Showroom Infiniti, în România din septembrie
![]() ![]() ![]() |
Showroom Infiniti, în România din septembrie
aphophis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
De ce? Pentru ca pe romanul de rand nu-l duce mintea mai departe de "reno - plastic frantuzesc".
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
aphophis |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
o fi si asta. dar cred ca e si o oarecare indolenta la renault romania, mai ales ca au unele modele cu care ar putea concura onorabil pe piata: seria g, seria m (cel putin in state multi au vazut-o ca un concurent rebutabil al seriei 5 de la bmw), ex , fx.. chiar si tancul qx are mult sharm
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
adip |
![]()
Post
#4
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 21 Jul 2009, 07:26) pe romanul de rand nu-l duce mintea mai departe de "reno - plastic frantuzesc". Cred ca romanul de rand nu face nici o legatura intre Infiniti si Renault. Fiindca nu prea este, desi unora le-ar placea sa creada contrariul. Pe multe piete, cand se vorbeste de Nissan nu se pomeneste absolut nimic de Renault.Infiniti e alta gasca in alta traista. Sunt curios care e aportul real al Renault in business-ul Infiniti. This post has been edited by adip: 21 Jul 2009, 13:42 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
management adip management......
autoitalia..e o firma austriaca... poate au facut exclusivitatea cu cei de la infiniti europa...(si astia parca sunt diferiti de nissan si renault) |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
adip |
![]()
Post
#6
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 21 Jul 2009, 22:28) management adip management... Asta cu managementul e o chestie asa de transparenta, ca nici nu stii de unde s-o apuci. Managerii nu sunt cumva aia care se plimba la clasa business, freaca menta toata ziua pe banii actionarilor, iar cand firma o ia razna, sunt concediati cu un "golden parachute" de invidiat?Nu prea vad inca legatura intre Infiniti si managementul Renault. Daca maine-poimaine chinezii o sa cumpere Saab, asta nu inseamna neaparat ca brusc o sa inceapa sa se priceapa la masini doar fiindca au facut o achizitie ![]() This post has been edited by adip: 21 Jul 2009, 15:10 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Arhimede |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
După asocierea cu Renault, pe piața europeană Nissan a pierdut mult din calitatea produselor.
Lansarea Infiniti "stand alone" mi se pare inspirată. Iar cu plasticele, mă îndoiesc că românul de rând a ajuns la concluzia asta... pentru că românul de rând nu prea dă jos toată ușa când crapă clema de PLASTIC ce prinde geamul, sau cremaliera de PLASTIC din încuietoarea fiecărei uși, sau butonul de avarie, sau ... Românul de rând se bucură la discounturile permanente de la Renault, sau la prețul "senzațional" pentru SH... This post has been edited by MAERSK: 21 Jul 2009, 17:06 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AlexV |
![]()
Post
#9
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
nissan a supravietuit cu renault.
Si nu piata europeana a pierdut calitatea, ci nissan a pierdut trenul calitatii, macar marfarul ala in care sunt ceilalti. Ca o parere personala, eu sunt extrem de nemultumit de "masina" made in Japan. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#10
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Read again. Nissan pe piața, nu piața...
Da, a supraviețuit, dar a pierdut din calitate... So? This post has been edited by MAERSK: 21 Jul 2009, 17:21 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
aphophis |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
multe firma japoneze sunt in cadere libera dpdv al calitatii. toyota, honda.. cred ca doar daihatsu a urcat..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Garett |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(aphophis @ 20 Jul 2009, 23:14) Renault Romania nu e in stare sa aduca intreaga gama Renault in Romania, daramite sa mai aduca si o marca premium! Asocierea dintre o marca "populara" si una "premium" n-ar face decat sa dauneze ultimei. |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
garett ai perfecta dreptate, 3 nivele de echipare si 2 tipuri de jante nu-s in stare sa aduca...
|
--------------------
*
*
*
- *
|
|
aphophis |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
Infiniti Romania vrea sa obtina o cota de piata de 10% pe segmentul masinilor premium
QUOTE infiniti Romania doreste sa atinga o cota de piata de 10%, pe viitor, pe segmentul masinilor premium, odata cu lansarea primului showroom, intentionand ca din 2011 sa ajunga sa vanda 200-250 de unitati pe an, a declarat directorul general al Infiniti Romania, Mircea Eremia, informeaza NewsIn. La nivel european, Infiniti doreste sa vanda aproximativ 20.000 de unitati in 2011, orientandu-se in special pe pietele mari din Anglia, Germania, Spania sau Polonia. In ceea ce priveste evolutia pe 2010, AutoItalia, importatorul Infiniti in Romania, anticipeaza ca va vinde 60 de masini Infiniti, in contextul in care anul trecut s-au vandut doar 22 de unitati. "La noi, in Romania, am fost ceva mai grav afectati de criza, iar evenimentele si circumstante n-au fost tocmai unele fericite pentru noi, motiv pentru care proiectiile de vanzari nu sunt tocmai optimiste, dar nu asta este prioritatea noastra in momentul acesta, ci dezvoltarea imaginii si cresterea increderii in aceasta marca", a precizat Mircea Eremia. Infiniti si-a lansat luni oficial primul showroom din Romania, care se intinde pe o suprafata de 585 de metri patrati, fiind situat in Piata Presei Libere din Bucuresti. Showroom-ul nou deschis este cel de-al 30-lea centru din Europa, valoarea investitiei realizate fiind de 600.000 euro. Primul Centru Infiniti din Europa a fost deschis la Paris, in octombrie 2008. "Noi pana acum nu am avut showroom in Romania, desi contractul era semnat inca din martie anul trecut si masini pe stoc au existat inca de atunci, dar pentru o marca necunoscuta in Romania, lipsa unui showroom si a unui centru autorizat oficial era sinonim cu o lipsa de independenta. De acum inainte vom incepe sa discutam de vanzari", a adaugat Eremia. Infiniti estimeaza ca in urmatoarele 12 luni numarul centrelor sale va creste la 50, urmand ca firma sa detina reprezentante in 20 de tari. Totodata, Infiniti Romania intentioneaza sa deschida si alte centre in tara, insa reprezentantii firmei au mentionat ca momentan inca nu au un plan concret in aces sens. In primele trei luni ale acestui an, Infiniti Romania a investit circa 300.000 de euro in publicitate, stabilindu-si un plafon de investitii de 1,2 milioane euro anul acesta pentru marketing. "Suntem la inceput, iar investitiile in imagine sunt foarte importante. Infiniti nu a existat in Europa, pana in 2008, deci automat investitiile care trebuie facute la nivel de imagine trebuie sa fie foarte mari, pentru ca ai o singura sansa sa te impui pe piata in care nu esti cunoscut si trebuie sa te impui intr-un mod foarte agresiv", a explicat Mircea Eremia. Infiniti comercializeaza prin intermediul AutoItalia modelele Fx (variantele Fx50 si Fx37), G37 (variantele Sedan, Cabrio si Coupe), Ex si noul model M, care va fi disponibil spre vanzare incepand din septembrie. Preturile masinilor Infiniti pleaca de la 41.900 de euro (varianta G37 basic), pana la 82.300 de euro (modele din editia limitata Fx). In Romania, Grupul AutoItalia este singurul importator autorizat Infiniti. Grupul este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata auto, avand in portofoliu marci ca Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Honda Motorcycles, Sang Yong si Segway. SURSA: http://www.bloombiz.ro/auto/infiniti-roman...sinilor-premium |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 08:41 |