Probleme motor, merge prost
![]() ![]() ![]() |
Probleme motor, merge prost
djmix7388 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L Berlina / GPL
- BZ 00 MIX
1997
|
|||
baranga |
![]()
Post
#2
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
ai avans mic+aer fals daca zici ca fasaie servofrana
![]() |
--------------------
Dacia
Break
- IL 03 HLE
1999 - 1310CL mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cum asa Li din 97 si are si platina? mi se pare avans prea mare; da, aer fals,fltre gaz si aer
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
- sv
1999
|
|
baranga |
![]()
Post
#4
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
o fi doar capota de pe o 1310 Li,masina e carburatie
![]() zice si initiatorul topicului ca a avut probleme cu platina.... |
--------------------
Dacia
Break
- IL 03 HLE
1999 - 1310CL mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
djmix7388 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 July 09 ![]() |
scuze in primul rand: este Dacia 1310 L. Problema era cu avansul de tragea asa puturos. L-am reglat eu la ureche-adica rotesc delcoul spre dreapta pana imi da rateuri si apoi il dau usor inapoi si ascult la esapament sa nu faca poc. acolo am observat k merge cel mai rotund si are turatia cea mai mare (dupa reglajul cu datul pe semnul de la volanta si sa rotesc delcoul pana da scanteie nu avea niciun fel de putere). Am rezolvat azi problema cu servofrana prin schimbarea garniturii. Am mers cu ea 20 km cu furtunul astupat pana la oras sa o cumpar:)) numai piciorul meu stie cat am apasat la frane.. si apoi apasam la fel de tare si pe acceleratie
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L Berlina / GPL
- BZ 00 MIX
1997
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
da, bobina, condensatorul, sau pipa,capacul, fise
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
- sv
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
incepe cu condesatorul (il inlocuiesti cu altul nou) apoi regleaza platina cu o lera la 0,4mm
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
djmix7388 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 July 09 ![]() |
platina este reglata la 0.4mm. Masina o am de o luna si mi-a spus baiatul ca ii cam impusca platina si ca ii schimbase condensatorul inainte cu putin timp mi-o vanda. Maine ma voi uita la condensator sa il masor cu multimetrul(are si Cx) si revin cu rezultatul. Stiu ca mai am prin garaj o bobina de inductie din aia frantuzeasca si o sa o inlocuiesc pentru ca am inteles ca alea merg cel mai bine.
|
--------------------
Dacia
1310 L Berlina / GPL
- BZ 00 MIX
1997
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
are valoarea 220nF adica 0,22 micro
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
djmix7388 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 July 09 ![]() |
scuze de intarziere. am masurat condensatorul si are 210nF. Bobina de inductie 3.5 Ohmi. Par a fi bune. Platina am curatat-o pentru ca avea o pata neagra ce acoperea cam 60-70% din suprafata de contact. Am tot surubarit la vaporizator ca imi mergea prost. In seara asta am facut un reglaj dupa care am observat ca nu prea mai trage in socuri. Am lasat-o 10 minute in curte si am plecat cu ea. Iar trage in socuri si smuceste, si cand am bagat-o in curte mi-a spus tata ca scoate ulei pe esapament. Intr-adevar m-am uitat si era ulei. Ce mai e de facut ca m-a ingrozit motorul asta. Sa aiba si carburatorul acum probleme sau tot aprinderea? Bujiile le-am curatat cu smirghel si cu o sarma in interior.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L Berlina / GPL
- BZ 00 MIX
1997
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#11
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(djmix7388 @ 20 Jul 2009, 20:07) scuze de intarziere. am masurat condensatorul si are 210nF. Bobina de inductie 3.5 Ohmi. Par a fi bune. Platina am curatat-o pentru ca avea o pata neagra ce acoperea cam 60-70% din suprafata de contact. Am tot surubarit la vaporizator ca imi mergea prost. In seara asta am facut un reglaj dupa care am observat ca nu prea mai trage in socuri. Am lasat-o 10 minute in curte si am plecat cu ea. Iar trage in socuri si smuceste, si cand am bagat-o in curte mi-a spus tata ca scoate ulei pe esapament. Intr-adevar m-am uitat si era ulei. Ce mai e de facut ca m-a ingrozit motorul asta. Sa aiba si carburatorul acum probleme sau tot aprinderea? Bujiile le-am curatat cu smirghel si cu o sarma in interior. ![]() Ia inlocuiste firul care vine de la platina la delcou, ca ala fai face probleme. Gandestete ca prin ala trece un curent de aproximativ 4amperi. Schimba si condensatorul, sa ficu inima inpacata. Daca nici acum nu merge, mai dai avans pana simti ca smuceste cand acelerezi. Eu nu inteleg ce vrei sa spui prin vaporizator? Cumva camera de nivel constant din carburator? This post has been edited by tilix_boss2008: 20 Jul 2009, 21:24 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
djmix7388 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 July 09 ![]() |
vaporizatorul (plosca, reductorul... are multe denumiri) de la instalatia de gaz. daca ala nu e reglat normal, atunci ar trebui sa consume ori prea mult, ori sa nu consume si sa nu am putere deloc, sa nu tina relantiul, nu sa imi scuture masina in halul ala. asa cred eu. chiar ma intreb si va intreb si pe voi: din reglajele vaporizatorului poate rezulta un grafic neliniar de cantitate de gaz in functie de turatie?
|
--------------------
Dacia
1310 L Berlina / GPL
- BZ 00 MIX
1997
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
daca strangi prea tare surubul de pe membrana, deschizandu-l prea mult pe cel de mers in gol, la accelerari bruste saracesti amestecu si deaia te scutura
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
- sv
1999
|
|
djmix7388 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 July 09 ![]() |
La mine e invers. Am slabit surubul de pe membrana si mi s-a oprit motorul. L-am dat inapoi sa o pot porni apoi am tinut acceleratia sa nu se opreasca si l-am deschis mai mult si am strans de cel lateral. Instalatia e Marini. Sa inteleg ca cel din lateral e pentru relanti, iar cel de pe membrana imi dozeaza cat gaz sa dea in functie de vacumul creat de carburator(evident de acceleratie)
|
--------------------
Dacia
1310 L Berlina / GPL
- BZ 00 MIX
1997
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#15
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(djmix7388 @ 20 Jul 2009, 22:04) La mine e invers. Am slabit surubul de pe membrana si mi s-a oprit motorul. L-am dat inapoi sa o pot porni apoi am tinut acceleratia sa nu se opreasca si l-am deschis mai mult si am strans de cel lateral. Instalatia e Marini. Sa inteleg ca cel din lateral e pentru relanti, iar cel de pe membrana imi dozeaza cat gaz sa dea in functie de vacumul creat de carburator(evident de acceleratie) Da. Ca la iesire pe furtun din vaporizator are 2 supape: una de relanti si una de regim de gaz mare. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
djmix7388 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 July 09 ![]() |
Fisele care duc la bujii si cea centrala trebuie sa conduca la fel ca un fir conductor de cupru? Am scos azi si am masurat cu multimetrul toate fisele si niciuna nu conduce(sa nu lungim discutii - am atins intre ele firele aparatului si indica 0, deci e corect domeniul de masurare)
|
--------------------
Dacia
1310 L Berlina / GPL
- BZ 00 MIX
1997
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
nu, trebuie sa aiba o rezistenta de maxim 10kohmi.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
iulliann |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 20 January 09 ![]() |
Am o problema: mi se intampla in ultimul timp ca atunci cand ii dau cheie sa imi porneasca greu masina, ca si cum ar fi inecata, dar porneste la prima cheie, mi se aprind si luminile in bord. Acest fenomen nu se manifesta la fiecare pornire a motorului, ci de multe ori dupa ce i'am mai dat o cheie inainte si am facut ceva kilometri. Bujiile le'am schimbat, benzina doar de la OMV, filtru de benzina schimbat... ar putea fi de la bendix? Am o dacia 1310 an 2003, injectie.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1.6 dCi 130cp
2018
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
incearca la carburator jiglerul de aer scoate-l si sufla orificiul
|
--------------------
renault
symbol
- CT 17 ***
2006/1,4 8v
|
|
djmix7388 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 July 09 ![]() |
am rezolvat imediat ce am luat fisele dupa daciuta veche a lui tata si le-am masurat. una are 9k alta 14k... variaza intre valorile astea, iar cea centrala are 19k. I le-am confiscat deja
![]() ![]() 21 Jul 2009, 21:03: QUOTE Am o problema: mi se intampla in ultimul timp ca atunci cand ii dau cheie sa imi porneasca greu masina, ca si cum ar fi inecata, dar porneste la prima cheie, mi se aprind si luminile in bord. Acest fenomen nu se manifesta la fiecare pornire a motorului, ci de multe ori dupa ce i'am mai dat o cheie inainte si am facut ceva kilometri. Bujiile le'am schimbat, benzina doar de la OMV, filtru de benzina schimbat... ar putea fi de la bendix? Am o dacia 1310 an 2003, injectie. E posibil sa nu iti incarce alternatorul si dupa ce mergi cu ea se descarca bateria si mai mult pentru ca si aprinderea consuma. Cand sta mai mult timp oprita se reface in proportii mici bateria... Pot fi si alte pareri This post has been edited by djmix7388: 21 Jul 2009, 21:03 |
--------------------
Dacia
1310 L Berlina / GPL
- BZ 00 MIX
1997
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(djmix7388 @ 21 Jul 2009, 21:57) am rezolvat imediat ce am luat fisele dupa daciuta veche a lui tata si le-am masurat. una are 9k alta 14k... variaza intre valorile astea, iar cea centrala are 19k. I le-am confiscat deja ![]() ![]() Asta e o rezolvare de moment, mai bine te duci si cumperi un set de fise Tesla siliconate si o sa fie mult mai bine. In mod normal fisele au intre 3 si 4 kohm si pana in 8 kohm centrala. In plus astea Tesla nu se coc in timp si sa se rigidizeze, cum patesc cele de Urziceni, raman moi ca la inceput, zici ca au stat in Cocolino, (moale si pufos) ![]() @ iullian Cauta la electromotor, e posibil sa ai probleme cu carbunii, sa fie pe punctul de a se dezlipi si iti fura curent pe acolo la pornire. This post has been edited by SGM.MYKE: 22 Jul 2009, 06:21 |
--------------------
Honda
Civic
2001- 2.4-230HP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 00:03 |