DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tot legat de incalzirea motorului, desi e frig se incalzeste f. repede

lexs3
post 16 Mar 2005, 12:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 16 March 05




Am citit mai multe discutii legate de incalzirea motorului la Super Nova si de functionarea electroventilatorului si cred ca mie electroventilatorul imi functioneaza bine, desi unori porneste cand acul de la ceasul de temperatura este deja pe zona hasurata. Bineinteles asta se intampla in oras cand merg foarte incet si mai ales cand stau la semafoare. Problema mea este ca acul ajuge in ultimele doua zone de sus, cea goala scurta si cea hasurata, foarte repede chiar si cand afara este destul de frig. Dimineata de exemplu dupa primele doua semafoare pe care le prind de mai multe ori si la care stau cam 10 minute, acul este deja la trei sferturi sus, iar de aici pana la servici de fiecare data cand stau mai mult de un minut pe loc imi porneste ventilatorul. Este normal sa se incalzeasca asa repede si sa tureze electroventilatorul ala asa mult sau am eu o problema de care nu ma prind? In mod normal stiu, cel putin la alte masini, ca acul de temperatura nu ar trebui sa treaca de jumatate.


--------------------
Dacia SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 16 Mar 2005, 13:09
Post #2


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




E foaarte normal la DSN! Stai linistit


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 16 Mar 2005, 13:15
Post #3


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




Cred ca ai probleme cu masina si spun asta pt. ca: La DSN-ul meu ventilatorul porneste cand ajunge acul indicator la inceputul zonei superioare (la inceputul patratului gol). Daca tu zici ca ajunge acul la zona hasurata e cam nasol, vezi sa nu ai sonda defecta sau contactul imperfect. Am patit si eu o singura data asa si am miscat putin firele de la sonda (le-am impins) si de atunci porneste normal. Daca zici ca se incalzeste f.repede iarasi nu este normal (daca e frig afara), poate ai ceva probleme cu termostatul. In privinta pozitiei acului la jumatatea cadranului poti sta linistit, la mine cel putin sta acolo doar iarna pe ger serios, in rest se ridica mai sus. Recomandare : fuga la service daca nu poti rezolva singur ca pot aparea probleme mai grave (garnitura chiulasa, etc.).


--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Mar 2005, 13:21
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




In afara de cele zise de lar, recomand cu caldura, cand o fi nevoie, schimbarea radiatorului cu unul de solenza, care este mult mai eficient.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 16 Mar 2005, 13:41
Post #5


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




La mine pornea ventilatorul cand acul ajungea in zona "hasurata" (draci..la mine nici nu era hasurat!) bine!
Si zau ca nu a patit nimic!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lexs3
post 16 Mar 2005, 14:05
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 16 March 05




Ventilatorul in marea majoritate a cazurilor porneste normal, la inceputul zonei goale scurte, doar atunci cand dupa ce a racit el nu reusesc sa merg mai mult ca sa se ventileze in mod natural si sa scada temperatura si trebuie sa porneasca el iar nu mai porneste decat pe zona hasurata. Eu ma gandeam ca poate fi de vina si ceasul care nu reflecta situatia reala.
Totusi eu nu cred ca e normal ca atunci cand merg o ora dimineata prin Bucuresti iar afara sunt 5 grade sa-mi porneasca ventilatorul de 6 ori, nu? Cel putin in toamna cand era temperatura cam la fel ca acum nu facea asa.


--------------------
Dacia SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 16 Mar 2005, 14:06
Post #7


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 16 Mar 2005, 13:21)
In afara de cele zise de lar, recomand cu caldura, cand o fi nevoie, schimbarea radiatorului cu unul de solenza, care este mult mai eficient.
*



cred ca si eu va trebui sa fac operatia asta: odata pentru motivele de mai sus si a doua oara pentru ca radiatorul actual a inceput sa infloreasca antigelul pe la colturi.

Intrebare: radiatorul de Solenza se monteaza usor sau e nevoie de oaresce modificari (...complicate...)?


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 16 Mar 2005, 14:14
Post #8


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




modificari complicate


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 17 Mar 2005, 10:10
Post #9


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




parerea mea este ca ar trebuii sa iti verifici si termostatul........incalzirea la DSN este prea bine cunoscuta dar la tine este mult prea rapida, poate ca nu se deschide 100% ......parerea mea....


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 17 Mar 2005, 14:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Daca te incalzeste cu ceva si la miine se omporta la fel, cu exceptia faptului ca ventilatorul porneste invariabil la prima line dintre cele de sus. La fel de repede se si raceste daca prinzi o portiune in care sa mergi cat de cat. Stai linistit, consuma mai putin cand e "fierbinte". Vezi numai sa nu ajunga in zona hasurata acul, asta n-ar mai fi normal. Daca e cazul mai curata cele 2 sonde de temperatura.


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Mar 2005, 14:50
Post #11


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Unde-i a doua sonda de temperatura?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lexs3
post 17 Mar 2005, 15:59
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 16 March 05




QUOTE(ZaiR @ 17 Mar 2005, 08:10)
parerea mea este ca ar trebuii sa iti verifici si termostatul........incalzirea la DSN este prea bine cunoscuta dar la tine este mult prea rapida, poate ca nu se deschide 100% ......parerea mea....
*



Nu prea stiu cum sa verific termostatul, imi poti da niste repere te rog?


--------------------
Dacia SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 18 Mar 2005, 10:37
Post #13


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




la berlina unchiu' stiu cand eram mic il scotea si il baga in apa fierbinte....daca se deschidea era ok daca nu ..il schimba.


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:29
Forum Renault