Probleme claxon
![]() ![]() ![]() |
Probleme claxon
mircea2006x |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|||
alin12 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
este pus firul de plus de la claxon la masa, de aia se incinge. Ai grija sa nu ia foc.
|
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai degraba ai legatura dintre fir si papuc (sertizarea) slabita, oxidata, sau cu firele subtiate sau papucul "larg". Taie papucul, dezizoleaza firul putin si pune-l pe claxon; daca functioneaza, refaci sertizarea (pui papuc nou sau cauti un fir cu papuc care e sertizat bine, pastrezi 10 cm din firul ala cu papuc si legi firele intre ele; izolezi si gata treaba)
Sau, mai poate fi si masa slaba dar mai greu de crezut. This post has been edited by diaconuliviu: 15 Apr 2009, 10:04 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mircea2006x |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Am scurtat putin firul de plus al masinii care vine la claxon, am schimbat papucul cu unul nou (care nu e larg deloc) am curatat bine si masa si tot la fel face , se aude un ticait ca si cum ar fi prost alimentat(si firul de plus tot se incalzeste).Firul de plus al masinii pe care l-am scurtat e format din 2 fire defapt care se unesc in papuc si apoi intra in claxon.Cand am taiat firul am observat ca din cauza caldurii s-au lipit intre ele si chiar fac contact.Ma gandesc ca cele 2 fire sunt plusuri dar zic ca nu e ok sa se atinga.Am incercat sa vad unde duc aceste fire sa le schimb,dar se unesc intr-un cordon cu mai multe fire care merg in bordul masinii si nu stiu unde duc exact(teoretic as zice ca la butonul de claxon ).Ma gandesc ca poate problema e la celalalt capat al firului ......mai exista vreo siguranta care ar putea fi arsa ?Astept sfaturi , multumesc
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
gti98 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Desi nu stiu exact cum e instalatia la model '95, dar la modelele mai vechi existau doua claxoane. Dupa cum se manifesta, ai scurtcircuit spre masa la capatul spre celalalt claxon (din cele 2 fire care se unesc in papucul tau, unul vine de la buton iar celalalt pleaca spre celalalt claxon) solutia cea mai simpla e sa desfaci cele 2 fire iar si sa vezi cu care din ele suna claxonul. Pe celalalt il izolezi pentru siguranta si alimentezi claxonul numai prin cel "activ". Daca ai elan, cauta si celalalt claxon, sau papucul lui, probabil pe sub cealalta aripa.
Spor! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
toate claxoanele au aceeasi instalatie electrica (+ buton claxon) la tie peoblema este la claxon , el are undeva un reglaj si trebuie reglat in asa fel incit sa functioneze, reglajul fiind pe undeva pe linga intrarea de alimentare
principiul de functionare ar fi cam asa la aparitia curentului bobina claxonului atrage miezul de fier care este legat mecanic de membrana si o atrage in jos desfacind contactul , contactul fiind desfacut se intrerupe circuitul electric si bobina nu mai e atrasa elasticitatea membranei ridicind in sus miezul si facind din nou contacul , bobina se alimentaza din nou si atrage miezul , membrana si intrerupind circuitul , apoi membrana revine in repaos dupa care ciclul se reia atita timp cit este apasat butonul de claxon Attached thumbnail(s) claxon.JPG ( Size: 22.89k ) Number of downloads: 729 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Omul spune ca acel claxon merge pe alta masina, doar pe a lui face urit.
Mircea, dar acel claxon ai incercat sa-l alimentezi cu un fir direct din baterie in acea pozitie? Daca asa functioneaza, instalatia (bloc lumini/fire) defecta, daca nu, apoi chiar claxonul sau masa. Incearca sa il pui la masa prin atingere de bloc sau de alternator. This post has been edited by diaconuliviu: 17 Apr 2009, 07:03 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ok greseala mea nu am vazut ca a fost pus pe alta masina 2 cauze posibile cum zicea si Liviu mai sus ori masa nu e buna pri contactil de la blocul de lumini este murdar sau defect , nu are nici o siguranta , el se alimenteaza din blocul de lumini , daca vrei sa il desfaci ai niste explicatii aici
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Multumesc pt sfaturi si in special multumesc gti98 , asa am facut am eliminat unul din firele de plus care intrau in claxon si acum merge , e ok.Celalalt fir de plus care se pare ca face masa l-am izolat .Am incercat sa vad unde duce ( spre un al 2 - lea claxon sau macar papucul lui) dar nu am reusit , e un amalgam de fire .Unde ar fi normal la dacii al 2 lea claxon ?As vrea sa izolez bine firul asta sa nu am surprize pe viitor.
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:49 |