Turatie variabila, imi variaza foarte mult turatia - intre 800 si 1400
![]() ![]() ![]() |
Turatie variabila, imi variaza foarte mult turatia - intre 800 si 1400
tixti |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|||
nelu_1985 |
![]()
Post
#2
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
bobina....de inductie
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
tixti |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
sigur bobina? Adica o schimb cu totul? Stiu ca o bobina e buna sau nu. Daca era bulita nu mergea deloc masina. Zic si eu. O sa o schimb, altceva ce sa fac? Altceva poate fi?
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
hordeagabriel |
![]()
Post
#4
|
![]() membru Group: Members Posts: 154 Joined: 16 April 08 From: Deva ![]() |
Pai ia o bobina imprumut de la cineva si probeaza...Daca merge bine cu alta e clar.
Eu te sfatuiesc sa verifici si furtunul de servo...poate trage aer pe undeva... |
--------------------
Dacia
1310
1995 berlina
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
eu cred ca e delcoul..asa am patit si eu si era dereglat ceva in el pe la sateliti arcurile care sunt acolo....incearca cu un alt delcou de pe alta masina...
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
si mie imi facea asemanator cind aveam furtunu de la servo crapat si garn uzata
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
tixti |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
asta cu Delcoul am probat-o si nu e. Cu bobina o sa incerc poate chiar maine. Dar cum nu ma pricep, mai bine intreb: despre ce servo e vorba??? Ca Dacia mea are numai servo frana, in rest e cheala
![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
de srvofrina e vorba, din galerie trage aer printr-un furtun cu o supapa unisens la capat ,aceasta intra in corpul servo printr-o garnitura inelara de cauciuc
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Alexio |
![]()
Post
#9
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Eu zic ca bobina nu e caci daca ar fi ar taia curentul pe toate 4 bujiile si ar intrerupe motoru nicidecum sa ii faca ce ai tu. Servofrana eu zic ca nu e caci am intrebat si eu un mecanic despre treaba cu servo si a inceput sa rada. Vezi garnitura din carburator sa nu traga aer sau de la vibratii sa traga sa nu traga sau nu e strans bine. Din ce zici tu ar fi problema si cu alimentarea din carburator ori clapeta de soc.
Sau... poate capacele de la ventilele cauciucurilor nu or fi stranse si scapi aer pe acolo ![]() P.S.: eu votez pentru carburator. daca cumva scade dur ca si cum s-ar opri si brusc creste ca si cum ai baga benzina cu forta ar fi si pompa desi... greu de crezut... This post has been edited by Alexio: 8 Apr 2009, 19:40 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
ar putea fi si pompa de benzina ai putea sa-i schimbi membrana e 5 ron una...si dureaza 15 min si daca nu e...e buna schimbata
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
G I M |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Baieti el zice ca are aceleasi probleme si pe benzian si pe gaz...deci alimentarea cu benzina o scoatem din problema . Eu zic ca ai probleme la carburator... aer fals ,joc clapeta acceleratie...
This post has been edited by Neagu Ionut: 8 Apr 2009, 21:56 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Alexio |
![]()
Post
#12
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Corect exact ce am sustinut si eu dar oricum nu servo-frana si bobina de inductie. "Parerea mea"
Ca o gluma poti rezolva problema altfel: iei una bucata dacie buna si incepi sa pui cate o piesa de la tine pe ea cand incepe sa faca dacia aia ca a ta ai gasit problema. AMIN This post has been edited by Alexio: 8 Apr 2009, 23:09 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Stranguleaza furtunul servo, daca problema dispare, ai aer fals pe la servo, cel mai probabil pe la "simering" sau, daca la frinare apesi mai greu pedala, si membrana principala. Poate fi si furtunul putin crapat sau neetans pe stuturi, sau supapa unisens (aia alba de pe servo) cu capac slabit.
Sau, cum s-a mai spus, la axul clapetei sau ceva la aprindere. Tu ai furtunul cu duza plasat in galerie sau in flansa calda? Daca e in galerie, verifica si furtunul ala, in zona galeriei, de regula se "coace" si crapa acolo, tragind aer fals. Sau amplasarea duzei, daca aia joaca in furtun, iarasi poate apare aer fals. Si-ti mai zic una: cumva motorul tau e mai uzat? Daca da, foarte posibil colmatare cu "muci" a lui. This post has been edited by diaconuliviu: 9 Apr 2009, 07:19 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tixti |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
buba a inceput cand am schimbat carburatorul. Adica nu l-am schimbat, doar l-am dat jos, l-am curatat ca lumea, l-am spalat bine, i-am inlocuit filtrul de benzina, garnitura de etanseizare, etc. Adica l-am facut ca nou. Am inlocuit apoi filtrul de aer, furtunul cu duza de la galerie, cu tot cu duza, furtunele care merg la filtrul de aer. Dupa toata operatia asta, turatia joca cum v-am povestit. Am banuit furtunul cu duza, asa ca am mai cumparat un furtun, alta duza, dar nicio schimbare. Si eu banuiesc ca e tot pe acolo, poate fi aer fals? Sa incerc sa mai strang tuburile alea de aer.
O intrebare: pe gaz are vreo influenta reglajul jiglorului de aer de pe carburator?? |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu, gazul e pe traseu separat.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:50 |