DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cutia de viteza, zgomot.....

mihaic
post 11 Mar 2005, 08:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 10 March 05
From: Tulcea




aud de ceva vreme un zgomot in cutia de viteza cind introduc intr-o treapta inferioara, iar ambreiajul este calcat. Un zgomot ca un huruit sau un zgomot de amgrenaj de roti dintate in functionare, un zgomot nu prea tare, trebuie sa fie liniste in masina ca sa-l auzi. Cei de la service nu l-au auzit, dar ciobani, fiind au turat masina prea tare si atunci nu se aude. Incercati sa introduceti in treapta 1 de viteza din mers (la vale daca se poate) si apasati ambreiajul. Daca auziti ceva dati-mi de stire. Ar putea sa fie normal, in masura in care roata invirte arborele condus sau secundar, in cutie si acesta mai antreneaza arborele conducator, care este decuplat de placa de presiune. Mihai


--------------------
Fluence Pro 2013/Pro/1.6 16valve - TL-03-***
Fluence 1.6 16V Pro
Ex Megane 2.2 1.4 16V, Solenza 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 11 Mar 2005, 08:08
Post #2


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(mihaic @ 11 Mar 2005, 08:02)
aud de ceva vreme un zgomot in cutia de viteza cind introduc intr-o treapta inferioara, iar ambreiajul este calcat. Un zgomot ca un huruit sau un zgomot de amgrenaj de roti dintate in functionare, un zgomot nu prea tare, trebuie sa fie liniste in masina ca sa-l auzi. Cei de la service nu l-au auzit, dar ciobani, fiind au turat masina prea tare si atunci nu se aude. Incercati sa introduceti in treapta 1 de viteza din mers (la vale daca se poate) si apasati ambreiajul. Daca auziti ceva dati-mi de stire. Ar putea sa fie normal, in masura in care roata invirte arborele condus sau secundar, in cutie si acesta mai antreneaza arborele conducator, care este decuplat de placa de presiune. Mihai
*




Hm ...in mod normal nu e indicat sa bagi in viteza I cand roata se invarte pentru ca viteza I este doar pentru miscarea masinii de pe loc dar....daca totusi nu respecti treaba asta si o faci e normal sa intampini o rezistenta. In timp daca tot faci chestia asta....se poate duce cate un sincron, devine zgomotoasa....nu stiu ce sa zic.....face la fel la orice retrogradare sau numai de la II la I?


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AVT
post 11 Mar 2005, 08:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Pai, daca masina este in miscare, eu unul nu mai bag in viteza 1, ci a 2-a. Eu cred ca e normal ca atunci cand esti in mers si bagi 1-a sa faca galagie.
Interesant e daca face zgomot cand bagi a 2-a dintr-a a 3-a s.a.m.d.


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16v 94cp - ----
Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaic
post 11 Mar 2005, 08:14
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 10 March 05
From: Tulcea




se aude la orice scimbare de viteza intr-o treapta inferioara, dar se aude mai incet, eu v-am dat un exemplu unde se aude cel mai tare. Cu cit treci din a 3-a in a 2-a raportul dintre rotile dintate este mai mic iar arborele condus de roata are viteza de rotatie mai mica deci zgomot mai mic, zgomot care este mai mic cind trec din a 4-a in a 3-a. mihai


--------------------
Fluence Pro 2013/Pro/1.6 16valve - TL-03-***
Fluence 1.6 16V Pro
Ex Megane 2.2 1.4 16V, Solenza 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AVT
post 11 Mar 2005, 08:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(mihaic @ 11 Mar 2005, 08:14)
se aude la orice scimbare de viteza intr-o treapta inferioara, dar se aude mai incet, eu v-am dat un exemplu unde se aude cel mai tare. Cu cit treci din a 3-a in a 2-a  raportul dintre rotile dintate este mai mic iar arborele condus de roata are viteza de rotatie mai mica deci zgomot mai mic, zgomot care este mai mic cind trec din a 4-a in a 3-a. mihai
*



In primul rand, bun venit pe forum.
In al doilea, poate ca nu e ambreiajul reglat bine?!?!
Oricum ar fi, stai pe capul celor de la service sa-ti constate care este problema si daca e, sa o remedieze! wink.gif


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16v 94cp - ----
Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 11 Mar 2005, 09:52
Post #6


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




sunt maisni carora le merg sincronul la prima treapta de viteza. Asa ca se poate baga si in mers (adica daca se invarte roata) in vit I fara sa se intample nimic. Exemplu masina mea.

Zgomotul e specific cutiilor de viteza in 5 trepte dupa ce se incalzesc. De aici vine si o parte a zgomotului de diesel (+ zgomot de la placa de presiune+zgomotul de injectie multipunct), adica e normal. Mergi fara probleme.


Ca o completare: am observat ca problemele se impart in mai multe categorii:
1. probleme false care sunt ridicate de cei care nu au avut solenza sau o astfel de masina si aproape orice li se pare neobisnuit (am fost si eu asa cand era noua) sau a celor care sunt gata sa iasa din TG si vor sa nu le scape ceva care sa aiba prob dupa Garantie
2. probleme reale.


Din pacate falsele probleme sunt cam multe. Asa ca fratilor cititi si intrebati oameni care stiu ce se intampla cu masinile voastre. Orice service autorizat are un reprez Dacotec, care stie masinuta f bine. Incercati sa-l avti de prieten si totul o sa fie f usor, mai ales daca puteti vb cu el neoficial.



This post has been edited by Cib: 11 Mar 2005, 09:52


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AVT
post 11 Mar 2005, 09:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(Cib @ 11 Mar 2005, 09:52)
Zgomotul e specific cutiilor de viteza in 5 trepte dupa ce se incalzesc. De aici vine si o parte a zgomotului de diesel (+ zgomot de la placa de presiune+zgomotul de injectie multipunct), adica e normal. Mergi fara probleme.

*



Pai, eu zic, ca zgomotul de diesel vine de la metoda originala made in Mioveni de cuplare a cutiei de viteze pe motor!!!!

QUOTE(Cib @ 11 Mar 2005, 09:52)
Orice service autorizat are un reprez Dacotec, care stie masinuta f bine. Incercati sa-l avti de prieten si totul o sa fie f usor, mai ales daca puteti vb cu el neoficial.
*



Sa-l ai de prieten?! hm... Singurul mod in care poti sa-l ai de prieten e... cu bani (dar se merita?!?!), sau sa-ti fie neam (ups wink.gif adica sunt doua posibilitati).

This post has been edited by AVT: 11 Mar 2005, 10:00


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16v 94cp - ----
Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 14:22
Forum Renault