Problema temperatura apa.
![]() ![]() ![]() |
Problema temperatura apa.
costinu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|||
3tek1122 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
posibil sa fie garnitura de chiuloasa ciupita, asta in cazul in care nu cumva e infundat radiatoru!
|
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|
costinu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
ce motive ar avea sa se ciupeasca?
alte indicii care sa arate ciupire a garniturii nu am vazut. nu am ulei in apa, nu am apa in ulei, nu creste nivelul apei. |
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Spui c-ai curatat radiatorul, dar esti sigur ca s-a decapat la interior? Celulele comunica ? Termocupla de ce temperatura e? Daca e in jurul la 80, e prea sus. Garnitura poate sa fie ciupita, si nu se vede la ochi. Baga un colorant in lichidul de racire, tureaza motorul si, cineva sa tina o carpa alba la toba, si vei vedea colorantul pe carpa, daca e garnitura"dusa' . Dar spui ca nu dispare apa. Sau treci pe la mine si o vei rezolva-o
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
costinu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
Acum am ajuns la mare, dupa ce am avut pe drum probleme cu cutia de viteze (nu am mai avut ulei in cutie si pe la jumatatea autostrazii nu mai intra intr-a 5-a - am rezolvat problema in slobozia).
Saptamana viitoare vreau sa dau radiatorul jos si sa il spal cum trebuie, insa nu stiu cu ce ar trebui sa il spal si imi este si teama sa nu il fac stropitoare ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Gasesti pe la PECO ,detartrant (daca e corect ) , iar eu am decapant. Si unul si altul e bun. Dizolva doar depunerile, daca e tinut in timp util. daca uiti de el, mai gasesti doar suruburile (cu decapant). Daca te temi, repet, vino ca am tot ce e necesar. Daca e de alama, poti da si capacele jos, sa cureti fiecare celula, si daca esti istet, ai multe de invatat.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#7
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
pune si termostat
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu numai ca e constanta, dar mergand fara termostat, motorul va sta mai rece,camasile stranse, si grabeste uzura, apar zgarieturi pe ei. Uleiul mai vascos pe cilindrii, pe langa o ungere greoaie, si o miscare mai greoaie, deci, cum se poate mai prost. Nu mergeti fara termostat si ANTIGEL, chiar daca e vara. Antigelul unge presetupa(dar si distruge aluminiul), pe cand apa o polizeaza.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
elm |
![]()
Post
#9
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Poate cineva sa puna o poza cu acest termostat? Sa vad si eu daca am au ba asa ceva...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#10
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
elm, termostatul este pus pe furtunul cel mai gros, care intra in poma de apa, daca scoti colierul, si te uiti, trebuie sa se vada, dar mai simplu, apesi cu mana acolo in spatele la colier, si daca simti ceva tare e clar ca e prezent, dar si mai simplu, vezi ca pe furtnul acela, trebuie sa fie doua coliere, adica unul ca sa tina termostatul..
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
elm |
![]()
Post
#11
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
QUOTE(burtik4u @ 6 Sep 2009, 09:00) elm, termostatul este pus pe furtunul cel mai gros, care intra in poma de apa, daca scoti colierul, si te uiti, trebuie sa se vada, dar mai simplu, apesi cu mana acolo in spatele la colier, si daca simti ceva tare e clar ca e prezent, dar si mai simplu, vezi ca pe furtnul acela, trebuie sa fie doua coliere, adica unul ca sa tina termostatul.. Aha, pai atunci o sa ma uit, sa vad ce gasesc ![]() Mersi ![]() |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 22:20 |