FRIGE SI NU STIU DE CE PLS HELP!!!
![]() ![]() ![]() |
FRIGE SI NU STIU DE CE PLS HELP!!!
vlad3 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 16 June 03 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
catalin |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 6 July 02 From: Bucuresti ![]() |
daca ai clima sau gmv de la clima ai 2 trepte de viteza. La mine se manifesta ca la tine si nu mai mergea prima treapta (rezolvarea fiind inlocuirea gmv-ului, evident cu injuraturile de rigoare ale elctricianului fiindca motorul frigea :? ....)
Daca ai clima mai poti face un test: - pornesti a/c si vezi daca merge gmv in mod normal tb sa porneaca intai gmv in treapta 1 apoi sa cupleze compresorul la mine: pornea compresorul iar gmv din cand in cand pe treapta 2 reprize scurte |
-------------------- |
|
vlad3 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 16 June 03 ![]() |
NU am CLIMA , am o Rapsodie, dar banuiesc ca gmv ESTE CA ALA DE LA clima , MAI solid (MASIV) ASA CA CE-I DE FACUT , CUM E CU TREPTELE ASTEA CA EU NICI N-AM STIUT?
|
-------------------- |
|
Sergiu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE NU am CLIMA , am o Rapsodie, dar banuiesc ca gmv ESTE CA ALA DE LA clima , MAI solid (MASIV) ASA CA CE-I DE FACUT , CUM E CU TREPTELE ASTEA CA EU NICI N-AM STIUT? Uite care e treaba - poti sa faci ceva pe cele doua viteze (dc. ai Rapsodie). Din cate mi-au zis mie in service, la astea se cupleaza doar treapta a II-a. Si eu aveam probleme la GMV la treapta I si au vrut sa ia de pe o Rapsodie o rezistenta care se arsese la mine. Era arsa si la aia, ca ii legasera invers ceva fire din fabrica (lui nu-i mergea GMV deloc! era alimentata rezistenta in locul ventilatorului!). La Clima, cand pornesti AC ventilatorul merge pe turatia mica, pentru ca sa nu raceasca exagerat lichidul de racire. Treapta a II-a se activeaza doar daca temperatura motorului e mai mare de 102 grade (parca). Daca porneste totusi ventilatorul mai tarziu la tine, pot fi doua cauze: indicatorul de temperatura indica prea mult sau calculatorul citeste prea putin. Ar fi interesant daca ai putea merge in service sa faca un test pe calculator, ai vedea ca ventilatorul porneste la exact 99 grade. Solutii - le dau ordinea in care trebuie abordata problema: - curatarea contactului senzorului de temperatura (poate sa ajute) - curatarea conectorului de la calc. de injectie (putin probabil sa ajute) - verificarea fixarii senzorului de temperatura (improbabil sa ajute) - schimbarea senzorului de temperatura (alta varianta nu vad. decat...) - dai foc la masina - cand se stinge, si se si raceste cenusa, macar stii ca nu mai are ce sa se incalzeasca. Vezi ca daca inainte nu se incalzea asa de tare, poate ai si alta problema, legata de aerisire/obturare radiator/cant. insuficienta de lichid/buson vas nestrans. Bafta! |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 22:44 |