Probleme dacia 1310 L, nu trage
![]() ![]() ![]() |
Probleme dacia 1310 L, nu trage
Emanuel Burlacu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1999 pe carburatie
- B 37 BED
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
2.la mine au fost jantele.
dupa roluire nu mai facea la fel. 3.schimba bujii/fise/filtru aer |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#3
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
poate sa fie si platina si (sau) avansul
|
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
Emanuel Burlacu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 August 09 ![]() |
mai trebuie precizat, cand am cumparat masina tragea de n-avea treaba, urcai si dealuri cu a 4-a, pana am dat-o pe mana unui oarecare, sa mi-o regleze (pornea cam greu).
Mia schimbat platinile, filtrul de aer, a reglat una alta dupa ureche, si de atunci nu mai trage, iar porninea este si mai nasoala, la cald porneste la sfert de cheie, dar la rece fara soc+sprituri n-ar sanse in plina vara, ca sa nu mai zic de consum ~13 oras |
--------------------
Dacia
1310 L
1999 pe carburatie
- B 37 BED
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
scoate o bujie si zi si tu ce culoare are.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
![]() |
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
Emanuel Burlacu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 August 09 ![]() |
Deci nu o pot tura, decat pe liber, mi-e sa nu fie vreo probl de transmisie
21 Aug 2009, 16:13: Cand pierde viteza, pierde si din turatie indiferent cat o accelerezi, e aceeasi senzatie ca si cand ai lua piciorul de pe acceleratie. Pe liber rasp imediat la acceleratie. Iar bujiile cand se innegresc le perii. This post has been edited by Emanuel Burlacu: 21 Aug 2009, 15:13 |
--------------------
Dacia
1310 L
1999 pe carburatie
- B 37 BED
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
posibile cauze: aer fals, nivel mic, traseul benzinei stanjenit(murdarii,pompa nu baga),avans dereglat , bujii valite(cand le dai cu peria de sarma le zgarii)
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Emanuel Burlacu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 August 09 ![]() |
In concluzie ca s-o pun la punct trebuie remediate urmatoarele probleme:
-reglat carburator, avans, ca sa traga calumea motoru (ca inainte sa ma duc la mecanicu ala prost mergea calumea) -timonerie vit a 5-a -echilibrat roti sa nu mai traga volanul intr-o parte -schimbat toba intermediara ca e sparta Cam cat ar putea sa ma coste? Cand iau salariu ma duc la un service calumea, ca mecanicu meu mai rau mia dereglat-o Si ca sa stiti si voi de cand am cumparat-o, de 3 luni (am dat 30 mil pe ea), am schimbat planetarele (3,6 mil amandoua), si iam mai dat mecanicului meu de-o ciorba, ca sa-mi "deregleze" masina. Inca vro 60 mil si o fac ca noua ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1999 pe carburatie
- B 37 BED
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu recomand in service sa reglezi carb si avansu, asta faci mai bine singur, faci 'ca' pt tine; odata invatat faci poate mai bine ca strainii
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Ce sa cauti cu Dacia in service?Batranii mecanici s-au pensionat iar astia din generatia mai noua nu stiu decat de testere,calculatoare etc.N-are rost!Daca n-are injectie,nici nu se uita!!
Si va trebui sa suporti si glumele de prost gust ale ''mecanicilor'' pe seama Daciutei tale. |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Emanuel Burlacu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 August 09 ![]() |
sa zicem ca m-oi descurca, dar la problema cu vit a 5-a chiar nu pot sa ma bag...
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999 pe carburatie
- B 37 BED
|
|
Filip |
![]()
Post
#13
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(Emanuel Burlacu @ 21 Aug 2009, 01:15) Sunt fericitul posesor al unei luxoase limuzine dacia 1310 L din 99 pe carburatie, si o problema grava pt care va rog frumos sa-mi dati si mie niste sfaturi (alt sfat in afara de schimbat masina) Saptamana trecuta am fost cu ea in concediu la mare, si primul lucru am constatat ca intra foarte greu intr-a 5-a (am senzatia ca nu are cursa batu), cand incercam sa-i dau a 5-a intra tot intr-a 3-a, doar din 20 de incercari reusesc sa-i dau a 5-a. A doua surpriza care mi sa parut si mai periculoasa a fost ca in jurul vitezei 70-80kmh zbarnaia toata masina, duduia scaunu sub fund, si batu de la schimbator la fel, iar dupa ce treceam de 100kmh mergea frumos si lin, si motorului parea ca-i place. A treia surpriza si mai neplacuta e ca nu intotdeauna imi raspundea la acceleratie, adica sa zicem, merg cu a 3-a la 50kmh, dau a 4-a si nu trece de 60 indiferent cat as accelera; la cel mai mic delusor pierdea putere (nu se modifica turatia), si ii dadeam, dupaia tot a 3-a iar a 4-a, si uite tot asa (pe liber raspunde acceleratia fara probl, iar motorul nu pierde ulei, si nu scoate fum, tocmai am luat itp-ul, motorul are 50 000km, si nu am motive sa-l suspectez k e dus). Si inca ceva, cand plec la rece, are momente cand oricat de usor ai lasa ambreiajul tot zvacneste masina cand schimbi vitezele. Am mare nevoie de parerile voastre ca sa nu ajung pe mana vreunui mecanic care sa-mi ceara de 3 ori pretul masini pt probl astea. Dar sa nu-mi ziceti sa schimb masina, ca asta stiam si eu.... PS: ce parere aveti: merita sa o duc la cobalcescu, imi pot rezolva problema calumea? nu sunt carpaci? Daca vii lansat, masina trebuie sa aiba resurse si in tr. 5 de viteza, daca ai peste 2300 rpm. Legat de trepidatii la viteza, trebuie facuta geometria rotilor, verificate jentile, verificata caseta de directie, si ar trebui sa fie ok. Si la mine agata treapta 5 de viteza, incearca sa misti levierul un picut mai repede, nu cu mai multa forta (sa-l smucesti) - doar mai rapid, sa "n-aibe timp sa agate". |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:40 |