DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ...!

Bad_Boy_Gaby
post 20 Aug 2009, 22:28
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 28 August 08
From: Iasi




Nu stiu daca e o problema sau nu. Este vorba de carburator. Mie imi consuma exagerat de mult motorul (cam11%-12%). Astazi am observat ca atunci cand dau la cama de la pompa de benzina mi se umezeste clapeta de acceleratie....cea din interiorul carburatorului (imi curge benzina si nu e pe la ciocul de papagal). Este normal?


--------------------
Dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 20 Aug 2009, 22:30
Post #2


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta






nu
cuiul pontou nu inchide, curge pe la centrator pe clapeta...
merge si motorul innecat, consuma si mult, afuma si bujiile

daca dai cateva surubelnite in capacul de la carburator si mai dai la cama mai picura pe clapeta benzina? se mai intampla sa ramana cuiul deschis de la vreo mizerie sau de la distanta de deschidere(aia de 13mm fata de capac a plutitorului) mult prea mare....
daca nu mai curge....cam deasta se intampla....reglezi nivelul si gata

daca persista

vezi daca plutitorul e spart (are benzina in el sau nu) si regleaza nivelul (6mm si 13 mm , s-a explicat in alte topicuri, cauta un pic), daca tot persista

desfaci capacul la carburator, scoti cuiul pontou din scaunul lui, dai cu scrum de tigara si bagi cuiul inapoi pe scaun si il freci un pic , asta e o metoda de rectificat scaunul la cuiul pontou...la mine merge de 1 an asa...chiar mai mult...reglezi nivelul si gata

daca nu, schimbi cuiul pontou...atentie ca si alea noi nu sunt geniale....sa ai grija....si poate nimeresti unul bun...nu lua ieftin, ca alea nu tin..am testat pe pielea mea...am luat unul de rezerva si nu tinea...l-am rectificat cu scrum de tigara si acu il tin in caz ca ala de pe masina are probleme(si ala rectificat tot asa)...

This post has been edited by brigada_diverse: 20 Aug 2009, 22:37


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 20 Aug 2009, 22:32
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Salut.Dupa cate povestesti se pare ca cuiul pontou este defect si nu mai inchide,motorul mergand inecat.Verifica etanseitatea cuiului pontou sau schimba-l .E ieftin si usor de schimbat.Succes

20 Aug 2009, 22:33:
Daca tot dai jos capacul de la carburator,verifica si regleaza daca e nevoie nivelul.

This post has been edited by pavel_daniel: 20 Aug 2009, 22:33


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Boy_Gaby
post 21 Aug 2009, 00:31
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 28 August 08
From: Iasi




Multumesc mult.


--------------------
Dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 21 Aug 2009, 08:35
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




dupa titlu topicului,cioara din gradina este de vina pt problema ta!


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 14:54
Forum Renault