DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ajutor ca nu stiu unde sa iin mai umblu

micri
post 30 Apr 2009, 09:36
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




salut
de cateva zile masina imi face probleme. am pus un carburator nou ieri , crezand ca este de acolo dar se pare ca nu este.
porneste frumos dar cand o accelerez mai iute moare mototrul. aseara am accelerat de cateva ori si a murit motorul. culbutorii au fost reglati aseara dupa medota cilindru in compresie, A 0.2 si E 0.25.
cand sta la relanti are caderi bruste de turatie, circa 50 -100 rotatii.
sincer nu stiu ce ar pute sa fie.
schimbat acum o saptamana : bobina, fise, bujii.
acum o luna schimbat delco.

va rog spuneti-mi unde ar putea fi pb pentru a verifica


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 30 Apr 2009, 09:38
Post #2


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




nus bune valorile de la culbutori... cele pe care le-ai pus tu sunt pentru dacie pe injectie ... alea clasice pe carburatie au A 0.15 cu E 0.20...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Apr 2009, 09:40
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




sa fim seriosi, e acelasi motor, si cu valorile mai mari cum zice el nu poate sa mearga decat mai bine.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 30 Apr 2009, 09:44
Post #4


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




eu am facut o observatie... daca nu vrea sa o ia in calcul, foarte bine, trece cu vedere peste postul respectiv si cu asta basta.... dar poate sa incerce sa ii regleze corect si mai vb dupa.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 30 Apr 2009, 09:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Ma...caderi de turatie poti avea din cauza ca trage aer fals pe undeva, joc la delcou, platina varza, condensator praf...


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 30 Apr 2009, 10:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




ttot ce ai enumerat sunt noi.
condesator si platina doduco
delco de EP
capac delco si lulea tot doduco

ar mai fi o pb de care nu v-am spus.
cand calc frana scade turatia - am servofrana pe masina
care ar fi cauza?


dar dc cand accelerez da sa moara motorul si daca accelerez de mai multe ori moare motorul de tot

This post has been edited by micri: 30 Apr 2009, 10:01


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 30 Apr 2009, 10:14
Post #7


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




QUOTE(micri @ 30 Apr 2009, 11:00)
ttot ce ai enumerat sunt noi.
condesator si platina doduco
delco de EP
capac delco si lulea tot doduco

ar mai fi o pb de care nu v-am spus.
cand calc frana scade turatia - am servofrana pe masina
care ar fi cauza?

dar dc cand accelerez da sa moara motorul si daca accelerez de mai multe ori moare motorul de tot
*



ce misto nu puteai sa zici si asta de la bun inceput??? e clara treaba iti trage aer fals


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 30 Apr 2009, 11:33
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




QUOTE(micri @ 30 Apr 2009, 10:00)
ttot ce ai enumerat sunt noi.
condesator si platina doduco
delco de EP
capac delco si lulea tot doduco

ar mai fi o pb de care nu v-am spus.
cand calc frana scade turatia - am servofrana pe masina
care ar fi cauza?
dar dc cand accelerez da sa moara motorul si daca accelerez de mai multe ori moare motorul de tot
*


problema ca a ta am avut si eu cand calcam frana, chiar cateodata se oprea si motoru ,vezi ca la servo frana ai o supapa alba ,eu am schimbat-o pe aia si numai am treaba de atunci ,e vreo 5 lei una sa nu uiti sa ei si garnitura


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 30 Apr 2009, 12:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




okai,daca e doar servo...dar un coleg(crisoo07 parca era) patea din cauza bujiilor...care,culmea ca erau noi:)
Oricum daca scade de la servo mai mult de 1 liniuta e clar ca acolo e buba deja.
SPOR!


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 30 Apr 2009, 13:17
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




merci pentru sfaturi.
supapa este noua dar nu si garnitura aceea.
nu am gasit de cumparat



--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 1 May 2009, 00:07
Post #11


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




stai linistit ca servo n-are nimic;problema ta e ca nu ai amestecul bine reglat si nici distanta la platina.verifica sa nu ai joc in axul la delco si masoara distanta la platina pe fiecare cama in parte.apoi refaci avansul.Combinatia platina-avans-amestec e foarte pretentiasa,mai ales daca nu stii ordinea

ROG pe cine nu e sigur de ce posteaza sa nu mai posteze;acuma schimba omu jumate de masina pentru o variatie de turatie si un amestec incorect.Macar daca ii spuneati bietului om sa stranguleze furtunul de la servo intai si sa vada apoi cum se manifesta nu mai ziceam nimic wink.gif .Fara suparare!!!

P.S. daca ai luat carburator turcesc sau "frantuzesc" mai bine il pui pe cel vechi inapoi;spalat si suflat bine si reglat merge GARANTAT mai bine decat un turcism nou.

Mult succes!


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 1 May 2009, 07:31
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Hai ca mai bag si eu un post poate poate il ajut pe om.

Daca scade turatia atunci cand apesi frana e clar ca iti trage aer fals pe la servofrana. Schimbarea supapei alea de plastic alb mie mi se pare o foarte mare carpeala pentru ca si daca nu ar fi acolo supapa aia nu ar trebui sa traga aer pe la servofrana. Ia vezi tu daca auzi un fasait pe langa pompa daca este frana apasata.

Iar la faza aia cu motorul care da sa moara cand accelerezi...pai e comuna la toate daciile. La daciile reglate de mecanicii lu' peste si unii dintre astia care o tot tin cu avansul lui peste incorect. De acord, intr-o oarecare masura influenteaza si asta. Da ma oameni, daca accelerezi brusc si masina da sa moara nu vi se pare logic ca motorul trage dintr-o data prea mult aer?

Hai sa va dau un indiciu: La relanti motorul se alimenteaza prin orificiul pe care il obtureaza surubul de amestec, pe masura ce accelerezi trebuie sa primeasca hrana prin gaurile alea de progresiune si prin centrator. Daca accelerezi brusc mai scuipa si pompa de spritz benzina suplimentara.

Ganditi-va care e problema.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 1 May 2009, 18:35
Post #13


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




roata de rezerva desumflata? unsure.gif

si on: de faza cu supapa nu as fi asa sigur, aceleasi simptome le prezenta Dacia pe care am lucrat, ralanti neregulat, facea figuri la franare etc. si dupa ce am schimbat supapa aia mergea rotund si bine smile.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 1 May 2009, 20:37
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




mestere SSilent ia explica-mi mie, si fara supapa aia de unde poate sa traga aer fals?

Apropo supapa aia actioneaza doar cand sufla motorul in servofrana...din cate imi amintesc eu servofrana e conectata pe galeria de admisie de unde trage...


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 2 May 2009, 12:44
Post #15


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




pei si daca spui ca schimbarea supapei nu are nici un efect, atunci explica-mi si mie cum de s-au remediat problemele dupa schimbare? asa s-a reparat ea singura? a naibi masina

a si by the way, motoru' nu sufla in servofrana, ca n-are nevoie de respiratie artificiala, el face vacum wink.gif

This post has been edited by SSilent: 2 May 2009, 12:50


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 2 May 2009, 13:45
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Eu zic sa urmezi pasii:
-Verificat platina(aspectul, distanta, dar si piciorul care poate avea joc in nit), capacul la delco;
-Verificat nivelul in carburator, cuiul si tot ce tine de nivel;
-Verificat spritul(jiglerul cu cioc), care trebuie sa dea benzina drept, nu imprastiat. Daca acesta nu merge corespunzator se demonteaza si se curata cu o lita otelita, iar jiglerul care il tine se verifica daca are bila in stare buna si etanseaza.
-verificat furtunul cu duza, atat integritatea lui, cat si daca mai are acea duza, sau e orificiul din carburator infundat.(fara furtun sau cu duza scoasa trebuie sa se opreasca motorul).
-Se regleaza avansul dupa fanta de la volanta, nu dupa ureche(e explicat cum in mai multe locuri pe forum).
-Dupa toate aceste verificari/reglaje se porneste motorul, se incalzeste pana declanseaza termostatul, apoi se regleaza amestecul la ralanti, care trebuie sa fie in jurul valorii de 800r/m.

Daca tot nu merge in parametri recomand schimbarea condensatorului de la delco(se intampla sa nu mearga de nou).
Daca tot nu merge se verifica etansarea carburatorului cu galeria, se obtureaza de proba furtunul de la servo si se verifica pompa de benzina.
Sper ca m-am facut inteles si ca am fost de folos. Altceva nu imi mai aduc aminte acum, dar nu cred ca ar mai fi ceva.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 2 May 2009, 15:05
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




poate tragea aer fals pe la garnitura ei ?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:50
Forum Renault