Alarma Astra A10
![]() ![]() ![]() |
Alarma Astra A10
gamezcdr |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 June 04 ![]() |
|
||
--------------------
Reanault
Kadjar
1.2 TCE
|
|||
membru_DC |
![]()
Post
#2
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
este vorba despre aceeasi alarma care se monteaza pe autovehiculele DACIA in uzina, dar totodata acestea se pot achizitiona si de la concesionarii Dacia din Romania
Cutia contine un manual cu procedura de montare pe un Logan/Sandero foarte clara in sensul ca daca ai putin curaj o montezi in 30 min. in fata blocului. cod referinta DACIA: 6001998258 producator: ScyTek Electronics, CA (USA) [attachmentid=1627599500] [attachmentid=1627599501] [attachmentid=1627599502] Manual: http://www.scytek.net/manuals/astra/a10.pdf ( 1 ) - senzor de soc ( 2 ) & ( 3 ) - semnale pentru inchiderea centralizata (daca masina este cu inchidere centralizata) ( 4 ) - intrerupator tip tasta care este folosit pentru a reseta alarma daca o ia razna ( a nu se monta la vedere) ( 5 ) - led care indica starea alarmei (e bine de plasat la vedere - descurajeaza hotul) ( 6 ) - mufa 8 PINI PIN 1: este o iesire care intrerupe pornirea masinii cand alarma este activa (pentru a se evita diferite probleme legate de pornirea masinii in viitor, e de preferat a nu se leaga) PIN 2: semnal de (-) care se leaga la intrerupatorul capota motor (cel din cutie) si intrerupatorul capota portbagaj (de la lampa din portbagaj) - daca alarma este activa si firul este pus la masa, alarma incepe sa "urle" PIN 3 : activeaza lumina din habitaclu (plafoniera) PIN 4 : semnal de (-) de la claxonul masinii (sau de la masa) PIN 5 : semnal de (-) pentru actuator portbagaj PIN 6 : semnal de (+) pentru sirena (goarna) PIN 7 : semnal de (-) care se leaga la intrerupatoarele de la usile vehiculului PIN 8 : semnal de (+) care se leaga la intrerupatoarele de la usile vehiculului (doar la FORD) ( 7 ) - mufa 4 PINI PIN 1 : semnal de (+) la releul/butonul de avarie al masinii PIN 2 : semnal de (+) permanent de la baterie PIN 3 : semnal de (+) pe contact (APC) PIN 4 : semnal de (-) se leaga la masa PS: unele alarme A10 nu au in cablaj PIN-ul 3, PIN-ul 4 si PIN-ul 8 de la mufa "8 PINI" This post has been edited by membru_DC: 6 Mar 2010, 12:25 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#3
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
am uitat sa mentionez ca in cutia alarmei se mai gasesc doua legaturi in Y dintre care una este cu diode (pentru legarea la firele din instalatia de semnalizare a masinii - de obicei se trag fire de la semnalizatoarele din aripile laterale) pentru legarea la "mufa 4 PINI" PIN-ul 1
[attachmentid=1627602237] ( 7 ) - mufa 4 PINI PIN 1 : semnal de (+) la releul/butonul de avarie al masinii / ! \ firul negru care iese din unitatea centrala nu este masa (-) ci antena This post has been edited by membru_DC: 14 Mar 2010, 08:53 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#4
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(gamezcdr @ 16 May 2009, 15:16) Vad ca exista destule persoane care au aceasta alarma intrebarea este daca sunteti multumiti de ea ? singurul punct slab este acela ca se aude incet de tot alarma, bine, asta e de la goarna si se poate schimba... in rest alarma functioneaza perfect ![]() This post has been edited by membru_DC: 24 May 2010, 23:12 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:31 |