problema la 2000 km
![]() ![]() ![]() |
problema la 2000 km
ciupic |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 19 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
- x-xx-xxx
|
|||
asarban |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Pai or fi tachetii nereglati..si asta da si "galgaiala" in toba
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Gabi |
![]()
Post
#3
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
La problema a doua incearca sa calci pedala de ambreiaj si vei vedea ca sunetul se atenueaza. Este de la placa de ambreiaj ( mai exact arcurile prind un mic joc). Poti sta linistit ca asta se intampla si la renault clio symbol.
|
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
Anto |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 21 February 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2009 Preference
|
|
bogdanescu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 August 03 From: Bucuresti ![]() |
la 2300 km nu mai e in rodaj |
--------------------
renault
megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp
2006
|
|
ciupic |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 19 January 05 ![]() |
rodajul se face 1000 km (eu l-am facut in jur de 2000)
cele 2 probleme au aparut pe la 2100 (cam in acelasi timp amandoua) ma mai mers cu alte 2 solenze si nu fac asa ideea este ca al doilea sunet, la ralanti nu se aude decat daca esti un pic mai atent insa odata ce urca in ture incepe sa se faca din ce in ce mai simtit (probabil ca daca aveam mp3 in masina nu mai auzeam nimic insa asa am timp sa ascult toate zgomotele masinii ![]() |
--------------------
dacia
solenza
- x-xx-xxx
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#7
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(ciupic @ 15 Mar 2005, 10:11) rodajul se face 1000 km (eu l-am facut in jur de 2000) cele 2 probleme au aparut pe la 2100 (cam in acelasi timp amandoua) ma mai mers cu alte 2 solenze si nu fac asa ideea este ca al doilea sunet, la ralanti nu se aude decat daca esti un pic mai atent insa odata ce urca in ture incepe sa se faca din ce in ce mai simtit (probabil ca daca aveam mp3 in masina nu mai auzeam nimic insa asa am timp sa ascult toate zgomotele masinii ![]() Parca in carte scria asa (din memorie) .In mod normal dupa 1000km rodajul se poate considera terminat dar nu incercati sa cereti performante decat dupa parcurgerea a 3000 km. Asadar 4000rpm la 2000km e cam mult. Teoria cu invatatul nervoasa nu prea functioneaza si efectele se vor vedea mai tarziu. Tacanitul poate fi , cum spune si Gabi, de la ambreiaj. daca il calci s-ar putea sa nu mai faca si cand ridici piciorul sa se atenueze. E vorba de rontaitul ala de diesel de care se plang unii. Si la mine face si il aud noaptea la semafoare. Calc ambreiajul pana la fund si il ridic usor. Deobicei se potoleste. Am auzit chestia asta la diverse tipuri de masini (unele sunt mai bine insonorizate si nu se aude in habitaclu) si toate aveau ambreiaj mecanic. La DSN de exemplu care avea sistemul hidraulic nu facea. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#8
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Si a mea are clantanitul ala de diesel. Tot asa, apare numai pe motor cald si dispare odata cu apasarea pedalei de ambreiaj. dar in mers nu pot sa zic ca l-am auzit, cu atat mai mult sa se amplifice zgomotul. Eu am cass din fabrica dar nu prea ii dau drumul ca imi place maimult sa ascut masina. Asa imi fac si o idee asupra adancimii gropii in care am dat plus ca mai aud daca mai troncane una-alta. Cass-ul le acopera. Mai mult, de cand a venit frigul au mai inceput si la mine sa scartaie plasticele etc dar nu am avut timp si chef sa stau in frig sa le remediez si m-am obisnuit intr-atat cu zgomotele incat daca dau drumul la cass parca imi lipseste ceva...
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
LeMartin |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 25 August 04 ![]() |
La mine masina are clantanit de diesel TOT timpul si e perfect audibil din interior la orice viteza, DAR mai ales la viteze constanta, mai ales la 30 intr-a doua. Motorul suna ca un Diesel get-beget (din ala din anii 80 care are este 200 K Km la repertoriu) cand merg incet cu ea si mai deschid geamul. Ma enerveaza la culme pentru ca toate SLZ de Taxi cu care am mers erau silentioase ca un Mercedes pe langa SLZ a mea. De tras eu zic ca inca trage...adica nu simt vreo problema cu trasu desi a primit cateva lovituri bune in scut, cateva nu foarte grave de la mine (nu stiu strazile si cand intru pe una cu viteza normala nu stiu unde e groapa de dinainte pentru a o feri) si una grava de la bunicul meu...
Bunica-miu a mers cu masina intr-un asa hal (banuiesc) ca de cand nu am mers eu cu ea (avea 700 KM si era ca noua) si pana mi-a lasat-o pe mana (la aproape 2000 de KM) masina a ajuns de imi vine rau cand au zgomotele pe care le face. Cutia nu mai merge ca la 700 de KM ci merge MULT mai greu si are joc, motorul zici ca e Diesel din ala de pe tractor iar ambreiajul nu mai e ca la inceput. Cand am zis ca exista un joc la cutia de viteze ma refeream la faptul ca atunci cand e la 0 (neutru) are un joc stanga dreapta destul de pronuntat si NU MA REFER la miscarea stanga-dreapta normala a levierului de viteze cand vrei sa il bagi in treapta 1 sau 5, ci ma refer ca in mod normal, levierul sta inlemnit, inghetat in pozitie de drepti la 0, dar la mine daca pui un deget pe el si il misti lejer, se misca stanga dreapta asa un pic, are un spatiu in care are joc. Plus ca vibreaza aproape in mod constant, nu rau, dar vibreaza. Cred ca strang din dinti, iau vreo 500 de mii de spaga la mine, caut relatii si o bag in service pentru o verificare pentru ca la mine eu zic ca ceva nu e normal cu masina... Voi auziti Diesel numai la semafor, eu aud constant...si inca TARE... |
--------------------
Dacia
SLZ Europa 2004 alba
- B-XX-XHV
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#10
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(LeMartin @ 16 Mar 2005, 00:04) La mine masina are clantanit de diesel TOT timpul si e perfect audibil din interior la orice viteza, DAR mai ales la viteze constanta, mai ales la 30 intr-a doua. Motorul suna ca un Diesel get-beget (din ala din anii 80 care are este 200 K Km la repertoriu) cand merg incet cu ea si mai deschid geamul. Ma enerveaza la culme pentru ca toate SLZ de Taxi cu care am mers erau silentioase ca un Mercedes pe langa SLZ a mea. De tras eu zic ca inca trage...adica nu simt vreo problema cu trasu desi a primit cateva lovituri bune in scut, cateva nu foarte grave de la mine (nu stiu strazile si cand intru pe una cu viteza normala nu stiu unde e groapa de dinainte pentru a o feri) si una grava de la bunicul meu... Bunica-miu a mers cu masina intr-un asa hal (banuiesc) ca de cand nu am mers eu cu ea (avea 700 KM si era ca noua) si pana mi-a lasat-o pe mana (la aproape 2000 de KM) masina a ajuns de imi vine rau cand au zgomotele pe care le face. Cutia nu mai merge ca la 700 de KM ci merge MULT mai greu si are joc, motorul zici ca e Diesel din ala de pe tractor iar ambreiajul nu mai e ca la inceput. Cand am zis ca exista un joc la cutia de viteze ma refeream la faptul ca atunci cand e la 0 (neutru) are un joc stanga dreapta destul de pronuntat si NU MA REFER la miscarea stanga-dreapta normala a levierului de viteze cand vrei sa il bagi in treapta 1 sau 5, ci ma refer ca in mod normal, levierul sta inlemnit, inghetat in pozitie de drepti la 0, dar la mine daca pui un deget pe el si il misti lejer, se misca stanga dreapta asa un pic, are un spatiu in care are joc. Plus ca vibreaza aproape in mod constant, nu rau, dar vibreaza. Cred ca strang din dinti, iau vreo 500 de mii de spaga la mine, caut relatii si o bag in service pentru o verificare pentru ca la mine eu zic ca ceva nu e normal cu masina... Voi auziti Diesel numai la semafor, eu aud constant...si inca TARE... In primul rand te rog (fara suparare) daca se poate sa micsorezi chestia aia cu Star Trek pentru ca nu e deosebit de interesanta ca sa merite asemenea dimensiuni si cei care se uita pe topic nu sunt chiar toti chiori . In al doilea rand e cam greu de inteles ce a facut batranul cu masina in 1300 de km. pentru ca tu faci descrierea unui tractor nu a unei SLZ. Poate o fi bagat benzina cu plumb dar daca zici ca face asa cred ca o idee optima ar fi sa te duci la un service serios. Banuiesc ca masina e in garantie la km astia....asa ca.... Schimbatorul de viteze are dedesubt un arc . Daca lovesti masina pe dedesubt (dar tre sa fie drumul oaselor sa ajunga bolovanii pana acolo) e posibil sa se rupa sau sa se strambe ..... Oricum sa ne spui ce avea ....ca eu comportamente de tipul celor descrise de tine nu am vazut nici la masini de firma pe care le birjeresc toti fara mila.... |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 11:29 |