
- Daca fisaitul de la frina persista si (eventual) motorul merge neregulat, e clar ca s-a spart o membrana (ori de la servofrina ori de prin bord). Daca se aude scurt, doar cind calci frina, e ok!
*



In privinta tobei,este normal la Dacie. Duce max 2 ani. La vara o sa o schimb, imi voi pune una din inox. Un cunoscut a schimbat-o, l-a costat 1 milion dar 8-10 ani nu mai are probleme. Una de la magazin costa 460 000 lei, normala, si te duce 2 ani, asa ca..., cu cea de inox e mult mai convenabil.In plus, zgomotul produs acum este mult diminuat, parca chiar se aude cristalin, ca un zumzet mai profund si infundat.
Pe frigul asta, haraie cam toate, este aproape normal. Ce vreti la -25 grade C, se ingroasa si mama uleiului de orice tip ar fi si in orice loc. Doar sa tineti masina in aprtament si invelita cu plapuma. Poate sa fie si mama garajului, daca nu este incalzit..., ce sa mai spun de cei care au masinile in fata blocului sub troienele de zapada.Ca dovada, eu am masina in garaj, afara -12 in garaj -8. Cand o pornesc
huruie un pic, nu am iesit cu ea pe polei si zapada, prefer sa o menajez si sunt pieton acum. Oricum cu masina rece nu este indicat sa ii dai talpa, macar pana se incalzeste binisor.
Cu a 3 a problema nu m-am confruntat, asa ca nu am idee.


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 11 Feb 2005, 11:43
Post #8


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




QUOTE(cli(S)ma @ 11 Feb 2005, 13:08)
Nu va mai faceti probleme cu toba.... cred ca s-a mai discutat in alt topic...
A mea, pe la acelasi 1800 - 2000 face k un HARLEY, never mind. Oricum acuma e in service cu urmatoarele: Toba (cica gaura aia acolo e "by default", Croncaneala (n-au bucse pe stoc, dar ma cheama ei cand aduc), Cutia de viteze - Agatza I, II, iar inapoi vrea numa de 8 ori din 10 (Cica e OK numa ca nu m-am obisnuit io cu ea ---n-oi fi avut timp in 17k), AC-ul face ca o drujba (cica sa trec la vara), Toate plasticele de pe ea durduie (cica sa fiu serios), Curenteaza cand opresc motoru si cobor din ea (asta kiar l-a enervat pe gagiu), scartzaie in viraje dreapta (kcica o sa vada dar nu o mai vazut), si in utlimul rand Conducta de inalta presiune plesnita (Asta fiind singura interventzie pe care au facut-o baietzii). Restul fiind NEFONDATE, ,sunt kemat azi sa o iau acas.

Deci... statzi linistitzi, sunt altzii mai necajitzi k voi  laugh.gif
*



Stimabile mai bine ai vedea in primul rand data la care a fost postat mesajul ( 3 iulie 2003) asa ca in primul rand esti un pic cam offtopic, ca sa nu spunem ca ai un limbaj de tip mirc pentru care ti-ai luat un avertisment


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 11 Feb 2005, 12:51
Post #9


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




1.Tare faza cu curentatul. A dreac masina, scapa curent. Nu e impamintata.biggrin.gif
2. Ce e aia conducta inalta presiune?


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 08:13
Forum Renault