Cateva nelamuriri :|, helph please.
![]() ![]() ![]() |
Cateva nelamuriri :|, helph please.
Tiristu' |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|||
yon |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
Pai....1....eu din cate stiu, de vina pt trepidatiile alea este discul de ambreiaj, mai precis arcurile acelea de pe el care datorita uzuri nu mai atenueaza socurile si acestea se simt la debraiere, ca solutie temporara poti incerca ca la plecarea de pe loc sa turezi masina putin mai mult si ar trebui sa nu se mai simta asa de tare.
aaaa...2......la vitezometru poti avea noroc si sa scapi doar cu schimbarea cablului care se face relativ simplu, sa vb pe aici despre asta. Cat despre kilometraj nu cred ca merita sa ilocuiesti tot anasamblu de ceasuri pt ca nu stiu cat te incomodeaza faptul ca nu mai inregistreaza kilometri parcursi This post has been edited by yon: 14 Aug 2009, 18:32 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Discul e, dar nu din arcuri. Ce, n-au fost si discuri fara arcuri? Una, discul poate sa se fi inbacsit de ceva grasime cu praf, care face sa nu mai alunece , si alta, tabla dintre forodouri ( practic, suportul), trebuie sa fie putin ondulata, pentru a permite o patinare cu strangere lina. Din momentul cand placa si volanta , ating de ferodouri, cand suportul e ondulat, discul continua sa patineze, dar si pune usor in miscare masina, urmand ca cuplarea totala, sa s faca la eliberarea pedalei.Daca nu e ondulat, cuplarea totala, se face aproape instantaneu, necontrolabil usor (numai de catre cei cu experienta).Solutia, aceeasi, tureaza mai mult la pecare, sau spala cu benzina, in cazul in care e inbacsit.
Daca e cablul rupt, normal ca nici nu mai marcheaza, si face si zgomot pe manta , la rotire. Desfaci piulita din spatele ceasului (vitezometrului), tragi cablul in compartimentul motorului, desfaci si celalalt capat d la cutie, prin slabirea surubului de M6 (cu fixa de 10), si-l dai afara. Se monteaza in ordine inversa.Atentie ce cablu iei, ca sa i se ajunga capetele la reductor si ceas. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:31 |