Amestec incorect reglat, Bujii innegrite
![]() ![]() ![]() |
Amestec incorect reglat, Bujii innegrite
raduienasescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
opel
astra
1995
|
|||
Sorin_18 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
poate fi :nivelul din cnc prea mare,sau retur infundat(de aici si consumul mare)
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
QUOTE(raduienasescu @ 28 Jun 2009, 11:06) Asadar m-am concentrat asupra carburatorului, acolo surubul de aer de la clapeta de acceleratie este strans la maxim; daca incerci sa il destrangi putin relantiul se opreste. De asemenea surubul de imbogatire nu rezolva nimic indiferent ca il strangi la maxim sau il desfaci aproape de tot. M-am uitat la el si e un pic cam indoit la varf (nu foarte tare). Sa fie asta problema??? Trebuie sa iau un alt surub de imbogatire? Multumesc deschizand clapeta la maximul cursei data de surub,deja ai descoperit prima gaura de progresiune....prin aceasta ti se mnantine turatia de relantiu.... deci...cred ai problema pe canal intre progresiune si surubul de reglaj amestec(poa chiar surubul dupa cum spui) sau...deschizand clapeta incepi sa-i dai aer,aer care poate ii lipseste din amestecul de relanti...cred ,probleme in jiglerul de aer(in fapt,orificiul calibrat) din capacul carburatorului scoate pe rand jigler relanti si apoi surub reglaj amestec .si tureaza motorul pentru fiecare etapa in parte ,poa reusesti sa cureti circuitul in caz ca asta ar fi buba....daca nu,pune-o de-o "ciorba"...iar la sf te joci cu o seringa cu otet prin toate orif. LE...sau...desfa surubul clapetei la limita cat aceasta sa nu frece pe pereti...poa acum incepe sa aiba efect si surubul de amestec.... oricum...sper ca dimineata sa incepi sa primesti sfaturi de la cei ce se pricep cu adevarat This post has been edited by vizitatorul: 30 Jun 2009, 00:00 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
scuze ca postez aici...daca amestecul e mare se innegresc/afuma bujiile?zic asta deoarece masina imi facea figuri...era dusa platina si azi am schimbat-o si cand am reglat iar relantiul am strans de vreo 4 ori aerul...bujiile le-am curatat si erau innegrite...cand le-am curatat acu vreo luna juma nu erau innegrite aveau calamina din aia...
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#5
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
clapeta inchisa la maxim, sa nu sprijine surubul parghia de acc. insurubezi la maxim sau pana da sa moara aeru si desfaci usor pana devine stabil relantiul. clapta trebuie doar sa se sprijine pe surubul de reglaj. alt reglaj este incorect consider.
IRMA este un carb. nesimtit de simplu de reglat daca este curat. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
de unde scoateti fratilor sfaturile astea??initiatorul spune ca are si un un consum mare si ca a incercat reglajul din suruburi,ce mai ramane decat nivel mare si retur infundat.dati un sfat dar nici macar nu cititi tot postul,sau nu il intelegeti.
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#7
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
schimba si surubul de amestec.
cota CNC 7 si 12, 13 mm baga pompa pe retur si da-i. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Ai curatat carburatorul?L-ai reglat?Cum e?
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 11:21 |