DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cuzineti St 1400, Mod de folosire

ValiSukru
post 31 Mar 2009, 14:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 1 November 08




Inca o problema, am defacut un motor de 1400 si am gasit cauza din care batea (priviti poza) acum ma intreb daca nu duc Arborele cotit la alezat pot sa ii cumpar un set de cuzineti ST ? Si sa ii inlocuiesc cu cei vechi. Doar cuzineti de la un piston sunt dusi, restu se prezinta bine. Invatatima cum sa ii schimb , eu am idee dar nu am mai schimbat niciodata . (din auzite tongue.gif )


Attached thumbnail(s)
Cuzineti.jpg ( Size: 35.5k ) Number of downloads: 356


--------------------
Dacia 1300 1982 - B 15 JIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 31 Mar 2009, 17:18
Post #2


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ce-i folia aia pe langa cuzinet? pare a fi staniol smile.gif)
un mecanic care a pus asta nu a masurat bine....(se pun daca arborele nu se doreste a fi rectificat pana la urmatoarea cota si este inca in apropiere de cea a semicuzinetilor)
cota ST e pt grosime mare a manetonului, cota R1 e pt grosime mai mica si R2 pt si mai mica
deci, ST se pune cand arborele nu e uzat. Daca e uzat si pui ST o sa bata. la alexare banuiesc ca il subtiaza, eventual pana la cota R1.
depinzand de uzura, se mai poate face improvizatia sa pui o tabla de la cutiile cu suc intre cuzinet si semiinelul(sau cum s-o numi...partea de jos) a bielei...
trebuie masurat cu micrometru arborele si vazut ce cota e, la ce cota se poate aduce

cuzinetul se scoate fortat din locul unde sta si se baga pana face clantz(se prinde el acolo).


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 31 Mar 2009, 17:23
Post #3


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




asta avea si motorul care l-am cumparat si urcat pe masina smile.gif acum are vibrochenul de la motorul original smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 31 Mar 2009, 17:54
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




asta fiind ce? stanilul? se pune sa mai apropie cuzinetul de arbore(vilbrochen, nu vibrochen) daca e uzat
sau te referi la altceva?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 1 Apr 2009, 06:39
Post #5


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Eu te sfatuiesc sa lasi prostiile si sa faci treaba pana la capat, sa duci vibrochenul la rectificat la cota corespunzatoare nivelului de uzura, sa iei cuzineti corespunzatori cotei, de preferat Kolbenschmidt si gata. Daca e nevoie poate ii arunci si un rand de segmenti Mahle, Goetze sau Dana (Perfect circle) si atunci chiar ca ai facut treaba buna.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 13:31
Forum Renault