Problema Carburator
![]() ![]() ![]() |
Problema Carburator
saddiq |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
'98
- CT-04-ZLZ
|
|||
anova |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 April 08 From: Iași ![]() |
uita-te sa vezi ce se intampla cu cablul cand tragi socul, daca functioneaza corect. e in partea dinspre habitaclu a carburatorului, sub filtrul de aer.
in mod normal, cand tragi socul, cablul se tensioneaza. la tine cred ca era socul tras cand a fost fixat cablul. asa ca: 1. impinge socul; 2. desfa filtrul de aer de pe carburator; 3. desfa surubul care fixeaza cablul pe carburator. (in momentul asta cablul ar trebui sa se detensionaze); 4. fixeaza cablul, fara sa actionezi socul, in pozitia in care este acum; 5. verifica functionarea socului (porneste motorul si actioneaza socul); 6. pune filtrul de aer la loc. |
--------------------
Dacia
Nova
GT 1998
|
|
cristigalos |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 16 October 08 ![]() |
si verifica si cablu de la accelaratie
|
--------------------
dacia
nova
gt 1999
|
|
gangara |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
n-are treaba cu cablul de soc. cel mai probabil carbul e dereglat ca naiba.
mai intai sa ne spui ce carb ai. dublu sau mono |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
saddiq |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 March 09 ![]() |
am carburator dublucorp....si faza e ca nu a umblat nimeni la carburator...doar a stat masina 2 luni nepornita
21 Mar 2009, 20:04: ce as putea sa-i fac?e o idee sa-l desfac si sa-l curat?si plus de asta cateodata scoate flacara pe la camera,iar cateodata da un fel de "rateu"...nu prea ma pricep la carburatoare mai ales la astea dublu corp care am inteles ca-s foarte greu de reglat,va multumesc pentru sfaturi This post has been edited by saddiq: 21 Mar 2009, 20:04 |
--------------------
Dacia
Nova GT
'98
- CT-04-ZLZ
|
|
G I M |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Daca zici ca iti da rateuri in carburator,asta este din cauza amestecului sarac (prea mult aer) .Normal ca iti merge prost cu socul tras pentru ca are prea mult aer (atunci cand tragi socul,admisia este obturata pentru ca motorul are nevoie de un amestec mai bogat la rece). Daca zici ca dintr-o data a inceput sa mearga prost verifica ca pe undeva trage aer fals ( furtun servo,furtunul mic care iese din spatele carburatorului si intra in capsula de dezinecare ,etc.) Daca a inceput "treptat" sa mearga prost , vezi ca in spatele carburatorului ,in talpa e un surub ; strange-l o tura si vezi cum se manifesta.
O simpla verificare o poti face astfel ,scoti furtunul din supapa de dezinecare si motorul ar trebui sa functioneze foarte prost dar nu trebuie sa se opreasca.Daca amestecul este sarac si scoti acel furtun motorul moare instantaneu,iar daca este reglat bogat,atunci cand scoti furtunul motorul trebuie sa se tureze.Sper ca m-am facut inteles. This post has been edited by Neagu Ionut: 21 Mar 2009, 22:42 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
gangara |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
in primul rand curatal in decarburol. dar nu uita sa scoti suruburile CO si progresiune. ala de progresiune iese usor insa cel CO iese f greu. il extragi cu o penseta f mica sau doua surubelnite mici.
spala-l, iar in materie de reglaje..poti sa-ti speli teama. e chiar f simplu de reglat. ceva mai greu decat la un carb mono, dar nu e nimic de speriat. pt asta folosesti siteul oltcit-uli. merge doar cu iexplorer. spor |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
saddiq |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 March 09 ![]() |
Va multumesc pentru posturi dar cum am mai spus nu prea ma pricep in carburatoare si mai sus ati mentionat o serie de termeni pe care nu-i stapanesc(surub de progresiune,CO,camera dezinecare...etc)exista vreo schema care sa-mi arate exact unde sunt si cum se numesc,vreo poza....multumesc inca odata pt timpul acordat,ma pregatesc sa desfac nenorocitul ala de carburator...
22 Mar 2009, 01:43: sau daca s-ar putea sa-mi dati un id de mess...chiar am nevoie de masina dar in stadiul asta e cam imposibil de sofat.... ![]() This post has been edited by saddiq: 22 Mar 2009, 01:43 |
--------------------
Dacia
Nova GT
'98
- CT-04-ZLZ
|
|
gangara |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@saddiq: nu cred ca pot sa dau link insa intra cum am mai spus pe site-ul oltcitului. merge doar cu IE , si gasesti la sectiunea Descriere->Circ aer benzina. ai totul explicat acolo pe intelesul tuturor. o iei cu usurelul si citesti absolut tot. nu te invata aici principii de functionare insa e mai mult decat suficient.
succes |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 18:10 |