DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacie injectata cu probleme, pe partea de racire

zanga
post 13 May 2009, 08:58
Post #1


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




salut am facut acest topic pentru un amic,ce nu le are cu netul, cu o dacie pe injectie din anul 2000 care are probleme.
In octombrie-noiembrie anul trecut a avut probleme cu racirea motorului si a ajuns la schimbat de garnitura de chiuloasa(impuscata in doua puncte langa cilindrul 4). Dupa schimbare nu a mai avut probleme o perioada de timp. Dar la un moment dat a inceput sa ii dispara antigel din vasul de expansiune. Problema era un colier si un furtum(cel de jos de la radiator ce duce spre pompa de apa), identificata dupa urmele de pe furtum. Cum nu a avut timp de stat prin service omul a mers asa o perioada dupa care a mers si schimbat furtum si colier, facut aerisire, totul in speranta ca scapa de probleme. La doar o saptamana dupa remediere a observat ca iarasi incet incet ii dispare antigelul din vas si apar incet mici bule. Dar si aici era cu smecherie, bulele apareaua doar la mers in regim de relanti, dar era accelerat motorul nu scotea nimic. S-a pus omul din nou pe schimbat garnitura de chiuloasa... in momentul in care a dat jos chiuloasa a observat doua mici taieturi pe inelul metalic de pe garnitura din dreptul pistonului 4 (probabil obtinute de la vechiul mecanic care probabil a asezat chiuloasa pe margine sau cine stie :| ). Crezand ca aia e problema, a schimbat garnitura cu una noua Fermit, a verificat si planeitatea chiuloasei si era buna. La doar 500 de km de la ultima schimbare a patit ca intr-o dimineata sa nu mai aibe deloc antigel in vas. Deci problema nu era rezolvata. Cei din service, pe unde a fost, nu stiu ce are masina.
Daca aveti o idee cam ce sa mai verifice ar fi binevenita.


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 13 May 2009, 12:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai o idee ar fi verificatul chiulasei ca sigur e stramba, rectificatul ei,schimbarea tuturor colierelor care sunt praf si furtunele.

Da 1 milion dar stie ca nu mai are probleme apoi. Si o curatare a instalatiei de racire cu ceva detergent care nu face spuma si apa distilata din belsug ar fi superb. Sau in lipsa cu otet.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 13 May 2009, 13:13
Post #3


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




pai chiuloasa a fost verificata si nu e stramba. cand a fost desfacut motorul s-a asteptat sa se raceasca motorul calumea, strangea a fost facuta ca la carte de fiecare, cu restrangere dupa 500 de km de la schimbarea garniturii.


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 14 May 2009, 17:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




caloriferul este in stare buna?
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 14 May 2009, 17:45
Post #5


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Subscriu ceea ce zice colegul forumist mai sus (orasean de-al meu ... rolleyes.gif ) ,si completez mai departe ...
Daca ai caloriferul fisurat chiar si cu caldura inchisa, tot o sa piarda lichid de racire, si daca nu ma insel tu avand bord CN , nu prea vezi daca iti pierde lichid, carcasa fiind preavazuta cu un tub colector care iese afara din habitaclu .

Il gasesti in dreptul pedalei de acceleratie ( acel tub la ma refer ) si observa daca ii umed sau nu, poti sa il scoti si sa il lasi pe presul din dreapta si tu sa iti faci treaba cu masina si daca o sa se umezeasca presul , ai gasit problema !

Numai bine !

This post has been edited by Minel: 14 May 2009, 17:45


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 15 May 2009, 18:44
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




salutare, pentru a nu deschide alt topic si fiindca aici se vorbeste despre racire am o intrebare. De ce furtunul gros de sus de la radiator e doar caldut cand apa se ridica la a 2-a linie,si chiar peste(din cate stiu trebuie sa stea la mijloc acul) deci inseamna ca apa fierbinte nu circula, daca se incalzeste apa bine nu ar trebui sa circule apa prin radiator si deci acel furtun sa friga si el tot atat de tare pentru ca circula apa?? iar iarna sta mai jos de jumate, vara mult mai sus, de ce??? mentionez ca am GPL si radiatorul cel mai mare, mie m-i se pare ca se cam incalzeste.

Ce termostat mai bun imi recomandati?? L-am schimbat in toamna si se pare ca iar ramane blocat sad.gif nementinand un echilibru al temperaturii, ba sta mai jos de jumate iarna cand e frig afara si oricat as merge, ba sus vara, ce imi recomandati?

This post has been edited by panter1: 15 May 2009, 18:54


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 22:54
Forum Renault