termostat dacie break
![]() ![]() ![]() |
termostat dacie break
danutzdobrescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410 CL
1996
- GL-05-PYD
|
|||
rokos |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
termostatul se afla intr-un furtun gros, ce pleaca de deasupra motorului si intra in radiator pe partea superioara stanga (sofer). E prins cu un colier suplimentar. Desfaci din coliere furtunul gros, cumperi un termostat si il montezi acolo. Cauti pe forum poze si vezi cum se baga acolo.
bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
daca mergi la asa sarcina pe caldura asta pune un ulei mai bun 20w50 si din ungere deficitara se incalzeste
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
danutzdobrescu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 August 08 ![]() |
QUOTE(rokos @ 23 Jul 2009, 08:36) termostatul se afla intr-un furtun gros, ce pleaca de deasupra motorului si intra in radiator pe partea superioara stanga (sofer). E prins cu un colier suplimentar. Desfaci din coliere furtunul gros, cumperi un termostat si il montezi acolo. Cauti pe forum poze si vezi cum se baga acolo. bafta! Am facut un edit, si am zis ca am vazut unde ar trebui sa fie termostatul. Nu este. Eu vreau sa stiu doar daca este normal sa imi clocoteasca apa fara termostat (erau vreo 30 de grade afara, asta daca conteaza) avand in vedere conditiile descrise mai sus... @krapcarasu deci sa inteleg ca si 20W40 e ptr benzina. Ms, o sa incerc cu W50 cum zici tu. |
--------------------
Dacia
1410 CL
1996
- GL-05-PYD
|
|
rokos |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
nu e normal sa fiarba nici cu nici fara termostat.
verifica antigelul, ce concentratie are? de care ai? vezi sa nu ai pierderi pe instalatie. fa o aerisire compleat a circuitului. verifica sa nu ai radiatorul infundat. mai cauta pe forum ca s-a mai discutat ceva similar. bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
danutzdobrescu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 August 08 ![]() |
ok. o sa le verific. antigel nu mai stiu exact ce am, o sa caut punga.
Oricum, mai ramane o singura intrebare. Atata timp cat nu imi clocoteste apa acolo, este ok? Adica sa zicem pana rezolv problema, mai merg cu ea, dar am grija sa verific sa nu ajunga sa clocoteasca, se poate intampla ceva? |
--------------------
Dacia
1410 CL
1996
- GL-05-PYD
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
de obicei se face praf motorul sau accesoriile lui, ma refer in special la pompa de apa...
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
danutzdobrescu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 August 08 ![]() |
deci poate o sa ma credeti idiot ca mai pun o data intrebarea, dar zic eu ca nu sunt.
Motorul din cate am inteles se face praf daca merg cu apa clocotind.. Intrebarea mea a fost daca este ok sa merg atata timp ca nu imi clocoteste apa acolo. Din raspuns trag concluzia ca se pot strica chestii si daca apa e ok ca si temperatura si daca clocoteste. De asta am repetat intrebarea. This post has been edited by danutzdobrescu: 23 Jul 2009, 12:39 |
--------------------
Dacia
1410 CL
1996
- GL-05-PYD
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Nu te considera nimeni idiot!
![]() Eu zic ca nu e absolut nici o problema sa circuli daca apa nu fierbe. |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ideea este ca poti merge dar
FOARTE MARE GRIJA CU OCHII CIT CEPELE PE INDICATOARELE DE TEMPERATURA APA SI BECUL DE DEASUPRA ACULUI (cel care semnalizeaza supratemperatura ) daca nu se raceste poti da drumul la caldura cu inconvenientele respective , eu am facut un drum bucuresti constanta si retur cu garnitura ciupita apa se poate duce pe evacuare , mie nu imi pierdea mult dar era suficient un pic de presiune in instalatie , sau sa traga cind coboara pistonul si gata , fierbea in maxim 5-10 km chiar cu termostatul scos , nu se vedeau bule in vas decut daca o accelerai 2-3 min la 2000 ture succes This post has been edited by bygy007: 24 Jul 2009, 05:56 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:26 |