DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema :P CASETOFON

MIT
post 19 Mar 2005, 13:01
Post #1

Membru incepator

Group: Members

Bine dupa cum stiti uni dintre voi eu sunt ala care o sa isi ia de la vecina DSN clima tongue.gif:P e pe vine !!! tongue.gif

AZI mi-a venit casetofonu' tongue.gif ca cica nu il foloseste tongue.gif si un capac de roata smile.gif si sapt viitoare vine masina tongue.gif.

ACUM PROBLEMA --- am luat casetofonu (e cel original) si m-am hoblat la el pe toate partiile si am observat o problema cu mufa din spate juca l-am desfacut si am vazut ca se prinde in 2 hlotzsuruburi (sau cum le-or zice) in fine IDEEA e ca unu nu mai are filetul din plastic si cam toate filetele sunt duse inculsiv cele 6 care prinde "fata" tongue.gif din spate OI GASI SA CUMPAR UN alt FUND de casetofon. !!!!!!!!!!!!!!!

Deocamdata sunt student fara salariu sau alte surse de venit si asa ca pt. o vreme o sa il folosesc pe asta sad.gif deci vreau sa il repar va rog sa nu radeti de mine sad.gif

--------------------
Dacia SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 19 Mar 2005, 13:19
Post #2

Agent Smith

From: Bucuresti

Auzi, daca RC-ul e in starea descrisa de tine despre masina ce poti sa ne spui ? Ai vazut-o, ai testat-o ? E cam riscant sa cumperi masini dupa ce au fost folosite de femei, nu vreau sa te descurajez, dar ... unsure.gif

--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
+
MIT
post 19 Mar 2005, 13:24
Post #3

Membru incepator