DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ajutor! problema dubioasa AC, merge pe pofte

cgeorge
post 24 Jul 2009, 15:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 9 August 07




salut, am si eu o problema la un logan 1.6 MPI. este o masina de firma, unde lucreaza tatal meu.
ideea e ca aerul conditionat merge numai cand vrea el (cand functioneaza se aprinde ledul) aeroterma functioneaza bn si ce am mai observat e faptul ca luminile de la sistemul de climatizare(partea de sub casetofon) nu se aprind/sunt arse.
a mai patit cineva asa ceva.. si ce-i de facut


--------------------
Renault Megane 2006 privilege 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Jul 2009, 20:32
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Mufarea panou comanda, buton defect


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 25 Jul 2009, 12:09
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




klaus tu ca ai vazut de toate la viata ta, te intreb are minunea de instalatie de AC de pe 1,4 MPI un dispozitiv de decuplare a AC in cazul supraincalzirii? Dupa 10 - 15 min de mers in trafic intens cu a I-a , a II- a cu zgomotul de rigoare cu tot, poate decupla cumva compresorul in sensul ca pe treapta a 4- a a GMV nu baga deloc rece desi butonul e aprins si compresorul invarte? Se raceste masina si isi revine. Cazul descris se intampla doar la temperaturi f f f mari si nu zilnic. Si o alta situatie patita la fel dupa ce se incalzeste foarte tare auto vara cu AC pornit, la un moment dat oresti AC cu speranta de a recapata putin din puterea motorului dar acest lucru nu se mai intampla. Logan 1,4 incalzit bine in timpul zilei e foarte lenes fata de dimineata sau noapte. Atat de mult sa se resimta diferenta temperaturii aerului asupra puterii motorului?


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Jul 2009, 12:14
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eficiența oricărei instalații de A/C e legată și de cât de eficientă e răcirea radiatorului din bara față. Prin urmare e normal ca dacă stai în trafic, și motorul este încins, deci și radiatorul de răcire a apei la fel, nici condensatorul nu poate fi răcit eficient de electroventilator.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
a001122
post 27 Jul 2009, 08:26
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 9 October 06




QUOTE(EUGEN2008 @ 25 Jul 2009, 13:09)
klaus tu ca ai vazut de toate la viata ta, te intreb are minunea de instalatie de AC de pe 1,4 MPI un dispozitiv de decuplare a AC in cazul supraincalzirii? Dupa 10 - 15 min de mers in trafic intens cu a I-a ,  a II- a cu zgomotul de rigoare cu tot,  poate decupla cumva compresorul in sensul ca pe treapta a 4- a a GMV nu baga deloc rece desi butonul  e aprins si compresorul invarte? Se raceste masina si isi revine. Cazul descris se intampla doar la temperaturi f f f mari si nu zilnic.  Si o alta situatie patita la fel dupa ce se incalzeste foarte tare auto vara cu AC pornit, la un moment dat oresti AC cu speranta de a recapata putin din puterea motorului dar acest lucru nu se mai intampla.  Logan 1,4 incalzit bine in timpul zilei e foarte lenes fata de dimineata sau noapte. Atat de mult sa se resimta diferenta temperaturii aerului asupra puterii motorului?
*


da asa este. mai sint si alte cazuri de oprire compresor. oricum in treapta a patra a ventilatorului de climatizare consumul este undeva la 7 cai putere.


--------------------
dacia logan 2005 laureate 1,6 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 28 Jul 2009, 09:34
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




eu am inteles asta , 3500 wati putere absorbita de compresor AC in timpul functionarii deci aprox 7 cai putere, dar opresc compresorul si totusi masina nu mai trage deloc , mentionez ca se intampla doar cand e foarte foarte cald. merge de parca ar avea 2 compresoare pornite , adica mult mai greu decat o zi obisnuita cu compresorul pornit. Se raceste si din nou functioneaza la parametrii normali. E normal ca la o diferenta a temperaturii aerului in atmosfera de 20 grade sa zicem, sa pierzi aproximativ 10 cai (estimativ) , dimineata si seara sa mearga bine si ziua sa fie lenesa? Vorbesc strict de 1,4 ca acolo fiecare murg se simte.


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Jul 2009, 09:36
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




3500 w sunt nici 5 cai, diferenta pana la 10 cai cat e intradevar lipsa, sunt pierderile si randamentul scazut.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 28 Jul 2009, 09:59
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Cu cat aerul e mai rece, e mai dens, are mai mult oxigen si arderea e mai buna.
Daca e foarte cald afara... e posibil sa se simta putin, dar nu foarte mult.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 14:13
Forum Renault