schema electrica alimentare motor aeroterma, motor aeroterma
schema electrica alimentare motor aeroterma, motor aeroterma
DJMaxx |
7 Jul 2009, 16:45
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 516 Joined: 21 June 08 From: BUCURESTI |
|
||
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
august 2003
|
|||
djasu82 |
7 Jul 2009, 19:50
Post
#2
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
eu cred ca e din cauza filtrari ... proaste a alimentari implicit a tabloului. M-am gandit si o sa incerc cu un condensator de 200nF pe semnalul de la sonda de temperatura.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
S.Alex-F |
7 Jul 2009, 22:03
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 4 February 09 From: Bucuresti S4 |
Pai da'!Doar aveti borduri de LOGAN!
Cu toate astea...cam ce legatura are aeroterma cu afisajul de la temperatura motorului(ca despre asta e vorba)! Pe celelalte trepte face la fel??? |
--------------------
DACIA
SuperNova
2002Clima
- XX-XX-ALX "A gresi incepe din momentul in care nu incercam sa reparam ce am constatat ca am gresit!"
|
|
DJMaxx |
7 Jul 2009, 22:19
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 516 Joined: 21 June 08 From: BUCURESTI |
poi cam are , daca dau pe treapta 2 resppectiv 3 , creste nivelul apei pe afisaj pe treapta 1 nu se intampla nimic... si am masurat tensiunea pe pin 6 mufa cu 6 pini si imi creste cu 02 v pe treapta de ventilatie... deci fura curet ceva si il da pe sonda
|
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
august 2003
|
|
Remus66 |
14 Aug 2010, 17:14
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 |
DJMaxx, nu ai nimic la sonda, problema ta consta in faptul ca masa bordului nu este buna, probabila ca nu este legata corect in urma modificarii pe care ai facut-o.
Am avut aceeasi problema cind aveam SN si nu stiam de ce la pornirea aerotermei pe treapta 3, precum si la mersul cu luminile aprinse, imi crestea temperatura pe termometrul din bord, la bordul clasic de SN. Am rezolvat prin demontarea bordului, cositorirea la traseul de masa al bordului a unui fir litat gros si legarea acestuia la masa la un surub al coloanei de directie. De atunci temperatura nu a mai variat nici cit negru sub unghie. Fa urmatorul test, cu motorul la temperatura de regim cupleaza cit mai multi consumatori electrici si urmareste indicatiile termometrului. Daca temperatura creste odata cu cuplarea cosumatorului, refa legatura la masa a bordului si scapi de necaz. This post has been edited by Remus66: 14 Aug 2010, 17:15 |
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
2005
- B-71-KPD Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
djasu82 |
14 Aug 2010, 17:30
Post
#6
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
stai tu linistit ca a rezolvat de atata timp si nu era vorba de bord clasic ci de tablou de bord logan.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 21:04 |