DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> o mica problema, help

adrianadrian
post 27 Jun 2009, 19:55
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




buna,am si eu o problema cu dacia mea 1310 break...astazi am scimbat pe partea drapta fata capatul de bara(l-am schimbat la tzara)dupa ce am parcat masina am constatat ca rotile imi stau un V...de ce oare..sa nu fi dat tot atatea filele?ce as putea sa ii fac? sa mai strang vreun filet sau juma? si inainte erau un pic in V da parca acum e mai accentuat....


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 27 Jun 2009, 21:17
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




ori te apuci la reglat cu ata ruleta metru ori mergi si reglezi directia computerizat ,dar sa nu ai jocuri


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelutzu'
post 27 Jun 2009, 21:30
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 20 November 06
From: cluj-napoca




Trebuia sa numeri turele la cea veche cand ai scos-o si sa o pui pe cea noua ca sa fie aceeasi distanta.Daca nu vrei sa te duci la service o poti regla cu ata cum spunea si vladut88.


--------------------
dacia sport 1988 - CJ xx AVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 27 Jun 2009, 21:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(nelutzu' @ 27 Jun 2009, 21:30)
Trebuia sa numeri turele la cea veche cand ai scos-o si sa o pui pe cea noua ca sa fie aceeasi distanta.Daca nu vrei sa te duci la service o poti regla cu ata cum spunea si vladut88.
*


sincer poti numara cat vrei eu stiu ca am lucrat la reglat directii si o bieleta noua nu este niciodata la fel ca cea veche un mm este foarte mult credema ,iar daca bieleta e de asam etc e dezastru am vazut si diferenta de 1cm lungime intre bielete asam regleazo aia daca poti dupa filete


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Jun 2009, 22:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Vezi ca sunt service-uri unde se regleaza geometria.
Lasati ata sau metru, ce naiba?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 28 Jun 2009, 09:33
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




am numarat turele erau 22...am sa vad ce o sa fac...ms de sfaturi


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 28 Jun 2009, 10:34
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




QUOTE(vladut88 @ 27 Jun 2009, 21:46)
sincer poti numara cat vrei eu stiu ca am lucrat la reglat directii si o bieleta noua nu este niciodata la fel ca cea veche un mm este foarte mult credema ,iar daca bieleta e de asam etc e dezastru am vazut si diferenta de 1cm lungime intre bielete asam regleazo aia daca poti dupa filete
*




Vladut88, daca ai lucrat la reglat directii, stii sigur cum se manifesta masina in momentul in care este derglat un anumit unghi. Am urmatoarea problema: cauciucurile nu se uzeaza neuniform, daca tin volanul in pozitia neutra masina merge drept. In momentul in care ii dau drumul, volanul se duce singur spre dreapta cam 10 grade, si, evident, si masina se duce spre acostament. Pentru a vira la dreapta trebuie sa depun un efort mult mai mic decat cel necesar virajului la stanga. Crezi ca un reglaj de unghiuri m-ar scapa de problema ? Intreb pentru ca nu e tocmai ieftin reglajul si nu as vrea sa dau banii fara sa simt vre-o diferenta.
Exista reglaje speciale, pentru a face directia sa mearga mai usor ?


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 28 Jun 2009, 11:35
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(Lunaticul @ 28 Jun 2009, 10:34)
Vladut88, daca ai lucrat la reglat directii, stii sigur cum se manifesta masina in momentul in care este derglat un anumit unghi. Am urmatoarea problema: cauciucurile nu se uzeaza neuniform, daca tin volanul in pozitia neutra masina merge drept. In momentul in care ii dau drumul, volanul se duce singur spre dreapta cam 10 grade, si, evident, si masina se duce spre acostament. Pentru a vira la dreapta trebuie sa depun un efort mult mai mic decat cel necesar virajului la stanga. Crezi ca un reglaj de unghiuri m-ar scapa de problema ? Intreb pentru ca nu e tocmai ieftin reglajul si nu as vrea sa dau banii fara sa simt vre-o diferenta.
Exista reglaje speciale, pentru a face directia sa mearga mai usor ?
*


in primul rand verifica sa nu ai jocuri nici macar in crucea de la ax la volan dupa aia mergi la reglat directii si ti-o rezolva la dacie berlina in general se regleaza 2 unghiuri
unghiul de fuga (din tiranti asta se regleaza primul ) si semiconvergenta (din bieletele de directie) iar al 3 este unghiul de cadere acesta se regleaza din acea bara reglabila dintre semilonjeroane iar daca este mare diferenta masina se va duce la un atelier de tinichigerie unde exista rampa de tras lonjeroane
verifica jocurile si dute dupa aia la reglat directii si sigur nu vei avea probleme de preferat la un service care are camere pt toate 4 rotile nu numai cele din fata si in spate cu ata si sa aiba program special pt fiecare tip de masina cu ala faci treaba aici un reglat directii pe asemenea aparat la dacie berlina e 50 lei


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 28 Jun 2009, 17:16
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




am rezolvat,se poate inchide.....a fost greseala mea am dat cu un filet mai putin....


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 28 Jun 2009, 23:47
Post #10


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




de obicei masina trage stanga / dreapta din cauza presiunii neuniforme din cauciucuri, nu trebuie sa va apucati s-o demontati, prima data verificati presiunea, si atunci cand verificati asigurati-va sa aveti distributie egala de mase in masina


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 13:27
Forum Renault