Motorul se supraincalzeste, fierbe
![]() ![]() ![]() |
Motorul se supraincalzeste, fierbe
iglu |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 10 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / 1.8 16V
|
|||
neamtzu25 |
![]()
Post
#2
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
verifica intstalatia.circuitul ,poatesa infundat cu ceva si de asta nu mai ai circulatie ,pompa de apa.....iale pe arnd pe toate,poaet ai cureaua slabita si nu prinde bine fulia de la pompa ..verifica
|
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
jews |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
aeriseste circuitul ca poate a prins aer pe undeva. Verifica imbinarile sa nu intre aer si implicit sa pierzi lichid.
|
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Sa nu fie inchisa clapeta de la filtrul de aer... Oricum, cel mai probabil e infundat circuitul pe undeva.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
al1n |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
vezi termostatu cum e, mie anu trecut in vara mia fiert din cauza ca sa blocat si am schimbat garnitura de chiulasa.
acum am vazut ca nu ai termostat, scuze. This post has been edited by al1n: 18 May 2009, 20:16 |
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
a zis ca nu are termostat.incearca cu o aerisire(la indemana sa ai niste coliere in caz de trebuie).Poate scapi asa.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
1l/1000km nu e asa mult.am intalnit consum de 1l/100km.
radiatoru e curat interior/exterior? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
iglu |
![]() ![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 10 May 08 ![]() |
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Este aerisita, nu pierd lichid. Cel mai probabil este infundata pe undeva sau pompa de apa nu circula lichidul cum trebuie. Doar ca nu prea am idee cum as putea sa-mi dau seama pe unde ar fi infundat circuitul. Legat de radiator, a fost schimbat acum vreo 3 ani si foarte multi km nu a mai facut de atunci. Totdeauna a avut antigel + apa distilata in instalatie, niciodata apa de la robinet. This post has been edited by iglu: 18 May 2009, 20:36 |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / 1.8 16V
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ca sa verifici pompa, accelerezi in gol, si trebuie sa se umfle putin furtunele subtiri. De la antige, s-a depus multa sare (oxid de aluminiu sau gel) in gaurile de trecere a apei prin chiulasa, mai ales ca nu e desfacuta niciodata. Mai e din amestec sarac la combustie, radiator, termostet, sau chiar toate cate putin, si aia e.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kog |
![]()
Post
#10
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
la mine se incalzea mai tare (asa a zis mecanicul) din cauza reglajului prost al tachetilor, si a depunerilor mari de calamina de care inca nu am scapat
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ala nu-i mecanic, daca a zis ca poate el regla tachetii. Ia intreaba-l, stie ce-s aia? Dar culbutori? S-ar putea sa stea mai rece, cu jocuri mari. Calamina, da. Daca devine incandescenta, aprinde gazul haotic.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kog |
![]()
Post
#12
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
ala e singurul mecanic adevarat pe care il cunosc. Mi-a reglat motorul perfect, nu se mai incalzeste chiar asa tare si trage mult mai bine ca inainte. Tre sa ii dau forja sa scap de calamina aia. Dar mecanicul e de nota 10+. Omul ala mi-a reglat aprinderea la stroboscop, s-a jucat si cu un dwellmetru.Se poate sa nu fi inteles eu bine, dar capacul de la culbutori se incalzea cam tare.
tachetii ii confund eu, era vorba de jocul culbutorilor This post has been edited by kog: 18 May 2009, 22:20 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
iglu |
![]() ![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 10 May 08 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 18 May 2009, 21:55) Ca sa verifici pompa, accelerezi in gol, si trebuie sa se umfle putin furtunele subtiri. De la antige, s-a depus multa sare (oxid de aluminiu sau gel) in gaurile de trecere a apei prin chiulasa, mai ales ca nu e desfacuta niciodata. Mai e din amestec sarac la combustie, radiator, termostet, sau chiar toate cate putin, si aia e. Mulțumesc de sugestie, am să verific. |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / 1.8 16V
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(kog @ 18 May 2009, 22:19) [...] dar capacul de la culbutori se incalzea cam tare. [...] Nu cumva ies si gaze de carter in nestire? Daca setul e uzat si gazele se insinueaza in baie, ele fiind fierbinti vor incalzi si capacul destul de tare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
kog |
![]()
Post
#15
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
nope, gaze nu ies decat foarte putin, acuma vad ca nu se mai incalzeste asa, deci nu mai conteaza
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
LAURENTIU_73 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 2 November 05 ![]() |
Apropo de fierbere, faceam o prostie: vara scoteam termostatul si fierbea rau de tot dar de acu' doi ani nu l-am mai dat jos si nu mai am nici un fel de probleme. Si cand au fost caldurile alea turbate din 2007 (cod rosu) apa din vasul de expansiune era rece, bineinteles termostat montat. Sa fie si asta o cauza?
|
--------------------
Dacia
LOGAN 3
2021
- DJ 73 ULA
|
|
iglu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 10 May 08 ![]() |
Și cu, și fără termostat, tot fierbe. O să mă mai ocup în week-end.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / 1.8 16V
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
set motor de 1400 pe bloc de 1300k camesi alezate, chiulasa de 102-13 pe bloc, ajunge in circa 2 minute la temperatura optima si acolo ramane. Termostat de ala de 6 lei, cred ca de vaslui, elv si termocupla "nemteasca". Nu s-a supraincalzit nici in primele clipe de rodaj, nici acum cand am scos masina vreo 2 kilometri la teste.
Mai curata circuitul de racire, mai schimba garnitura de chiulasa si nu mai lasa motorul fara termostat. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Cu ce se poate curata circuitu de racire?Am auzit de otet.Altceva ar mai fi?Multumesc.
|
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
se incinge motorul din cauza reglari proaste a motorului ( consum ulei, line slaba, carburator defect si/sau jiglere uzate) in concluzie in camera de ardere multa benzina si putin aer. Sa ne zici ce consum ai ???
Eu am avut problema asta pana am schimbat carburatou.....nu inaite de a distruge cuzinetii ...becuri aprinse la ulei ....cauza carbauratoru care nu functina bine ![]() This post has been edited by varu_vyyp: 22 May 2009, 15:40 |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Daca despre mine e vorba.Nu stiu cat de grav e la mine, dar se incalzeste la 85 grade mers pe drum de tara(piatra), max 20 km/h.Dar la mers pe sosea, nu trece de 80 grade.
Si mie imi si pierede antigel pe la robinetu de caldura, la surubu acela din mijloc. Si radiatoru nu este cum ar trebui sa fie, e lovit pe ambele parti.Radiatoru are vreo 2 circuite indoite cu patentu la capete in partea din fata a masini,unde este lovit. Consum de 7 la suta. This post has been edited by motanpaul: 22 May 2009, 15:51 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
ce am postat mai sus e pentr '' iglu''
cat pentru curatatul relatiului eu zic sa mergi sa iti cumperi un sprei decarburol .....demontezi carburatorul ...dai cu sprei dinala ....curati bine ....montezi la loc si totul e in regula. poti sa folosesti si o pompa, sufli cu ea prin garilele alea inaide sa dai cu sprei .... si eu tot asa am facut si merge bine. spor la treaba. This post has been edited by varu_vyyp: 22 May 2009, 15:59 |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
panter1 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
o cauza pe care nu a punctat-o nimeni este adunatura de musculite in elementii radiarorului,masina cand merge ia in bot tot felul de tantari muste etc.. si respectiv in radiator, unele raman acolo si nu mai circula bine aerul ca sa il raceasca si de aici... se incalzeste si apa, asta se rezolva la spalatorie, le spui la baieti sa bage jet puternic de apa pe el
![]() ![]() Iar ca sugestie pentru toti cei care inca nu stiu sau nu dau importanta bagati numai antigel cu apa distilata(deci nu apa de ghiuveta caci are calcar si se depune peste tot si infunda circuitele) indiferent ce e vara/iarna. In alta ordine de idei mergeti cu termostat si vara e mult mai bine, nu le mai scoateti ca fortati pompa de apa, ea se va roti in sarcina maxima sa "plimbe" tot ce prinde si va consuma si mai mult, cine nu crede n-are decat ![]() iar cand aerisiti dati drumu la caldura sa circule toata apa prin toata instalatia, si aerisiti si din busonul de pe furtunul care duce la calorifer, acela e punctul cel mai de sus unde se aduna aer Iar daca aveti tobe bune si totusi zgomot mare si vibreaza motorul, se mai ridica si apa mult poate fi si de la culbutori, asta e patita de mine ![]() This post has been edited by panter1: 22 May 2009, 20:16 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
deci 90 de grade e temperatura normala de functionare a motorului.
Voi la cat naiba vreti sa stea? 60? Pai aveti consum marit, jocuri mari la unele componente si uzura a motorului. Ce intelegeti voi prin motorul se supraincalzeste de fapt? Is la al 5-lea motor pe care il pun la punct cap - coada, chiulasa stransa la simtul mujchilor si nici unul nu mi-a facut belele. Toate, in afara de cel de pe masina au peste 12 mii de km rulati. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 06:00 |