Problemă frana de mana, o problema enervanta
![]() ![]() ![]() |
Problemă frana de mana, o problema enervanta
br17rfg |
![]()
Post
#1
|
||
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cablul e nou?
vezi ca cablu de berlina nu e la fel ca ala de break;) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
br17rfg |
![]()
Post
#3
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Puntea de break e cu autoreglare a distantei dintre sabot si tambur. Care e in strinsa legatura cu reglarea cablului de frina de mina. Ideea e ca mai intii se regleaza cablul de frina de mina cu autoreglajul resetat, dupa care se regleaza si autoreglajul (manual, caci el de unul singur nu o va face). Vezi daca cumva ai autoreglajul prea atacat pe roata aia sau, de ce nu, poate ai oerece gripaje pe la pirghii.
This post has been edited by diaconuliviu: 7 May 2009, 11:38 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
br17rfg |
![]()
Post
#5
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
cum adica cu autoreglajul resetat????Autoreglajul nu e atacat pe roata aia
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Atunci, daca autoreglajul e chiar resetat (adica se apasa acel clichet cu arc incit pirghia autoreglajului sa revina pe pozitia de repaus) se presupune ca acel cablu final (in V) trage diferit de pirghii. Ca atare, vezi daca el poate culisa pe acea piesa tot "in V" de la legatura cu cablul central. Sau, cum am zis, poate pirghia de la roata cealalta blocata.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
br17rfg |
![]()
Post
#7
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 7 May 2009, 17:02) Atunci, daca autoreglajul e chiar resetat (adica se apasa acel clichet cu arc incit pirghia autoreglajului sa revina pe pozitia de repaus) se presupune ca acel cablu final (in V) trage diferit de pirghii. Ca atare, vezi daca el poate culisa pe acea piesa tot "in V" de la legatura cu cablul central. Sau, cum am zis, poate pirghia de la roata cealalta blocata. Multumesc de info diaconuliviu |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:49 |