DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> releu incarcare, ce model

sumi_nos
post 10 Aug 2009, 10:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




am o dacie 1410 sport din '89
am avut releu de incarcare mecanic cu rotita de reglaj,nu am reusit sa-l fac sa mentina curentul cand sunt pe faza lunga si am pierdut garantia la baterie
mi-am luat releu dala elecrtonic su fir,ca cica asa au zis aia ca e cel mai bun
si pe faza lunga tot nu mentina
acelasi releu pa o alta dacie cu alternator identic mentine dar era modelul cn adica cu 2 faruri eu am cu 4 deci 4 becuri pe faza lunga nu 2
asa fac la astea cu 4 faruri??
oare consuma prea mult?
cei care mai au dacie cu 4 faruri aveti aceiai problema??
astia de la garantie vroiau sa o tin pe faza lunga si cu aeroterma data drumu


This post has been edited by sumi_nos: 10 Aug 2009, 10:25


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 10 Aug 2009, 10:47
Post #2


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




aia-s tampiti, cand mergi sa-ti dea garantia la acumulator se face o masuratoare la relanti fara consumatori, si cu 2 consumatori dar turata la vreo 2000 de ture; nici un model de releu nu poate tine incarcarea constatnt la 14,4 v pe baterie cu faza lunga si aeroterma pornita la relanti


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 10 Aug 2009, 11:10
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




dar oricum e f greu la modelul cu 4 faruri ca sunt 4 becuri nu 2 + aeroterma
dar cica mai e un tip de alternator care baga mai bn
asta al meu mi-a zis tata ca e ala vechi baga mai slab
daca pun dala nou cu amperaj mai mare rezolv ceva??


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 10 Aug 2009, 11:43
Post #4


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




pai daca ai alternator de 36 de A, poti incerca cu unul mai nou de 50 si un releu electronic cu fir de referinta

L.E. io am pus un alternator de opel de 70A, si a mea e tot cu 4 faruri, incarca foarte bine, doar ca scade relantiul cu cca 100 de ture cand pornesc consumatorii, ia din puterea motorului destul de mult; de curand i-am pus o fulie mai mare decat originala si se pare ca nu mai ia atata din puterea motorului, dar la 800 de ture nu mai incarca chiar 14,4 ci undeva pe la 14,10

This post has been edited by nelu_1985: 10 Aug 2009, 11:47


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 11 Aug 2009, 10:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




o sa incerc,
multumesc pt sfaturi
dar daca cumpar becur dalea xenon dalea albastre ?
o sa-mi rupa bateria?
alea cele mai puternice


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 11 Aug 2009, 13:38
Post #6


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




XENON blush.gif eu cred ca te referi la halogenele alea albastre mizerabile


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Aug 2009, 13:40
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




xenonurile consuma mai putin ca halogenele happy.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 11 Aug 2009, 16:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




IN FINE STIU CA NU SUNT XENON CA STIU F BN CARE E DIFERENTA INTRE XENON SI HALOGEN ALBASTRU
DA DE ALEA ALBASTRE VB
NU SUNT MAI BN CA ASTEA DE 60W?PARCA ATATA AU?


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 11 Aug 2009, 17:50
Post #9


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Eu vad c anu prea stii care e diferenta...
QUOTE
dar daca cumpar becur dalea xenon dalea albastre ?
o sa-mi rupa bateria?
alea cele mai puternice

QUOTE
IN FINE STIU CA NU SUNT XENON CA STIU F BN CARE E DIFERENTA INTRE XENON SI HALOGEN ALBASTRU

Halogenele alea albastre sunt o porcarie... se gasesc si de 100w, dar pe timp de ploaie nu vezi mai nimic cu ele.
Daca vrei ceva bun incearca halogenele philips xtreme power .


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 11 Aug 2009, 19:53
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




am eu pe faza scurta porcarii de alea albastre. De 55/60w, nimic de fitze, alea le-am gasit sambata pe la ora 17 prin supermarketuri.

Diferenta e ca vezi mai bine marcajele drumului cu ele. In rest nu vad nici o diferenta. Pe ploaie inclin sa ii dau dreptate lui Ionut, sunt mai proaste.

Vezi ca problema ta se numeste rugina, mase praste, nu releul de incarcare.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 12 Aug 2009, 13:06
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




MA MIE AMI INCARCA DAR DACA MERG NOAPTEA PE FAZA LUNGA CU CASETOFONUL SI STATIA DATE DRUMU LA UN VOLUN ACCEPTABIL INDICATORUL DIN BORD SCADE LA ROSU RAU
DACA MERG PE FAZA SCURTA CU CASETOFON+STATIE STA PE VEDRE INDICATORUL
NU MAI VB DE FAZA LUNGA CASETOFON STATIE STERGATOARE SI STOPURI DE CEATA CA DEJA EXAGEREZ.
DACA MAI PUN SI PROECTOARE SA TERMINAT

This post has been edited by sumi_nos: 12 Aug 2009, 13:07


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 12 Aug 2009, 14:13
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




MA TU STII SA FACI UN CALCUL AL CONSUMULUI TOTAL DE ENERGIE ELECTRICA DE PE MASINA TA? STII SA CALCULEZI CAM CE LIVREAZA ALTERNATORUL ALA SI DE CE NU FACE FATA?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 12 Aug 2009, 18:29
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




poate nu stiu sa calculez cat consum eu fata de cat poate alternatorul sa bage
intrebarea este ce e de facut???
merg asa fara probleme??
oricum seara inainte sa plec in casa mam invatat sa o tin cateva minute pe la 1500-2000rpm sa vad eu ceasul de la bord ca e incarcata bn bateria,indiferent cat am mers sau daca am mers cu faruri sau muzica


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Aug 2009, 05:38
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




P=U X I (puterea "P" se masoara in wati , tensiunea "U" in volti si curentul "I" in amperi)
de unde rezulta ca I= P/U
asta se invata prin clasa a VIII a spor la calculat


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 17:14
Forum Renault