DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Showroom Infiniti, în România din septembrie

aphophis
post 20 Jul 2009, 23:14
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




Is curios de ce nu a preluat renault drepturile de a aduce infiniti in romania.. mai ales, ca daca marca e exploatata corespunzator, poate aduce cifre bune de vanzari in clasa sa.. Oricum, important e ca infiniti va putea fi cumparata oficial din romania:

QUOTE



Marca de lux Infiniti va avea, din luna septembrie a acestui an, un showroom și în România. Unul singur. De ce doar unul? Pentru că importantă este calitatea și nu cantitatea. Despre toate acestea, dar și despre noul Infiniti G37 Cabrio, prezentat în premieră în România, a vorbit, marți, Mircea Eremia general manager Infiniti în țara noastră.

Toate showroom-urile Infiniti sunt create după modelul hotelurilor de lux de tip luxury boutique. Acestea dispun de zone de relaxare, cafenele elegante, acces WiFi și un fundal sonor special.

Toate serviciile pe care le oferă acest spațiu de prezentare, care va fi unic în România, sunt reunite sub conceptul Total Ownership Experience. TOE înseamnă, în principiu, faptul că persoana care cumpără un Infiniti este mai importantă decât mașina în sine.

Serviciul Road Assistance

"Asistența tehnică este asigurată 24 de ore din 24 de aceeași companie care se ocupă în Europa de Lamborghini, Bentley și Aston Martin. Clienții care au probleme cu mașina oriunde în Europa pot suna și, în maxim două ore, o mașină de asistență va ajunge acolo", a explicat Mircea Eremia.

Dacă mașina necesită reparații de durată, clientul va primi fie un bilet de tren la clasa I, fie unul de avion la business class, sau va putea opta pentru o cameră de hotel până când mașina este gata. Toate aceste cheltuieli sunt suportate de Infiniti.

Un alt serviciu interesant pus la dispoziție de Infiniti este cel denumit VIP. Astfel, o dată pe an, Infiniti va prelua gratuit mașina clientului de acasă sau de la locul de muncă și o va transporta la cel mai apropiat centru pentru a-i fi efectuată revizia. Automobilul va fi returnat apoi proprietarului.

Acesta este, în linii mari, conceptul Total Ownership Experience pe care-l promovează Infiniti în toată lumea.

Noul Infiniti G37 Cabrio a fost prezentat, pentru prima oară în România, în cadrul aceleiași conferințe de presă, susținute în centrul Capitalei. Mașina este disponibilă și în România pentru prețuri ce pornesc de la 43.110 euro fără TVA.

Automobilul este, ca mai toate modelele mărcii, o adevărată operă de artă. De fapt, pentru a înțelege mai bine ce reprezintă acest cabriolet trebuie mai întâi explicat conceptul estetic japonez "Adeyaka", care stă la baza tuturor vehiculelor Infiniti. Începând cu dinastia Heian, din secolul al IX-lea, termenul "Adeyaka" înseamnă lux, exclusivitate, eleganță și o viziune pozitivă asupra lumii.

"Scopul nostru este de a reflecta estetica japoneză în designul automobilului", a declarat Shiro Nakamura, director Infiniti Design.

Câteva date tehnice ale noului G37 Cabrio:

Puterea vine de la un V6 de 3,7 litri, pe benzină, ce dezvoltă 320 cp, transmiși către roțile din spate. Mașina accelerează de la 0 la 100 de kilometri pe oră în 6,2 secunde iar viteza maximă este limitată la 250 de kilometri pe oră.

Dotări full options din standard

Infiniti nu face compromisuri și asigură, din standard, majotritatea echipamentelor pe care alte mărci le oferă opțional. Printre acestea enumerăm jantele de 19 inci din aliaj cu frâne sport, deflector de aer, scaune din piele, faruri adaptive bi-Xenon, climatizare automată cu reglare separată, scaune față încălzite și lista poate continua.

G37 Cabrio este primul Infiniti care beneficiază de noul sistem de informații și divertisment Connectiviti. Acesta include sistemul audio cu șapte difuzoare, cd compatibil MP3, dispozitiv Music Box de 2GB, conectivitate iPod/USB, Bluetooth etc.

Marca Infiniti este prezentă oficial pe piața din România prin AutoItalia Group. Importatorul oficial oferă întreaga gamă de modele Infiniti: G37 Coupe, G37, EX37, FX și G37 Cabrio.

Showroom-ul Infiniti va fi inaugurat în Otopeni, în luna septembrie. Până atunci, cei care își doresc un Infiniti îl pot comanda de pe Calea Victoriei nr. 46. Prețurile pentru modelele Infiniti pornesc de la 44.000 euro, cel mai scump fiind un FX 50 care costă 73.900 euro, cu TVA și toate opțiunile incluse.


conferintainfinitiiunie091.jpg
conferintainfinitiiunie092.jpg
conferintainfinitiiunie093.jpg
conferintainfinitiiunie094.jpg
conferintainfinitiiunie095.jpg


mai multe fotografii gasiti aici: http://www.antena3.ro/stiri/rutier/showroo...sina_74401.html

dintr-un motiv ciudat nu merge atasarea pozelor cu tagul img





--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 Jul 2009, 23:26
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




De ce? Pentru ca pe romanul de rand nu-l duce mintea mai departe de "reno - plastic frantuzesc".


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Jul 2009, 23:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




o fi si asta. dar cred ca e si o oarecare indolenta la renault romania, mai ales ca au unele modele cu care ar putea concura onorabil pe piata: seria g, seria m (cel putin in state multi au vazut-o ca un concurent rebutabil al seriei 5 de la bmw), ex , fx.. chiar si tancul qx are mult sharm


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 21 Jul 2009, 13:39
Post #4


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(R19/16v @ 21 Jul 2009, 07:26)
pe romanul de rand nu-l duce mintea mai departe de "reno - plastic frantuzesc".
Cred ca romanul de rand nu face nici o legatura intre Infiniti si Renault. Fiindca nu prea este, desi unora le-ar placea sa creada contrariul. Pe multe piete, cand se vorbeste de Nissan nu se pomeneste absolut nimic de Renault.
Infiniti e alta gasca in alta traista. Sunt curios care e aportul real al Renault in business-ul Infiniti.

This post has been edited by adip: 21 Jul 2009, 13:42


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 21 Jul 2009, 14:28
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




management adip management......

autoitalia..e o firma austriaca... poate au facut exclusivitatea cu cei de la infiniti europa...(si astia parca sunt diferiti de nissan si renault)


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 21 Jul 2009, 14:35
Post #6


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(b76bgaarh @ 21 Jul 2009, 22:28)
management adip management...
Asta cu managementul e o chestie asa de transparenta, ca nici nu stii de unde s-o apuci. Managerii nu sunt cumva aia care se plimba la clasa business, freaca menta toata ziua pe banii actionarilor, iar cand firma o ia razna, sunt concediati cu un "golden parachute" de invidiat?
Nu prea vad inca legatura intre Infiniti si managementul Renault. Daca maine-poimaine chinezii o sa cumpere Saab, asta nu inseamna neaparat ca brusc o sa inceapa sa se priceapa la masini doar fiindca au facut o achizitie smile.gif

This post has been edited by adip: 21 Jul 2009, 15:10


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 21 Jul 2009, 16:53
Post #7


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




QUOTE(R19/16v @ 20 Jul 2009, 23:26)
De ce? Pentru ca pe romanul de rand nu-l duce mintea mai departe de "reno - plastic frantuzesc".
*




Si de fapt ce trebuie romanu sa inteleaga? Ca e plastic de pe alta planeta?


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 Jul 2009, 17:02
Post #8


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




După asocierea cu Renault, pe piața europeană Nissan a pierdut mult din calitatea produselor.

Lansarea Infiniti "stand alone" mi se pare inspirată.

Iar cu plasticele, mă îndoiesc că românul de rând a ajuns la concluzia asta... pentru că românul de rând nu prea dă jos toată ușa când crapă clema de PLASTIC ce prinde geamul, sau cremaliera de PLASTIC din încuietoarea fiecărei uși, sau butonul de avarie, sau ...

Românul de rând se bucură la discounturile permanente de la Renault, sau la prețul "senzațional" pentru SH...

This post has been edited by MAERSK: 21 Jul 2009, 17:06


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 21 Jul 2009, 17:17
Post #9


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




nissan a supravietuit cu renault.

Si nu piata europeana a pierdut calitatea, ci nissan a pierdut trenul calitatii, macar marfarul ala in care sunt ceilalti.

Ca o parere personala, eu sunt extrem de nemultumit de "masina" made in Japan.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 Jul 2009, 17:20
Post #10


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Read again. Nissan pe piața, nu piața...

Da, a supraviețuit, dar a pierdut din calitate...

So?

This post has been edited by MAERSK: 21 Jul 2009, 17:21


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Jul 2009, 20:08
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




multe firma japoneze sunt in cadere libera dpdv al calitatii. toyota, honda.. cred ca doar daihatsu a urcat..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 22 Jul 2009, 11:20
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




QUOTE(aphophis @ 20 Jul 2009, 23:14)
Is curios de ce nu a preluat renault drepturile de a aduce infiniti in romania..
*


Renault Romania nu e in stare sa aduca intreaga gama Renault in Romania, daramite sa mai aduca si o marca premium!
Asocierea dintre o marca "populara" si una "premium" n-ar face decat sa dauneze ultimei.


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 22 Jul 2009, 12:18
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




garett ai perfecta dreptate, 3 nivele de echipare si 2 tipuri de jante nu-s in stare sa aduca...


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 23 Mar 2010, 17:31
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




Infiniti Romania vrea sa obtina o cota de piata de 10% pe segmentul masinilor premium

QUOTE
infiniti Romania doreste sa atinga o cota de piata de 10%, pe viitor, pe segmentul masinilor premium, odata cu lansarea primului showroom, intentionand ca din 2011 sa ajunga sa vanda 200-250 de unitati pe an, a declarat directorul general al Infiniti Romania, Mircea Eremia, informeaza NewsIn.

La nivel european, Infiniti doreste sa vanda aproximativ 20.000 de unitati in 2011, orientandu-se in special pe pietele mari din Anglia, Germania, Spania sau Polonia.

In ceea ce priveste evolutia pe 2010, AutoItalia, importatorul Infiniti in Romania, anticipeaza ca va vinde 60 de masini Infiniti, in contextul in care anul trecut s-au vandut doar 22 de unitati.

"La noi, in Romania, am fost ceva mai grav afectati de criza, iar evenimentele si circumstante n-au fost tocmai unele fericite pentru noi, motiv pentru care proiectiile de vanzari nu sunt tocmai optimiste, dar nu asta este prioritatea noastra in momentul acesta, ci dezvoltarea imaginii si cresterea increderii in aceasta marca", a precizat Mircea Eremia.

Infiniti si-a lansat luni oficial primul showroom din Romania, care se intinde pe o suprafata de 585 de metri patrati, fiind situat in Piata Presei Libere din Bucuresti.

Showroom-ul nou deschis este cel de-al 30-lea centru din Europa, valoarea investitiei realizate fiind de 600.000 euro. Primul Centru Infiniti din Europa a fost deschis la Paris, in octombrie 2008.

"Noi pana acum nu am avut showroom in Romania, desi contractul era semnat inca din martie anul trecut si masini pe stoc au existat inca de atunci, dar pentru o marca necunoscuta in Romania, lipsa unui showroom si a unui centru autorizat oficial era sinonim cu o lipsa de independenta. De acum inainte vom incepe sa discutam de vanzari", a adaugat Eremia.

Infiniti estimeaza ca in urmatoarele 12 luni numarul centrelor sale va creste la 50, urmand ca firma sa detina reprezentante in 20 de tari.

Totodata, Infiniti Romania intentioneaza sa deschida si alte centre in tara, insa reprezentantii firmei au mentionat ca momentan inca nu au un plan concret in aces sens.

In primele trei luni ale acestui an, Infiniti Romania a investit circa 300.000 de euro in publicitate, stabilindu-si un plafon de investitii de 1,2 milioane euro anul acesta pentru marketing.

"Suntem la inceput, iar investitiile in imagine sunt foarte importante. Infiniti nu a existat in Europa, pana in 2008, deci automat investitiile care trebuie facute la nivel de imagine trebuie sa fie foarte mari, pentru ca ai o singura sansa sa te impui pe piata in care nu esti cunoscut si trebuie sa te impui intr-un mod foarte agresiv", a explicat Mircea Eremia.

Infiniti comercializeaza prin intermediul AutoItalia modelele Fx (variantele Fx50 si Fx37), G37 (variantele Sedan, Cabrio si Coupe), Ex si noul model M, care va fi disponibil spre vanzare incepand din septembrie.

Preturile masinilor Infiniti pleaca de la 41.900 de euro (varianta G37 basic), pana la 82.300 de euro (modele din editia limitata Fx).

In Romania, Grupul AutoItalia este singurul importator autorizat Infiniti. Grupul este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata auto, avand in portofoliu marci ca Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Honda Motorcycles, Sang Yong si Segway.


SURSA: http://www.bloombiz.ro/auto/infiniti-roman...sinilor-premium


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 08:41
Forum Renault