DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> electromotorul nu invarte dupa drum lung, nu invarte nici sa-l bati...jumatate de ora :p

tatuci
post 29 Aug 2009, 20:22
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Salut,

Dupa drumuri mai lungi in care turez motorul mai mult in limita bunului simt (in special cand merg in afara orasului si merge in intervalul 100-130km/h) baba mea a capatat un obicei cel putin ciudat: daca opresc motorul dupa un astfel de drum cand ii dau cheie sa plece in primele 15-30 de minute nu se intampla absolut nimic.

Mi-a aratat un mester sa tin apasat pe butonul demarorului cand dau la cheie si se pare ca functioneaza in proportie de 80% din cazuri.

Pt ca merg in 90% din timp prin oras problema nu ma deranjeaza f mult dar im sta pe creier. Ce se intampla si cum se remediaza?

Mentionez cafenomenul nu are legatura cu temperatura motorului care sta mult mai ridicata in oras din cauz atraficului decat in afara lui.

completare: se pare ca am facut un topic f asemanator cu un coleg la interval de un minut. bornele de la baterie sunt curatate frumos si date cu vaselina sa nu cocleasca iar daca o las in pace fara sa ii fac nimic dupa 30 d eminute porneste din prima frumos.

This post has been edited by tatuci: 29 Aug 2009, 20:27


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Aug 2009, 21:17
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Desfa electromotorul si verifica-l. E posibil sa fie starterul de vina. Se poate remedia, bobina, se poate face si un truc, dandu-i masa direct bobinei de la starter, fara sa mai traca prin bobinele rotor-stator. Aici avantajul va fi, ca niciodata nu va mai carai bendixul pe coroana, pentru ca el intai va intra in coroana si apoi va porni rotirea, nu ca acum , cand el se apropie de coroana rotindu-se. Un alt avantaj, nu va mai ramane cuplat in cazul in care intra in regim de generator. Atractie ferma si rapida, apasand contactele mai bine, si nu va mai iesi fum din ele ca din toba.
Dezavantaj, nu sti cand s-au "dus" carbunii, dar sigur vei simti.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 31 Aug 2009, 14:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Daca nu se aude nimic cand dai la cheie inseamna ca-i starterul, dar nu neaaparat. Incearca in felul urmator:cand face figura asta lasa masina scoasa din viteza, sa ai la tine un fir izolat mai grosut, sa pui un capat al firului pe + la baterie si unul la bendix acolo unde intra un fir subtire in el(firul de la contactul cu cheie din masina),vezi ca firul respectiv e format din doua fire legate intre ele cu papuc mama+papuc tata. In felul acesta vezi clar daca-i bendixul de vina sau contactul din masina.


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 Aug 2009, 19:31
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pune scutul termic pe care nu-l ai pe galerie si vezi-ti de treaba.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 31 Aug 2009, 19:38
Post #5


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(argon @ 31 Aug 2009, 19:31)
pune scutul termic pe care nu-l ai pe galerie si vezi-ti de treaba.
*



corect!


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatuci
post 1 Sep 2009, 13:42
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




intrebare de blonda: cum arata scutul termic ca nu imi aduc aminte sa il fi vazut vreodata prin motor?

intr-adevar galeria este expusa dar nu mi-a atras atentia cand m-am uitat pe sub capotele prietenilor.

pentru ochelarista mea din '91 se mai gasesc sau sa caut pe la dezmembrari? (am fost la mesterul manole la magazinul de piese si se uita la mine ca la felul 14) tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:15
Forum Renault